• Wel ja, ik kwam zo net de nieuwe videoclip van Lady Gaga tegen.
    Typisch Lady Gaga, I think? Wat denken jullie?


    Take me to wonderland

    Ik heb 't nooit zo gehad op Lady Gaga, eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Ik vind hem leuk! Lady Gaga is sowieso gewoon leuk. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik vind dat nummer enorm tegenvallen, eigenlijk. En dat terwijl ik haar zelf, en haar meeste nummers, zeker kan waarderen.


    ars moriendi

    Heb hem na 1 minuut al weer uitgezet omdat ik het geen muziek vond.
    Leuk voor de fans dat ze een liedje heeft gemaakt maar mij maakt ze er niet blij mee.
    En ik vind haarzelf altijd zo erg overdrijven. Vleeskleding waardoor ze kost. Een mes met je mond vangen. No just no.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ailurophilia schreef:
    Ik heb 't nooit zo gehad op Lady Gaga, eigenlijk.


    Hier sluit ik mij bij aan. In het begin was ze nog oké, maar tegenwoordig is ze alleen een attentiejunk die haar fans
    "monsters" noemt en waardoor er allemaal rare dingen gebeuren zoals dat ene meisje wat haar kat vermoorde en uit z'n vel stroopte.
    Remember?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    (...)

    Hier sluit ik mij bij aan. In het begin was ze nog oké, maar tegenwoordig is ze alleen een attentiejunk die haar fans
    "monsters" noemt en waardoor er allemaal rare dingen gebeuren zoals dat ene meisje wat haar kat vermoorde en uit z'n vel stroopte.
    Remember?

    Dat is niet de zangeres haar schuld, dat is gewoon een psychofan die toevallig fan was van Lady Gaga.


    ars moriendi

    Ailurophilia schreef:
    Ik heb 't nooit zo gehad op Lady Gaga, eigenlijk.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik vind het een leuk liedje, maar hoop dat er op ARTPOP zelf nog wat leukere liedjes staan. De clip vind ik wel oké, maar Telephone blijft mijn favorite haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Deze keer heeft ze me wat teleurgesteld. Normaliter vind ik haar liedjes leuk, maar dat is bij Applause niet het geval. Ik hoop dat er op haar nieuw album wat beters opstaat.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Whitmore schreef:
    Ik vind hem leuk! Lady Gaga is sowieso gewoon leuk. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ribery schreef:
    (...)
    Dat is niet de zangeres haar schuld, dat is gewoon een psychofan die toevallig fan was van Lady Gaga.


    Dat kan kloppen. Maar over het algemeen hoor je vaker negatieve dingen over haar fandom. En dat is jammer want dat doet haar ook weinig goeds.


    Dit
    is toevallig een artikel van vandaag.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 20:28 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ailurophilia schreef:
    Ik heb 't nooit zo gehad op Lady Gaga, eigenlijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind hem leuk!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Hmm, ik vind haar niet echt enorm fantastisch, maar sommige nummers vind ik wel echt mooi/leuk van haar. Alleen dit nummer.. ehh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind 't echt een gaaf nummer.


    No growth of the heart is ever a waste