• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aargh, kom op. Ik kan blijkbaar niet meer een abo bestellen op die datum omdat ik er al een bestelling van heb?! Die ging mis -.-' Kom op, doe het gewoon -.-'

    Ohlol. Playaaaaah that you are, hahaha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb geen zin om me hierover schuldig te voelen. Ik heb geen vrienden nodig.


    Your make-up is terrible

    Are you fucking kidding me. Serieus, is dit een grap of wil je me nu echt beledigen. Ik haat je. Ik haat je echt, zielig persoon dat je bent. Echt, hoe haal je het in je fucking kop?

    Wauw. Als ik eens kan tellen hoeveel keer je je "het" gerealiseerd hebt, dan ben ik morgen nog steeds bezig. Zielig kind.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wat te doen...


    Caution first, always.

    Jij snapt mij gewoon zonder dat ik uitleg geef of echt iets duidelijk zeg.
    'Ik ken niemand in mijn klas'
    Jij weet dan gewoon dat ik er geen zin in heb en me daar kut over voel omdat ik toch niet sociaal ga worden.

    Draculea schreef:
    (...)
    Nee, Nuada! (cat)

    Ja maar hij is zo bleek D':


    Caution first, always.

    Nooooo! Ugh, I fucked it up. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Idioot dat je bent. Ik vind het echt een lage actie van je, en al helemaal niet grappig. En dan stuur je het naar mijn beste vriendin, en zij geloofd het zelfs? What the fuck is wrong with you people.

    Kijk, dat is één van de redenen waarom ik de afgelopen weken niet online was op facebook. Nu word ik weer opgezadeld met al deze bullshit.

    Ik heb zo'n honger T_T


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het leven is hard. Dat weet ik., maar jouw probleem is dat je het blijkbaar niet kunt accepteren. Komaan...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    I'm so complicated, I can't even figure out what's bothering me. Gewoon moe, depressief en onzeker de laatste tijd. Wordt er serieus gek van.

    Fucking rugpijn. No, please, don't ya come back! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.