• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine
    O4 Damon, Stefan
    O5
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:01 ]


    Little do you know

    Mohammed "Mo" Omar Idrissi

    ''Waar kom je ook al weer vandaag'' mompelt ze en ik kijk haar aan. Dat was random.. 'Marokko.' zeg ik, 'was je het vergeten.' lach ik. ''Oke ik ben bang. Laat me hand niet los en vertel het tegen niemand anders ben je dood'' fluisterde ze na wat wolvengehuil. Ik grinnik zachtjes en laat haar hand zachtjes los. Ik sla een arm om haar schouders. 'Don't worry. My lips are sealed.' grijns ik en ik knipoog even. 'Had jij Daniel trouwens nog gezien? Ik heb hem echt al een paar uur niet gezien.' zeg ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Mijn topics


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vergat even een nieuw topic te maken :')


    Little do you know

    Monticia schreef:
    Mohammed "Mo" Omar Idrissi

    ''Waar kom je ook al weer vandaag'' mompelt ze en ik kijk haar aan. Dat was random.. 'Marokko.' zeg ik, 'was je het vergeten.' lach ik. ''Oke ik ben bang. Laat me hand niet los en vertel het tegen niemand anders ben je dood'' fluisterde ze na wat wolvengehuil. Ik grinnik zachtjes en laat haar hand zachtjes los. Ik sla een arm om haar schouders. 'Don't worry. My lips are sealed.' grijns ik en ik knipoog even. 'Had jij Daniel trouwens nog gezien? Ik heb hem echt al een paar uur niet gezien.' zeg ik.


    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Geiriteerd kijk ik hem aan als hij mijn hand loslaat en ik voel dat hij een arm om me heen slaat. 'Don't worry. My lips are sealed.' Ik draai mijn hoofd en schud met mijn hoofd. ''Nooit'' mompel ik. Ik zou Mohammed nooit van mijn hele leven kussen misschien een kusje op zijn wang maar mijn lippen kwamen niet op zijn lippen. Ik grinnik even om mijn gedachten en wuif het weg. 'Had jij Daniel trouwens nog gezien? Ik heb hem echt al een paar uur niet gezien.' Ik haal mijn schouders op. Ik had nooit echt veel contact gehad met Daniel. Ik kende hem natuurlijk wel maar ik ging niet echt veel met hem om. Ik haalde Mohammed zijn hand van mijn schouder af en zette het weer in de mijne. ''Verder'' mompel ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Sorry, ben tosti's aan het maken voor mijn neefje..]

    Mohammed Omar Idrissi

    Ze draait haar hoofd en schud met haar hoofd, 'Nooit'' mompelt ze en ik haal een wenkbrauw op. Wat had ik nou weer gezegd? Ik haal mijn schouders op en loop verder. Ik voelde hoe ze mijn arm van haar schouders zette en mijn hand weer pakte. Ik lach zachtjes en kijk voor me. 'Hé, water. Halleluja.' grinnik ik en plof neer op een rots die naast het water staat. Ik kijk naar Avah en dan naar het water. 'Das helder.' zeg ik verbaasd. Meestal zag je dat het best vervuild was, maar dit is echt heel helder...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    ''Nooit zou ik jouw kussen.'' maakte ik hem duidelijk als hij een wenkbrauw optrekt. Hij lachte zachtjes om mijn reactie. Ik grijnsde en hield hem nog strakker vast. Ik plofte neer op de zijkant toen ik zag dat Mohammed op een rots ging zitten. Ik liet mijn hand even glijden langs het water. ''Je hebt gelijk'' mompel ik. Mijn gezicht betrok even. ''Meerminnen hebben toch de kracht om het water mooi en schoon te maken?'' mompel ik. Ik trok mijn shirt uit waardoor mijn witte ondertrui tevoorschijn kwam. Ik deed mijn Jordans ook nog even uit en liet me in het water zakken. ''Zin om te zwemmen''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zal ik Aishlinn naar hun toe laten gaan?? c:


    Little do you know

    Roww schreef:
    Zal ik Aishlinn naar hun toe laten gaan?? c:
    [Mag hoor van mij]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 21:34 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Mijn topics :3 Wie voor Angry Michael :') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als Monticia het ook goed vind..? c:


    Little do you know

    Mohammed Omar Idrissi

    ''Nooit zou ik jouw kussen.'' maakte ze duidelijk en ik knik vaagjes. 'Oké dan?' zeg ik, niet wetend waarover ze het heeft. ''Je hebt gelijk.' ze ze wanneer ze haar hand langs het water laat glijden. Ik zie haar gezicht betrekken. ''Meerminnen hebben toch de kracht om het water mooi en schoon te maken?'' mompelt ze en ik knik maar weer. 'Als jij het zegt.' zeg ik. Opeens trekt ze haar shirt uit en haar Jordans en laat ze zich in het water zakken. ''Zin om te zwemmen''. Ik lach even kort. 'Doe wat je moet doen.' lach ik. Ik kijk kort om me heen. 'Dus..' zeg ik en kijk naar Avah. 'En... Goede temperatuur?' grijns ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Roww schreef:
    Als Monticia het ook goed vind..? c:


    Tuurlijk!


