• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine
    O4 Damon, Stefan
    O5
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:01 ]


    Little do you know

    [Nog iemand die Kath kan meeten?]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Denise Meredith Jones || Student
    Hij vroeg of zijn 'prinsesje' moe is en ik knikte zielig.
    Als hij dan zegt dat ik me vast moet houden glimlach ik vrolijk, hij gaat me op tillen. Als hij me opgetilt heeft sla ik mijn armen rond zijn nek en ik lach vrolijk als hij zegt dat ik licht ben.
    "Achja, dat heb je hé, met een moeder die genoeg geld heeft voor een Personal coach.. ze wilde altijd al dat ik perfect ben en zo" zeg ik zuchtend terwijl ik mijn schouders op haal "Maar het meisje wat zij wil dat ik ben, serieus, netjes en beleefd.." ik schud mijn hoofd "Nee, ik word niet zo'n kakker als zij" vervolg ik zuchtend "Ik ben een meisje dat graag kampeert, en ik vind het ook niet erg vies te worden" zeg ik met een trotse glimlach "Al kleed ik me niet zo.." mompel ik erachter aan. Ik werp een snelle blik op het donkerblauwe plooirokje dat ik aan heb en het blousje dat echter niet helemaal netjes dicht geknoopt zit. Thuis knoop ik het dicht.. tot aan mijn nek, maar dat moet van mijn moeder. Als ik eenmaal op school of ergens anders ben knoop ik de knoopjes open tot er een beetje decolleté zichtbaar is.. Natuurlijk doe ik niet te veel knoopjes dicht, ik wil niet overkomen als een slet of zo..
    "Maar ach, de meesten van school kijken dan ook raar op als ik ze vertel dat ik mijn tent helemaal in mijn eentje, zonder moeite, heb op gezet" zeg ik dan grinnikend.


    Lol, inspiratie bom :'D


    Little do you know

    Damon Salvatore
    "Achja dat heb je hé, met een moeder die genoeg geld heeft voor een personal coach.. ze wilde altijd al dat ik perfect ben enzo." Zegt ze zuchtend, en voor ik om een uitleg kan vragen verteld ze al over hoe haar moeder zou willen dat ze was, maar dat ze dat niet is, hoe graag ze kampeert en vertelt dat ze het niet heel erg vindt om vies te worden hoor ik iets van trots doorschemeren in haar stem, en zie dit ook terug in haar glimlach. "Al kleed ik me niet zo.." zegt ze, en kijkt naar haar kleding. Ik bekijk haar nog eens goed en grijns even, "nou, for what it's worth to you, ik vind dat je er prachtig uitziet, en dat mag ook wel, want dat past bij je." Ik glimlach even als ze vertelt dat veel mensen het gek vonden dat ze haar tent helemaal alleen op heeft gezet. "Dus je bent een though girl, begrijp ik?" Ik grinnik even en zet haar neer voor mijn hut (hut 4? (: ) waar het licht nog aan stond en ik door het raam de open haard zag branden. Met een halve glimlach en een groot gebaar wijs ik naar de deur. "Dames gaan voor"


    And right from that moment, you took my breath away.

    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    "Doe eens wat langzamer! Ik hou je niet bij!" zei Aishlinn hijgend en we kwamen net aan bij de plaats van het gegil ,nergens kon ik iemand bespeuren ,maar ik rook wel bloed. Ik kijk even naar Aishlinn. "Sorry ,maar als we niet gauw die persoon vinden..."zeg ik zuchtend. Ik kon het spoor van haar bloedgeur volgen en hopelijk gingen we haar dan vinden. Ik kijk even naar Aishlinn ,een andere manier zoekend. Aangezien de maan nog in de lucht was ,ben ik nog sterker dan normaal ,dus eigenlijk zou ik haar met gemak kunnen dragen. Ik tilde haar op en gooi haar over mijn schouder. "Zo ,nu gaan we beiden even snel."grinnik ik en daarna ren ik achter de bloedgeur aan.

