• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    JamesPotter schreef:
    Lol, doodnormaal gesprek op omegle. Ze dacht dat ik Harry Styles was:')


    Hahaha geweldig :'D

    Lalaloveyaa schreef:
    (...)

    Hahaha geweldig :'D


    Ze begon eerst helemaal te fangirlen en toen ging ze vet normaal doen:') echt geniaal


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ze begon eerst helemaal te fangirlen en toen ging ze vet normaal doen:') echt geniaal


    Hahaha, en ze heeft er nooit bij nagedacht dat Harry waarschijnlijk nooit zou zeggen wie hij echt is op omegle, als hij er al op zou gaan? XD

    Lalaloveyaa schreef:
    (...)

    Hahaha, en ze heeft er nooit bij nagedacht dat Harry waarschijnlijk nooit zou zeggen wie hij echt is op omegle, als hij er al op zou gaan? XD


    Jawel, ik heb laatst een echte gezien. Hij zei dat hij Harry Styles was en toen zei het meisje: Tweet iets. Ze zei wat hij moest tweeten en dat deed hij.


    Your make-up is terrible

    O mijn God, je bent echt zo'n lafaard. Laat me gewoon met rust! Echt. Ik krijg koppijn van je. Hoe moeilijk is het om verder te leven?! Je bestaat niet voor me.

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Jawel, ik heb laatst een echte gezien. Hij zei dat hij Harry Styles was en toen zei het meisje: Tweet iets. Ze zei wat hij moest tweeten en dat deed hij.


    Oh oke, cool (':

    Really? -.- Oke.


    -

    I can sleep for days

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 15:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Te veel om op te noemen maar vooral: Waarom heb ik geen inspiratie!!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    But but but (no_chears)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ok..Laat ik in de laatste week van de vakantie even wat meer actief zijn..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CHOCOLAAAAADEEEEE.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    GVD, stelletje oude wijven zitten daar.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 15:40 ]

    Appa schreef:
    CHOCOLAAAAADEEEEE.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Appa schreef:
    CHOCOLAAAAADEEEEE.

    Wij hadden chocoladecakeje's!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.