• Ik heb al een poosje geleden van mijn zus zo'n haarkrijt pakket gekregen
    En nu heb ik het dan eindelijk eens gebruikt om zelf een dipdye te maken.
    Dus nu is mijn haar blond met roze!
    Het was nog best moeilijk om te doen, maar het geeft gelukkig niet af nu het droog is
    Toen het nat was gaf het wel heel erg af.

    Wie van jullie doet dat ook weleens met haarkrijt?

    Foto!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 17:21 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind felle kleurtjes nooit zo leuk, het doet me altijd een beetje denken aan de tijd van de basisschool waarin ik echt continue een roze, rode of paarse pluk liet zetten. Ik verf het nu alleen nog blond of bruin, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen felle kleurtjes leuk vinden. Bij sommigen staat het ook echt leuk.


    Chaos is a ladder.

    Foto!
    Het is niet heel duidelijk, niet zulk goed licht hier


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had een hele tijd een blauwe pluk in m'n haar. Ga ik straks na de zomer weer doen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik heb kort haar en het is donkerbruin....er kan wat kleurtjes en dye niet veel mee vrees ik...:(


    The Definition of Insanity

    ik heb rood haar met zwarte dip. maar ik heb nog nooit krijt gebruikt. een vriendin wel, die heeft echt alle soorten kleuren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb nog nooit haarkrijt gebruikt, maar ik heb vorig jaar wel de onderkant van mijn haar blond gehad (ombre haar).
    Ik ga eerdaags wel blauwe Manic Panic kopen en dan wil ik een plukje aan de zijkant van mijn haar (bij mijn gezicht) blauw verven


    (dit dus.)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 14:46 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    ik ga donderdag mijn haar zwart verven met een paarse dipdye! heb er zin in

    Aaarg, mijn hele doosje was op de grond gevallen en nu is er 1 kapot, helaas net een leuke kleur, maar ja
    Ik heb nu de puntjes van mijn haar blauw gemaakt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb dat krijt nog nooit uitgeprobeerd, nee. Heb gewoon donkerpaars haar (cat)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik wil een paarse dip-dye, met gewone verf.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Ik heb een ombre en ik ben er zwaar tevreden mee.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Je hebt best mooi haar!
    Ik heb het 2 jaar geleden met echt verf gedaan, en dan in het roze.


    Alleen maar tranen van geluk