• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Macabre schreef:
    Ugh nee, alsjeblieft niet. Ik háát je, vanuit het diepste van mijn hart. Ga weg. Blijf weg.

    Ik haat het als mensen een speeltopic vol spammen in een rpg. En dat ze niet stoppen als veel mensen er iets van zeggen en gewoon dom door blijven gaan. Echt achterlijke kinderen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 19:14 ]


    26 - 02 - '16

    Heb ik serieus drie uur naar een struisvogel zitten kijken terwijl deze uit een ei probeerde te komen? :')


    Caution first, always.

    You don't trust me, so why should I trust you?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I never see the forest for the trees.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat ben jij een trien zeg! Je blijft gewoon fucking doorgaan met spammen. Fuck you k*twijf. denfdkal


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Wat ben jij een trien zeg! Je blijft gewoon fucking doorgaan met spammen. Fuck you k*twijf. denfdkal


    Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar het is niet zo cool om in dit topic dat soort dingen te zeggen over een Q'er. Zeg het dan gelijk in haar gezicht :].


    i put the fun in funeral

    Hun hebben ook serieus altijd ruzie. Waarom gaan ze niet gewoon uit elkaar?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Filettino schreef:
    I never see the forest for the trees.


    I can really use your melody.

    OT: GOD, ik heb je nog nooit gezien, maar ik haat je nu al doordat ik hoor wat je haar aan doet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I don't know how to.


    Tijd voor koffie.

    Sinistre schreef:

    Wauw. Dit is echt een heel mooi filmpje.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Drama. Drama everywhere!



    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fucking Hell, where did I brought myself into? D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Soms heb ik zin om dit met je te doen:


    Queer zijn is gewoon alles

    Holy Jesus, I wish I'd been there. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)