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    Hij grinnikte zacht."De jongens staren anders vaak genoeg naar je tijdens de les" zei hij met een lachje en ik glimlach zwakjes. "De meeste jongens uit mijn klas ,zijn mijn type niet echt ."zei ik schouder ophalend. Nee ik vond de meeste jongens gemene klieren of ik had er gewoon een vaag gevoel bij.
    Bij mijn verontschuldiging schudde hij zijn hoofd. "Geeft niet, je toonde gewoon belangstelling. Doet iedereen wel eens" zei hij met een glimlachje en ik knikte even.

    (sorry ,ik heb niet veel inspi voor Jennifer ^^' )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Larvior Phoenix/ meerman

    Ik liep op gevoel van trillingen richtinghet bos. Ik liet en hand op een boom rusten om te zorgen dat ik er niet tegen aan loop. Ik liet me zakken en pakte van de grond een stok die lang genoeg moest zijn.
    Ik ging weer staan en liet me op de stok rusten.
    'Zo en nu eens kijken wat ik ga doen,' zei ik tegenmezelf.


    Vampire + Servant = Servamp

    Denise Meredith Jones || Student
    "nou, for what it's worth to you, ik vind dat je er prachtig uitziet, en dat mag ook wel, want dat past bij je." zegt hij met een glimlach.
    "Dus je bent een though girl, begrijp ik?" hierop knik ik grinnikend. Als hij me dan neerzet kijk ik naar de hut die voor me staat, het kleine huisje heeft echt een gezellige sfeer..
    Hij maakt een gebaar met zijn hand en wijst naar de deur "Dames gaan voor" zegt hij galant.
    Ik giechel en loop naar de deur waar ik naar binnen loop en om me heen kijk "Mooi optrekje" zeg ik grinnikend. Het is klein, de woonkamer is volgens mij zelfs kleiner dan mijn slaap kamer, maar het ziet er echt gezellig en knus uit..
    Ik werp een blik op mijn armen en grinnik "Het bloeden is al gestopt" zeg ik schouderophalend "Dus dat verband heb ik niet meer nodig.. maar ik hoop niet dat ik littekens ga krijgen van dat stomme beest" mompel ik vervolgens.

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Ik voel hoe Michael me op tilt als we op de plek staan waar het gegil vandaan kwam,
    "Zo ,nu gaan we beiden even snel." zegt hij grinnikend. Ik grinnik zacht maar rol toch met mijn ogen.
    Als Michael weer begint te rennen zet ik mijn ellebogen tegen zijn rug, maar ik zet ze niet op de natte Wolfsbane vlekken. Ik ga hem echt geen pijn bezorgen of zo. "Hoe ver nog? Deze houding is ongemakkelijk" vraag ik hem "Het enige wat ik zie is jou kont" vervolg ik lachend "Niet dat het een slecht uitzicht is hoor, tis gewoon een beetje ongemakkelijk" zeg ik uiteindelijk met een brede glimlach.

    David Marc Michaelson || Leraar
    Ze zei dat de jongens van haar klas niet bepaald haat type's zijn dus ik grinnik zachtjes.
    Wanneer ik zeg dat het niet erg is dat ze me die vraag stelde knikt ze.
    "Dus, nog steeds geen honger?" vraag ik haar dan om het gesprek gaande te houden. Ik heb het niet zo op van die ongemakkelijke stiltes.

    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Student
    Het word langzaam donker, en ondanks dat Michaelson heeft gezegd dat we niet alleen het bos in mogen zijn er al een aantal mensen alleen gegaan. Ik zucht verveeld en kijk om me heen, niemand die echt interessant is zit nog hier op het kampeer veldje.. of ze zitten al in de tent, of ze zijn al op pad door het bos.
    "Nou ja, ik ga hier iniedergeval niet blijven zitten" zeg ik zuchtend. Ik had net toen Michaelson het vuur pas aan had gemaakt een worstje geroosterd, al smaakte het wat raar ik heb hem wel opgegeten. Ik sta op en loop het bos in, verveeld als ik ben.