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Faisean heeft een forumban, dus ik zet haar reacties die ze via PB stuurt in een quote]

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Ik haal me schouders op. Ik heb het ooit ergens gelezen en meestal geloof ik alles wat ik lees. ''Nee kom jij ook zwemmen'' grijns ik. Terwijl ik een stukje voorruit zwem en weer terug kom. ''Ik moet je iets vertellen maar het moet zachtjes gebeuren'' mompel ik. ''En ik duw je echt niet het water in'' mompel ik. Ik grijns en zwem een stukje verder. ''Kom'' fluister ik zwoel. Ik liet mijn hand weer even glijden onder water en haalde het toen weer boven water. ''Zulk mooi water'' mompel ik. Het was zo mooi en helder water. Het leek wel of je het kon drinken.


    Mohammed Omar Idrissi

    ''Nee kom jij ook zwemmen'' grijnst ze en ik lach kort. ''Ik moet je iets vertellen maar het moet zachtjes gebeuren. En ik duw je echt niet het water in'' mompelt ze. Ik hou mijn hoofd een beetje schuin, 'echt niet?' grijns ik. "Kom" fluistert ze zwoel en ik moet toch even lachen. ''Zulk mooi water'' mompelt ze en ik knik terwijl ik mezelf van de rots duw. 'Als het toch echt moet.' grinnik ik en trek mijn shirt uit waardoor mijn gespierde bovenlichaam tevoorschijn komt. Zo gespierd krijg je het als je zowat elke dag moet trainen. Ik meen het, ik moet wel. Ik zit op voetbal. basketbal, boksen en fitness. Ik neem een aanloop en duik dan in het water.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Larvior valt plots in het water, maar niet veel later verschijnt hij weer.. ik heb echt medelijden met hem..
    Ik negeer het mens een beetje en kijk spijtig naar Larv, hij is echt blind..
    "Larv.. misschien kan een heks je helpen?" zeg ik met een beetje hoop. Als ik plots gespetter hoor, iets wat overduidelijk niet van een meermin komt maar van een Mens.. Ik grijns breed en kijk Larvior en Daniel verontschuldigend aan.
    "Sorry, maar ik moet even iemand die in mijn meer komt een lesje leren" zeg ik met een gemene grijns die mijn lippen siert. Ik zet het op een lopen en spring het water in. Eenmaal in het water verschijnt mijn onopvallende witte staart en mijn haren worden weer een stuk langer en vol krullen. Ik zwem niet meer dan een halve meter boven het zand als ik dan twee benen zie.. Een brede grijns siert mijn lippen en ik ga wat dieper zwemmen. Mijn blonde haren golven mooi heen en weer in het water en dan zie ik dat er een jongen op de oever zit.. Doordat het zand onder mij net zo wit als mijn staart is valt mijn staart niet op in het water. Ook mijn bijna witblonde haren vallen bijna niet op.. Van onder water bekijk ik de twee.
    Plots springt de jongen ook in het water, precies mijn kant op, waardoor ik snel een stukje verderop zwem.. Als het bekijken me verveelt pak ik het meisje bij haar enkels om haar vervolgens onderwater te trekken, met een brede grijns kijk ik haar aan. Ik trek haar mee naar het midden van het meer en pas als ze echt ademnood begint te krijgen laat ik haar los, waarna ik weer richting de kant zwem.


    Ik had zin in lang typen x'D


    Little do you know

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Hij lach kort. ''Echt niet'' grijnst hij waarop ik even grinnik en mijn hoofd schud. ''Nee echt niet'' glimlach ik. ''Jij grijnst wel veel'' grijns ik. Ik had er niks op tegen want zelf snauwde ik nog al veel. Hij lacht weer om mijn zwoele stem. ''Ja'' enthousiast kijk ik hem aan. Mijn ogen worden even groot als ik zijn borstkas zie. Ik wist niet dat hij zulke biceps had. Hij kwam weer boven water. Snel zwom ik naar hem toe en prik hem in zijn borstkast. '''Jij hebt grote biceps.' grijns ik bewonderend. Ik dood even met mijn kop onderwater en porde hem verschillende keren in zijn zij proestend kwam ik weer boven. ''Dat was leuk'' grijns ik.


    Mohammed Omar Idrissi

    ''Jij grijnst wel veel'' grijnst ze en ik knik. 'Ik hou van grijnzen.' grinnik ik. Ik zie haar ogen groot worden bij het aanzich van mijn borstkas en automatisch word mijn grijns wat groter. Ze prikt in mijn borstkas. '''Jij hebt grote biceps.' grijnst ze bewonderend en ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Ik moet iets te doen hebben, dus waarom niet trainen?' lach ik. Ze duikt onderwater en port een paar keer in mijn zij. Ik lach kort en kijk haar aan. "Dat was leuk.' grijnst ze. 'Moest dat nou.' lach ik en ik haal een hand door haar haar. 'Niet lief.' grinnik ik. Verbaasd kijk ik toe hoe ze onder water verdwijnt en ze naar het midden van het meer gaat. God, die kan lang haar adem inhouden...

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 22:58 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable