• Angezien ik nogal klein ben, loop ik steeds op hakken. (De pumps die ik nu vooral draag zijn ongeveer 8 cm denk ik :)) Ik ga ook steeds naar school met mijn hakken en dan vragen mijn vriendinnen zich steeds af of ik er geen pijnlijke voeten van krijg. Zij zeggen dat ze het na enkele minuten al niet meer kunnen verdragen, maar ik voel zelfs na een hele dag niets. Hebben jullie ook last van die hakken na een hele dag erop te lopen? :)


    If you can dream it, you can do it.

    Ik kan er niet op lopen dus draag ze ook niet (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja, maar ik draag bijna nooit hakken. Ik ben 1,80 dus als ik hakken draag ben ik echt HUGE


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nee, pas na enkele uren erop gestaat te hebben word het een beetje pijnlijk vind ik.


    Your make-up is terrible

    Ik draag af en toe hakken maar ik krijg er geen zeer van ofzo.. =)


    Stop wishing, Start doing..

    now what you mean :)
    Ik ben 1.53 m, en ik draag bijna elke dag hakken. Zodra ik ze heb ingelopen voel ik ook niets meer, en kan ik er een hele dag gewoon op lopen :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Na op naaldhakken van 15 cm en dan daar 6 uur op dansen krijg ik wel pijn maar er op lopen opfzo niet echt...

    Ligt er aan of ik ze nog in moet lopen x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik draag in principe elke dag hakken..
    Met de ene schoenen heb ik wel last van mn hakken, maar met de andere juist weer niet. Is maar net wat voor schoenen het zijn en of het goede kwaliteit is.


    La credenza è una medicina contro il timore

    ik heb hakken van 7cm ik voel er aleen wat van als ik lang ga winkelen (krul)


    Shoganai i ne~

    Als ik hakken draag, ben ik 2 meter, dus ik hou het wel op mijn oude vertrouwde sneakers :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb er soms wel last van
    Ik wil je niet bang maken, maar ik wil wel even zeggen dat als je echt elke dag op hoge hakken loopt, je meer kans hebt op misvormde voeten met bulten :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ligt eraan wie dr gewend is om er op te lopen (: Dan wen je er vanzelf aan


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben al heel lang, en ik wil niet nóg langer lijken.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 14:56 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik ben eraan gewend op te lopen. Ik loop eigenlijk altijd op hakken, al dan meestal wel op laarzen, maar toch met hakken van zo'n 13 cm..
    Ik loop het fijnst op hakken, ten eerste omdat ik dan niet zo klein ben (1.67) en ten tweede, omdat ik het gewoon fijner vindt. (A)


    Bad decisions make good stories.

    Jep.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."