• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine
    O4 Damon, Stefan
    O5
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:01 ]


    Little do you know

    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    "Ik weet het.. maar met een klein beetje.."begon ze ,maar schudde dan haar hoofd. "Dat risico moeten we niet nemen.. ik wil mijn maatje niet kwijt" zei ze dan glimlachend en ik zuchtte opgelucht. Dat spul ging ik echt nooit van mijn leven inslikken . Ze zuchtte diep en ik dacht even na ,wat we wel konden doen om me rustig te houden op vollemaan dagen. "Ja.. dat moet wel.." zei ze en fronsde dan. "misschien als we een brede gleuf maken in de kelder en die vol Wolfsbane gooien? Maar ik ben bang dat je wolven gedaante zich niet laat tegenhouden daarvoor.." zei ze en ik beet zachtjes op mijn lip. Ik wist niet echt hoe ik me gedraagde in vollemaan,maar het was vast sterker en dommer dan mezelf...
    "Maar goed.. we hebben nog een maand voor er een nieuwe volle maan is, tijd zat" zei ze dan met een glimlach en ik knik instemmend. "Ja ,dat is waar."zeg ik met een zachte grinnik. "Heeft ons plan dan gewerkt met het vervain?"vroeg ik haar dan

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Oh ik zou het best gezellig vinden als je hier bij me blijft zitten" zei hij glimlachend ,waarna hij nog wat hout in het vuur gooit. Ik glimlachte ook even. Best vreemd ,dat ik van de hele trip ,het meest met Mn.Michaelson gepraat heb ,zonder tegenzin. Het deed me oprecht glimlachen .Het vuur werd groter en haf ons ook meer warmte wat ik echt fijn vond"Zo, weer lekker warm"zei hij met een glimlach en ik glimlachte even. "Maar goed ook ,want het begon frisjes te worden."grinnik ik. "Heeft u eigenlijk een vriendin?"het was niet echt bedoeld om te vragen ,maar het kwam er zo maar uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Roww schreef:

    Denise Meredith Park || Student
    Als ik een tijd de kant op heb gestaart waar Damon het bos in gegaan is zucht ik diep. Hij zag er niet goed uit, en misschien is hij wel echt verdwaalt en zijn vrienden echt kwijtgeraakt.. Ondanks dat het enorm donker en eng is in het bos waag ik het toch maar. Ik loop gewoon het bos in zonder iets tegen Viola te zeggen en ga op zoek naar Damon.. Waar is hij gebleven?
    Als ik al tien minuten gelopen heb, tenminste dat is wat mijn mobiel me vertelt het voelt als een eeuwigheid, hoor ik iets naast me ritselen. Ik kijk er geschrokken naar en kijk dan achter me, het licht van het kampvuur is niet meer zichtbaar.. Het geritsel word luider en als er plots iets naar me toe vliegt slaak ik een luide gil waarna ik hysterisch om me heen begin te slaan om het beest weg te krijgen.


    -Sorry, ik viel in slaap en ben vandaag wezen sporten :/
    Damon Salvatore || Vampire ||
    Als ik dan eindelijk een hert gevonden heb en wat gedronken heb voel ik me meteen een stuk beter, waarna ik nog even in het bos blijf rondlopen; Stefan heb ik niet gezien en van mij hoeft het ook niet. Het slaat nergens op, na zo veel tijd zou ik hem moeten kunnen vergeven maar hij heeft ervoor gezorgd dat ik zo ben.
    Diep in gedachten verzonken ga ik tegen een boomstam zitten, en luister naar de geluiden om me heen, misschien is er een mens om leeg te zuigen? Even hoor ik alleen geritsel, maar na een paar minuten geluisterd te hebben hoor ik gegil. Een valse grijns verschijnt op mijn gezicht als ik denk dat ik eindelijk een prooi gevonden heb. Ik zie er nog steeds 'slecht' uit, alsof ik de hele dag alleen door het bos heb gelopen, dus moeilijk zal het niet worden.
    Snel ren ik op het geluid af, en als ik er ben zie ik Denise in gevecht met een vleermuis. Ik begin te lachen en trek mijn gezicht vervolgens in de plooi, op de een of andere manier ziet het er wel... schattig uit, om haar zo hysterisch te zien. Ik doe alsof ik aan ben komen rennen en ga voor haar staan, waarna ik de vleermuis wegjaag en me omdraai naar Denise. "Ik zie jou ook overal he" zeg ik, en knipoog vrolijk naar haar.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 16:23 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Als michael vraagt of ons plan met de Vervain gelukt heeft knik ik trots.
    "Ja, ik heb ook gezien dat de Vampiers er niet vrolijk van werden toen de rook in hun gezicht kwam" zeg ik met een glimlach.
    Kort kijk ik naar boven, de sterren zijn zo mooi zichtbaar..
    Als ik een schelle gil hoor kijk ik Michael geschrokken aan, langzaam schud ik mijn hoofd "Zeg me niet dat een vampier een mens te pakken heeft" zeg ik zuchtend.

