• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || Gereserveerd door KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles

    De meisjes (maximaal tien): VOL
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || WishingLarry
    - Annemijn Alice Harrison || Skull
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Monticia
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Appa
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Maberu


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    * Denk eraan dat de meisjes dezelfde achternaam hebben als hun vaders, en soms ook als hun broers of zussen. Dus voor zowel de meisjes als de zakenmannen als de overige rollen, houd hier rekening mee en overleg dit met elkaar! Als er meer dan vijf meisjes zijn, zijn sommigen dus zusjes van elkaar.

    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 13:17 ]


    "Family don’t end in blood”

    Mouek schreef:
    Nog iemand voor Leeyum?


    "Family don’t end in blood”

    Sorry ik wil me toch uitschrijven.

    Limits schreef:
    Sorry ik wil me toch uitschrijven.


    Ik zal het aanpassen


    "Family don’t end in blood”

    we moeten toch ook nog een Zayn?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haay!


    Bowties were never Cooler

    Styles schreef:
    we moeten toch ook nog een Zayn?


    Nu Limits zich heeft uitgeschreven wel ja


    "Family don’t end in blood”

    KiliOfDurin schreef:
    Haay!


    Hiiii !


    "Family don’t end in blood”

    Ik kan opzich Liam op me nemen, maar dan wordt het wat lastig om mezelf een klap voor mijn harses te geven als ik het hart van mijn zusje breek


    Bowties were never Cooler

    Maberu schreef:
    Rol: Meisje.
    Naam: Nim Moïra Turner.
    Leeftijd: Zeventien.
    Nationaliteit: Half Mexicaans en half Iers.
    Karakter: Nim is een meisje dat geen nee kan zeggen. Ze is altijd maar bezig aan andermans verwachtingen te voldoen. Ze is erg aardig en simpelweg gewoon heel lief, té lief eigenlijk. Nim is erg perfectionistisch en dat kan nog wel eens vervelend zijn voor anderen. Ook is ze, hoewel je dat totaal niet bij haar verwacht, een echte doorzetter. Nim is iemand die liever op de achter dan de voorgrond treed. Nim heeft geen echte hobby's, ze is vooral bezig zichzelf te vinden. Ze is ook erg bang iets fout te doen. Stiekem is Nim vrij onzeker. Hoe dit komt weet ze niet. Ze denkt dat ze zich altijd heel we geschaduwd voelde en voelt naast haar oudere zus. Haar oudere zus die zo slim is. Haar oudere zus die zo creatief is. Nou is Nim ook vrij slim, maar haar ouders zien het niet. Nim is nog niet eens jaloers op haar zus, nee, ze geeft haar nergens de schuld van. Maar toch zou ze soms wel willen dat ze wat meer op haar leek.
    Uiterlijk:



    Nim heeft lange bruine lokken met een lichte slag en bruine ogen. Haar huid is iets bruiner dan het gemiddelde blank. Nim is vrij lang voor een meisje en mager. Ze is altijd nogal slungelig geweest maar heeft de laatste tijd ook iets sierlijks gekregen. Nim ziet er altijd heel natuurlijk uit.
    Extra: -

    Ik denk niet dat ze helemaal af is, maar ik laat het hier even bij. Ik ga later anders wel verder.


    Nim is denk ik wel af.


    Reality's overrated.

    Ik wil opzich Zayn wel. Als je 2 van de jongens mag tenminste.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Ik wil opzich Zayn wel. Als je 2 van de jongens mag tenminste.


    Als jij dat wil, vind ik t prima (;


    "Family don’t end in blood”

    KiliOfDurin schreef:
    Ik kan opzich Liam op me nemen, maar dan wordt het wat lastig om mezelf een klap voor mijn harses te geven als ik het hart van mijn zusje breek


    Haha, idd


    "Family don’t end in blood”

    Mouek schreef:
    (...)

    Als jij dat wil, vind ik t prima (;


    ja is goed. zal hem vanavond invullen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Zayn jawvadd Malik
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Brits-Pakistaanse
    Karakter:
    Zayn is een jongen waar je niet snel hoogte van zult krijgen. Hij zal zichzelf nooit blootstellen en zijn gevoelens laten zien. Hij is trots op zijn badboy reputatie en wil deze graag zo vasthouden. Het is een behoorlijk mysterieuze jongen en hij maakt vaak gebruik van zijn charmes. Hij is erg veeleisend en houd van de aandacht die hij krijgt. Hij kan enorm gemeen uit de hoek komen als hem iets niet zint en lijkt af en toe net een dramaqueen als hij zijn dag niet niet heeft. Dan kun je ook maar beter uit zijn buurt blijven. Toch is Zayn een gevoelige jongen. Hij heeft wel degelijk een hart en geeft veel om zijn familie en vrienden. Hij houd er gewoon niet van om zichzelf bloot te geven. Je kan erg met hem lachen en het is een erg goede vriend. Hij is erg beschermend en zou alles doen voor degene waarom hij geeft.
    Uiterlijk:



    Extra: /


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als Liam niet met Dean in contact komt wil ik hem zonder problemen op me nemen


    Bowties were never Cooler