• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Macabre schreef:
    (...)
    Oh, mij is verteld van wel :'D

    Je betaald vast wel iets. Toen ik het liet doen zat er volgens mij een kleine vergoeding bij en die heeft mijn vader toen betaald. Het ligt volgens mij ook aan om hoeveel euro naar ponden het gaat.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik voel mijn hoofd steeda meer. Het bonkt alleen maar. Ben op een of andere manier hardstikke bang nu.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Macabre schreef:
    (...)
    Oh, mij is verteld van wel :'D


    Oh :') in Tunesië hoefde wij dat niet, maar misschien is dat anders dan in Engeland 8D

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Je betaald vast wel iets. Toen ik het liet doen zat er volgens mij een kleine vergoeding bij en die heeft mijn vader toen betaald. Het ligt volgens mij ook aan om hoeveel euro naar ponden het gaat.

    ... Een hoop, haha. Ik wil al zó lang naar Londen en als ik er dan eindelijk ben, ga ik flink wat besteden. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Holy alskfjaslkf, wat veel lezers al. ^^

    Ik geef het op. Ik ga wel slapen :')


    -

    This is scary shit dude, I don't like that some characteristics of us match. D:.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Meh, waarom kan je opeens niet meer in termijnen de jaarabo betalen o.O Nu ben ik veel meer geld kwijt :c

    Ik wil een tragus piercing ;c

    Macabre schreef:
    (...)
    ... Een hoop, haha. Ik wil al zó lang naar Londen en als ik er dan eindelijk ben, ga ik flink wat besteden. (cat)

    Hmm... Ik heb toen volgens mij iets van 40 euro omgewisseld naar 35 pond, maar ik had ook niet heel veel tijd aangezien we vanuit school gingen. Ik denk dat je het beter even kunt navragen via een informatielijn (als die er is :'D)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ohlol wat ben ik chagrijnig. And it's not even my goddamn period.


    No growth of the heart is ever a waste

    Echt hoor. Rutger is de afgelopen maanden een goudhandeltje misgelopen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Limits schreef:
    Ik wil een tragus piercing ;c


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    You're mad at me while I didn't even know I was doing something wrong, and I really don't want to lose you because you're one of the sweetest persons I know and you're the only one who I really can tell everything and don't have to be ashamed of it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wilde dat mijn innerlijk wat sportiever en minder lui ingesteld was..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you