    David Marc Michaelson || Leraar
    "Maar goed ook ,want het begon frisjes te worden." zegt Jennifer grinnikend als ik het vuur groter maak.
    Ik knik instemmend "Dat is het enige nadeel aan zo'n heldere lucht" zeg ik met een glimlachja.
    Als ze me dan vraagt of ik een vriendin heb lach ik hartelijk, maar uiteindelijk schud ik grinnikend mijn hoofd.
    "Nee, wel gehad.. maar ik heb niet zoveel geluk in dat vak" zeg ik met een brede glimlach. Ik zie er misschien goed uit, flirten kan ik echt niet.. ik zeg altijd alles verkeerd.

    Denise Meredith Park || Student
    Als ik merk hoe het beest weg gejaagd is haal ik mijn bekraste armen voor mijn gezicht weg. Het beest heeft mijn onderarmen helemaal opengekrast..
    Teleurgesteld kijk ik naar het bloed dat over mijn armen druipt, heel veel is het niet. Maar het is gewoon vreselijk te denken dat ik hier littekens van ga krijgen.. daarbij gaat iedereen denken dat ik mezelf gesneden heb of zo.. En daarbij word het ook nog lelijk met al die korstjes enzo..
    Als ik voor me kijk zie ik dat het Damon was die het beest weg gejaagd heeft.. Met een dankbaar glimlachje kijk ik hem aan.
    "Ik zie jou ook overal he" zegt hij met een knipoog tegen me.
    Terwijl er een lichte blos op mijn wangen verschijnt knik ik grinnikend.
    "Blijkbaar.." zeg ik met een verlegen glimlach. Met mijn hand ga ik even over mijn onderarm omdat het begint te jeuken.. Rot beest.. Ik bijt op mijn lip terwijl ik mijn onderarmen opnieuw bekijk "Ik haat vleermuizen.." mompel ik zuchtend. Ik wil niet dat iedereen me gaat zien als een suïcidaal meisje.. Ik heb het perfecte leventje, als ze denken dat ik mezelf gesneden heb noemen ze vast een aansteller of zo.. Een diepe zucht rolt over mijn lippen waarna ik mijn armen weer gewoon naast me laat hangen.


    De eerste twee kort en Denise lekker lang x'D
    Had inspiratie voor Denise :'D


    Little do you know

    [Mijn topics, sorry dat ik gister niet reageerde, ik had straatfeest c: Wie wil met Athene praten?]


    That is a perfect copy of reality.

    [ Nah ik laat Stefan wel thuis dit keer xd]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (larvior anders wel, je kan hem laten schrikken, ziet toch niks meer)


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb.. enkel.. Jeremy nog vrij :'D
    Omg.. ik ben Jer helemaal vergeten :'D
    The poor guy.. x'D


    Little do you know

    -Ik heb vic en bae nog, ook completely forgotten xd-
    Damon Salvatore || Vampire
    Als ze haar armen voor haar gezicht vandaan haalt zie ik hoe bebloed ze zijn en ik slik even, maar hou me in. Ze knikt grinnikend als ik zeg dat ik haar overal zie, "Blijkbaar.." zegt ze met een verlegen glimlach en een lichte blos op haar wangen. Haar hand wrijft even over haar onderarm. "Ik haat vleermuizen" mompelt ze, en zucht. Ik kijk nog even naar de wonden en hou dan mijn adem in, terwijl ik haar aankijk met een bezorgde blik in mijn ogen. "We moeten dat verbinden.. heb je iets bij je of vertrouw je me genoeg om mee te gaan naar mijn hutje?" vraag ik dan, en kijk haar glimlachend aan.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    Aishlinn knikte trots "Ja, ik heb ook gezien dat de Vampiers er niet vrolijk van werden toen de rook in hun gezicht kwam" glimlachte ze en ik grinnikte even. "Maar goed ook."zeg ik met een lachje. Net als ik wilde opstaan ,hoorde ik een gil ,wat me deed opkijken. "Zeg me niet dat een vampier een mens te pakken heeft" zei ze hoofdschuddend en ik kwam overeind. "Dan moeten we daar maar vlug achter zien te komen."zeg ik. Ik was blij dat als ik veranderde van wolf naar mens ,ik mijn kleren nog aanhad . Ik had wel zin om mijn shirt uit te doen ,want die zat vol wolfsbane ,maar misschien moest ik dat maar even uitstellen.Ik trek Aishlinn overeind en neem da vervolgens haar pols vast om vervolgens naar het geluid toe te rennen.

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    Hij knikte instemmend "Dat is het enige nadeel aan zo'n heldere lucht" zei hij met een glimlachje. Bij mijn onbewuste vraag ,lachte hij hartelijk en daarna schudde hij grinnikend zijn hoofd. "Nee, wel gehad.. maar ik heb niet zoveel geluk in dat vak" zei hij met een brede glimlach en ik knikte even.
    "Ik heb daar ook niet veel geluk in."zeg ik met een zwak glimlachje. "Sorry trouwens voor die vraag ,het kwam zomaar in me af."zeg ik verontschuldigend. Eigenlijk was ik best wel verbaasd dat hij geen vriendin had,maar dat liet ik niet merken.