    [Lol, ik heb ook geen inspi voor David x'D
    Iemand voor Jeremy??]

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 13:49 ]


    Little do you know

    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    Ik voelde Aishlin haar elle bogen tegen mijn rug aan,maar gelukkig stoorde het me niet. "Hoe ver nog? Deze houding is ongemakkelijk" vroeg ze me dan. "We zijn dichtbij."zeg ik tegen haar en ren door de bosjes heen ,de geur was dichtbij ,maar was veel zwakker ,vast omdat de wonde aan het helen was.
    "Het enige wat ik zie is jou kont"zei Aishlinn lachend. "Niet dat het een slecht uitzicht is hoor, tis gewoon een beetje ongemakkelijk" vervolgde ze en ik lachte even kort. We kwamen aan bij het hutje van Damon ,dit is waar de geur bleef rondhangen. Ik zette Aishlinn weer met beide voeten op de grond en daarna deed ik mijn shirt even uit. Het brandde echt als gek. "Is mijn rug erg?"vroeg ik haar dan zacht. Het deed echt pijn. Ik gooi mijn shirt dan maar weg ,aangezien ik het niet meer ga gebruiken ,gelukkig heb ik in mijn eigen hutje nog genoeg kleren... Ik keek naar Aishlinn . "Het meisje zit daarbinnen."mompel ik en kijk dan naar het hutje. "Wat gaan we doen ,gewoon binnenvallen of..."vroeg ik haar dan.

    (Ik ga misschien later reageren met Jennifer ,want ik vrees voor een one liner ^^' )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Haha, ja kan ik begrijpen x'D
    Dat heb ik ook steeds met David :')
    Ik reageer zometeen wel weer (:


    Little do you know

    Damon Salvatore || Vampire
    Denise giechelt en loopt dan naar binnen. "Mooi optrekje" zegt ze grinnikend. Ik loop achter haar aan, en kijk even om me heen. Het huisje is klein, maar wel gezellig. Ze kijkt even naar haar armen, en ik kijk ook. Het opgedroogde bloed is een stuk makkelijker te weerstaan dan wanneer het maar blijft stromen. "Het bloeden is al gestopt, dus dat verband heb ik niet meer nodig... maar ik hoop niet dat ik littekens ga krijgen van dat stomme beest" zegt ze, en mijn mondhoek trekt even omhoog. "Ik denk dat dat wel mee zal vallen, maak je maar geen zorgen." ik knipoog even naar haar en kijk dan nog eens naar haar armen, "maar ik denk dat je dat bloed er wel even af wil wassen? De badkamer is daar" vervolg ik, en wijs richting de badkamer. "Mag ik je intussen misschien iets te drinken aanbieden?"


    And right from that moment, you took my breath away.

    [sorry, ik heb de hele dag liggen slapen, en nu ga ik even skaten :3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Als we na een tijdje aankomen bij een hut weet ik meteen wie de dader is. Damon. Hij is natuurlijk weer op jacht, maar het zal me niks verbazen als hij niet eens gedwongen heeft maar gewoon een dom grietje heeft mee gelokt met zijn charmes.. Ja, ik ben een tijdje geleden ook gevallen voor zijn charmes.. maar dat heb ik van me af gezet, hij heeft het ook nooit geweten. Hij heeft het ook nooit hóeven weten.
    "Is mijn rug erg?" vraagt hij me waarna hij zijn shirt uit doet. Een rode vlek zit op zijn rug.
    "Ja.. best wel.. het is helemaal rood" mompel ik gescrokken als ik de grote vlek zie.
    "Het meisje zit daarbinnen." zegt Michael waarna hij me aankijkt "Wat gaan we doen ,gewoon binnenvallen of..." vraagt hij vervolgens.
    Ik denk even na "Ehm, misschien.. kun jij je oren niet gebruiken om te horen wat er daar binnen gebeurt?" vraag ik dan "Ze is tot laat in het kamp geweest.. hij kan haar niet gedwongen hebben.." mompel ik zuchtend "Tenzij ons plan niet gewerkt heeft.." vervolg ik teleurgesteld "Maar we kunnen ook gewoon aanbellen of zo.. Misschien dat we hem dan zowieso weerhouden van haar bijten en leegzuigen.." zeg ik dan, ik praatte zo zacht ik kon aangezien Damon natuurlijk ook goede oren heeft, maar gelukkig niet zo goed als Michael.. Michael kan me dus makkelijk verstaan als ik zacht praat, Damon niet omdat ik daarvoor te ver weg ben.

