• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog steeds in shock van feit dat jij mij ook leuk vindt :3. Waarom ben je juist nu weg goddammit.


    i put the fun in funeral

    Nou dat wordt vanavond dus ook niks :') Leuk dat je een vriend hebt maar ik ben er ook nog..


    -

    See, you don't even notice. Ugh.


    Your make-up is terrible

    Oh Hellboy, you handsome devil :')


    Caution first, always.

    Zulke leuke armbanden gezien.. Alleen wil ik ze allemaal en dat wordt veel te duur :(

    Ik voel me op Q soms zo "dom" bijna iedereen doet havo of vwo of whatever en dan kom ik aan met mijn vmbo tl. Ik moet naar de havo. Ik wil het zo graag, maar ik weet niet of ik het wel kan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Weet iemand hoe duur het is om euro's naar ponden te verwisselen in Londen? Random, maar geen zin om een topic aan te maken voor zoiets kleins.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ah, dat was weer een geweldig, gezellig maar vooral hilarisch avondje. Ik houd van die mensen. :Y)

    Newton schreef:
    Oh Hellboy, you handsome devil :')

    Nee, Nuada! (cat)

    JamesPotter schreef:
    Ik voel me op Q soms zo "dom" bijna iedereen doet havo of vwo of whatever en dan kom ik aan met mijn vmbo tl. Ik moet naar de havo. Ik wil het zo graag, maar ik weet niet of ik het wel kan.

    Ik heb ook vmbo-tl gedaan, niks mis mee. (cat)


    -

    JamesPotter schreef:
    Ik voel me op Q soms zo "dom" bijna iedereen doet havo of vwo of whatever en dan kom ik aan met mijn vmbo tl. Ik moet naar de havo. Ik wil het zo graag, maar ik weet niet of ik het wel kan.


    Ik had ook vmbo-tl gedaan...
    -ook al kon ik havo als ik mijn best deed maar ik heb te veel motivatie om niets te doen-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Macabre schreef:
    Weet iemand hoe duur het is om euro's naar ponden te verwisselen in Londen? Random, maar geen zin om een topic aan te maken voor zoiets kleins.


    Volgens mij hoef je daarvoor niet te betalen toch? :')

    Limits schreef:
    (...)

    Volgens mij hoef je daarvoor niet te betalen toch? :')

    Oh, mij is verteld van wel :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Oh, mij is verteld van wel :'D

    Zowel voor pinnen, als bij zo'n changeding moet je betalen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Macabre schreef:
    (...)
    Oh, mij is verteld van wel :'D


    Moet ook ja. Maar ik weet niet hoeveel.

    OT: Ugh, nu zij weg is kan je ineens wel praten.


    Your make-up is terrible