    (sorry voor mijn korte post :x Oh en misschien is het handig als je de anderen even meld dat er een nieuw topic is? ... )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ik heb lily en alison ook eenzaam en alleen xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Denise Meredith Jones || Student
    Ik zie Damon naar mijn armen kijken waarna hij zegt:
    "We moeten dat verbinden.. heb je iets bij je of vertrouw je me genoeg om mee te gaan naar mijn hutje?"
    Naïef als ik ben kijk ik hem grinnikend aan "Ja, natuurlijk vertrouw ik je genoeg" zeg ik met een glimlach. Like, duh, hij is veel te knap om hem weg te sturen!
    "Daarbij heb ik in mijn tent niks aan verband ofzo" mompel ik zuchtend. Zonder uberhaupt te denken aan het feit dat hij eerder had gezegt dat hij hier kampeerde met vrienden, die hij kwijt geraakt was overigens, trek ik mijn mond open met de vraag "Waar is je hut?"


    Yup.. Denise is Naïef x'D
    Sorry.. verder schrijf ik even niets x.x
    Ik heb nu een ijsklontje in me sok gedaan omdat m'n teen enorm pijn doet, m'n nagel zat in m'n vel en ik deed er een watje onder, wat het nog pijnlijker maakte. Ik probeer het watje weg te halen waardoor het er enkel meer onder gaat zitten, en nu is het alsof er een belgische knol op m'n teen gestaan heb voor een uur lang x.x
    Ik kan heel friesland wel bijmekaar krijsen van de pijn nu ..


    Little do you know

    Damon Salvatore
    "Ja, natuurlijk vertrouw ik je genoeg, en daarbij heb ik in mijn tent niks aan verband ofzo" zegt ze dan met een glimlach en ik kijk haar vrolijk aan, Naïve... schiet er door mijn hoofd, Nooit meegaan met een vreemde gozer in het bos... naar zijn hutje nog wel, come on girl, waar zit jij met je hoofd? "waar is je hut?" vraagt ze dan, en ik kijk haar vrolijk grinnikend aan, waarna ik haar mijn arm aanbied "Volgt u mij maar, my lady"

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 21:52 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Denise zit in de wolken met haar hoofd :'D]
    Denise Meredith Jones || Student
    Hij bied me zijn arm aan en zegt dat ik hem kan volgen. De manier waarop hij het zei doet me giechelen. Met een glimlach sla ik mijn arm rond de zijne en volg hem, op weg naar zijn hut..
    "Zijn we er al bijna? Ik krijg pijn in mijn voeten" zeg ik zeurend. Ik heb dan ook gewoon slippers aan, omdat ik geen zin had mijn sneakers nog langer aan te hebben.. Ik schop even met mijn voet omdat er een takje in zit en zucht diep waarna ik hem smekend aan kijk.

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Michael zegt dat we maar beter kunnen gaan kijken en ik knik.
    Als hij me mee trekt naar waar het geluid vandaan kwam ren ik moeilijk met hem mij, hij is veel te snel voor me.
    "Doe eens wat langzamer! Ik hou je niet bij!" roep ik hijgend naar hem. Ik het water ben ik supersnel, maar op het land niet.. eigenlijk ben ik hetzelfde als een schildpad, maar dan wel iets sneller door mijn lange benen..

    David Marc Michaelson || Leraar
    Jennifer zegt dat ze ook niet zo veel geluk heeft in het vak 'vriendjes/vriendinnen'. Ik grinnik zacht.
    "De jongens staren anders vaak genoeg naar je tijdens de les" zeg ik met een lachje.
    Als ze zich dan verontschuldigd voor de vraag schud ik mijn hoofd "Geeft niet, je toonde gewoon belangstelling. Doet iedereen wel eens" zeg ik met een glimlach tegen haar.


    Little do you know

    (kan nu niets met Larv)


    Vampire + Servant = Servamp

    hahaha awh :3
    sorry ik was bloggen..
    Damon Salvatore || Vampire
    "Zijn we er al bijna? Ik krijg pijn in mijn voeten" zeurt Denise na een tijdje, en ik grinnik "is mijn prinsesje een beetje moe?" zeg ik met een knipoog, en wacht even als ze met haar voet schudt. Als ze me vervolgens smekend aankijkt kan ik het niet laten, ik ben altijd een flirt geweest en Denise is een mooi meisje. Onschuldig. Als ik nog mens was geweest was ik allang voor haar gevallen... "Hou je vast" zeg ik dan grijnzend, en til haar op, mijn rechter arm onder haar knieholte en mijn linker arm vlak onder haar schouders. "Wat ben jij licht zeg!" ik grinnik en loop verder richting het hutje.


    And right from that moment, you took my breath away.