    Denise Meredith Jones || Student
    "Ik denk dat dat wel mee zal vallen, maak je maar geen zorgen." zegt hij met een knipoog tegen me.
    "maar ik denk dat je dat bloed er wel even af wil wassen? De badkamer is daar" zegt Damon dan waarna hij richting een deur wijst.
    "Oké, dankje" zeg ik met een glimlach waarna ik erheen loop.
    "Mag ik je intussen misschien iets te drinken aanbieden?" hoor ik hem vragen als ik net de badkamer in loop.
    "Ja hoor, doe maar wat" zeg ik dan terwijl ik op zoek ga naar een washandje of iets anders om het bloed van mijn armen te wassen. Damon mag me verassen met wat hij me te drinken geeft, het maakt me eigenlijk allemaal niet uit wat hij met me van plan is..
    Als ik na een tijdje zoeken eindelijk een washandje heb gevonden maak ik deze nat met lauw water en wrijf het voorzichtig over mijn snedes om het opgedroogde bloed weg te halen. Als dit gebeurd is maak ik het droog met wat wc papier waarna ik het papier door de wc spoel. Het washandje maak ik ook nog even netjes schoon en hang het dan over de rand van de gootsteen.
    Vrolijk loop ik terug naar Damon en kijk hem met een glimlach aan "Klaar" zeg ik waarna ik mijn armen laat zien. Er is bijna niets meer te zien van de snedes, het waren gewoon kleine schrammetjes. Ook al het bloed is gelukkig weg.
    "Dus, wat krijg ik te drinken?" vraag ik hem terwijl ik brutaal op de tafel ga zitten. Als hij het erg vind zegt hij het maar.


    And I had inspiration again :'D

    Zo, Aish even aangepast :')
    Ik ben echt té vergeetachtig :')

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 12:01 ]


    Little do you know

    - ik schrijf een heel verhaal, lliggt mn internet eruit :/ -
    en hey Damon bedoelt voor één keer iets niet verkeerd D:
    Damon Salvatore || Vampire
    "Ja hoor, doe maar wat" zegt Denise als ze in de badkamer is. Ik loop richting het keukentje en pak 2 glazen, die ik allebei met cola vul. Ik ben niet bepaald van plan te vertellen wat ik ben, dus ik moet me maar even zo normaal mogelijk gedragen. Even later komt ze vrolijk teruglopen, waarna ze even naar me glimlacht. "Klaar" zegt ze, en laat haar armen zien. Ik kan geen echte snedes zien, alleen een paar schrammetjes. "Zo, nu heb je weer mooie armen" grinnik ik. "Dus.. wat krijg ik te drinken?" vraagt ze en gaat op de tafel liggen. Ze is brutaal, I like that. Ik geef haar een van de glazen "Cola. Ik weet het, saai, maar ik weet niet of ik je wel alcohol mag schenken... chances are dat je dan dronken raakt en ik daar geen misbruik van mag maken omdat ik zogenaamd 'beter ben dan dat'" ik knipoog even naar haar en neem een slok van mijn cola. Ik kijk even naar haar en ga dan maar naast haar zetten op de tafel. Misschien moet ik het maar aan haar vertellen.. misschien zal ze me niet haten? Neem ik het risico? Probably. Ik haal even diep adem. "Denise.. kan ik je iets vertellen?"


