• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

Don't walk. Run, you sheep, run.

Deadpool is echt hilarisch.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Supernatural, why u so funny?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

My mind is tired and my heart is aching

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Sinistre schreef:
    Deadpool is echt hilarisch.

:'D Omfg, ik hou van hem.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Macabre schreef:
    (...)
    :'D Omfg, ik hou van hem.

Echt alles; van de stip, tot de serie en de game gewoon in alles is hij geniaal.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Sinistre schreef:
    (...)

Echt alles; van de stip, tot de serie en de game gewoon in alles is hij geniaal.

Ja, hahahaha. Vooral de game, zo leuk. :'D

Macabre schreef:
    (...)
    Ja, hahahaha. Vooral de game, zo leuk. :'D

Hahaha ik heb hem alleen bij Pewdiepie gezien, ik moet nog kijken of ik hem kan downloaden!

Sinistre schreef:
    (...)

[ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 16:06 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Appa schreef:
    (...)

I just decided I don't like you.

En nu... Counter-Strike! Awyeah.

Ik kan je pijn niet aanzien, maar ik weet niet wat ik moet doen... D:

Your make-up is terrible

Mijn armen doen zeer van het piano spelen :\

Ah, het was wel een mooie film. Voor de eerste keer dat ik The Last Song heb gekeken en het is wel een aanrader.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Ik moet ook weer 'ns zo'n schietgame downloaden. *.* Vroeger deed ik 't dagelijks.

"I shut my eyes in order to see.'

Overdrijven is ook een vak, zeg.

Quiet the mind, and the soul will speak.