• Titel zegt het al, welke bekende volgt je op twitter? Was gewoon benieuwd :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Tuala schreef:
    (...)
    ik denk dat het wel degelijk de bedoeling van de topicmaakster is om 'volgt' te schrijven, namelijk een bekend persoon dat iemand van Q volgt en niet iemand van Q die een bekend persoon volgt. Dus volgt jou en niet volg je. Al vind ik het ook elke keer een verwarrende titel als ik hem voorbij zie komen.


    Dan vind ik het een te verwarrende titel, wat nog niet de andere fouten goed maakt :P
    Ook ben ik van mening dat niet iedereen in dat geval de waarheid erover spreekt, maar ja dat is mijn mening en ik ben te lui om daar de bewijzen van te gaan zoeken. Vind het maar een vreemd topic. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Arigatou schreef:
    (...)

    Dan vind ik het een te verwarrende titel, wat nog niet de andere fouten goed maakt :P
    Ook ben ik van mening dat niet iedereen in dat geval de waarheid erover spreekt, maar ja dat is mijn mening en ik ben te lui om daar de bewijzen van te gaan zoeken. Vind het maar een vreemd topic. :P

    Ja, mij komt het soms ook wat onrealistisch over. Maar misschien volgen al die bekende personen gewoon héél veel mensen? Anders begrijp ik het niet helemaal. :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ariana Grande, Jennette McCurdy en Tich


    night thinking, day dreaming

    Cirrino schreef:
    Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne, Danielle Peazer (ex-lief Liam) en Sophia Smith (huidig lief Liam). <-- One Direction family

    wAT


    night thinking, day dreaming

    De enige die ik zo uit m'n hoofd weet is Andy Samuels.


    Do what people say you can't.

    JUSTIN BIEBERRRRRRRRRRRRRRR




    not. ='(


    Life has no rehearsals, only performances.

    Foxes schreef:
    Ariana Grande, Jennette McCurdy en Tich


    Yourl lucky (cat)

    Harry Styles yay.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Yourl lucky (cat)

    Jaaa, maar ik wacht op 1/5 haha :')


    night thinking, day dreaming

    Vipire schreef:
    Harry Styles yay.


    Zeker blacktrouser94? Hahahah want hij volgt mij ook! Yeaaah!

    Jennette McCurdy en Stella Hudgens.


    The universal language of art.

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Zeker blacktrouser94? Hahahah want hij volgt mij ook! Yeaaah!


    @blacktrouser94 is geen Harry heb ik gehoord. Maar ik hoop het wel voor je ;)

    @DaveyGOTK. Die heb ik ook ontmoet (cat)

    Josh Cuthbert, van Union J en Cody Simpson. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cavanagh schreef:
    Josh Cuthbert, van Union J en Cody Simpson. (:


    OMG geluksvogel... Ben echt jaloers.....