    And right from that moment, you took my breath away.

    Denise Meredith Jones || Student
    Hij zei dat ik weer mooie armen heb en ik knik glimlachend.
    Als ik dan vraag wat ik te drinken krijg zegt hij:
    "Cola. Ik weet het, saai, maar ik weet niet of ik je wel alcohol mag schenken... chances are dat je dan dronken raakt en ik daar geen misbruik van mag maken omdat ik zogenaamd 'beter ben dan dat'' en hij knipoogt naar me.
    Ik grinnik zacht en schud mijn hoofd "Van een beetje word ik niet dronken hoor" zeg ik met een glimlach "Op familie feestjes word ik vaak volg gegoten met alcohol, alleen de kinderen krijgen dan kinderchampagne of zo. Goedkope drankjes zoals cola komen bij ons niet in huis" zeg ik schouderophalend "Alleen drankjes met klasse mag ik drinken" zeg ik met een overdreven accent "Dit is dus de eerste keer dat ik cola drink" vervolg ik lachend. Ik neem een slok van mijn cola en vrijwel meteen vertrekt mijn gezicht door de prikkels in mijn keel.. Heel fijn voelt het niet.
    Damon komt naast me op tafel zitten. Ik zie hem twijfelen en hij zucht diep waarna hij zijn mond open doet om te praten:
    "Denise.. kan ik je iets vertellen?" vraagt hij me dan.
    "Ehm, ja tuurlijk" zeg ik met een glimlach tegen hem. Ik kijk hem afwachtend aan terwijl ik op de hoek van mijn lip bijt.
    Als er dan plots op de deur geklopt word kijk ik hem vragend aan "Welke debiel klopt er rond dit tijdstip nog aan? Het is al na middernacht ofzo" zeg ik terwijl ik afkeurend met mijn hoofd schud en een klakkend geluidje met mijn tong maak. Ik sta op van de tafel en loop, brutaal als ik ben, naar de deur.
    Met een glimlach open ik de deur "Hallo, wat komen jullie doen? Het is al vreselijk laat" zeg ik rustig terwijl ik mijn lippen tuit als ik de twee grondig bekijk. De jongen draagt geen shirt, wat er aantrekkelijk uit ziet, en het meisje draagt enkel een naveltruitje met een kort broekje en schoenen was ze blijkbaar ook te lui voor om die aan te doen. Lekker hygienisch in zo'n bos.. Zou dat lekker lopen? Zo zonder schoenen? vraag ik mezelf dan af terwijl ik op een antwoord van de twee wacht en mijn haren rustig in een staart knoop.


    Ja, dat heb ik ook vaak :')
    Typ je een heel stuk en dan besluit internet de pagina weg te gooien TT^TT

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 15:17 ]


    Little do you know

    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    "Ja.. best wel.. het is helemaal rood" zei Aishlinn geschrokken over mijn rug en ik zuchtte eens. "Ehm, misschien.. kun jij je oren niet gebruiken om te horen wat er daar binnen gebeurt?" vroeg ze dan "Ze is tot laat in het kamp geweest.. hij kan haar niet gedwongen hebben.." mompelde ze zuchtend "Tenzij ons plan niet gewerkt heeft.." vervolgde ze teleurgesteld "Maar we kunnen ook gewoon aanbellen of zo.. Misschien dat we hem dan zowieso weerhouden van haar bijten en leegzuigen.." zei ze zacht en ik knikte even.Ik focusde me op het huisje ,ik hoorde gepraat van hun beiden ,dus ze leefde nog. Ik keek even naar Aishlinn. "Kom ,we gaan onze buurman even storen."zeg ik met een lichte grijns en daarna ga ik de trap op om vervolgends op Damons deur te kloppen.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 12:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wist het :')
    Ik was vergeten met Aish te reageren x'D
    Kwam ik achter toen ik vanochtend wakker werd :'D
    Ik ga het even aanpassen hoor.. x'D


    Little do you know