• Iedereen kent de mythen die over Atlantis verteld worden. De gezonken stad zou nog bewoond zijn, vervloekt.
    Little did everyone know...
    Atlantica is inderdaad bewoond, door een mythisch volk: zeemeerminnen.
    Het is een vredig bestaan, midden in de oceaan. Niemand weet van het bestaan van zeemeerminnen, niemand geloofd de verhalen, net als van Atlantica. Behalve een vijftal onderzoekers van een eiland dichtbij. Zij trekken uit over de oceanen, duiken op diepe plekken, allemaal op zoek naar de gezonken stad. Maar deze ligt goed verborgen tussen vele troggen en rotsen.
    Ook zijn er vier uitverkorenen. Zij hebben de gave in een meermin te veranderen zodra ze het water aanraken. Hun doel is Atlantica buiten bereik van de mensen te houden.
    Tijdens een nieuwe zoektocht komen de onderzoekers in de buurt van Atlantica, waardoor de stad op z'n kop staat.
    Zal het de onderzoekers lukken de stad te vinden en het geheim van Atlantica en de zeemeerminnen te onthullen, om vervolgens wereldberoemd te worden? Zullen de uitverkorenen de vrede weten te behouden? Ook nadat een van de uitverkorenen verliefd wordt op de meerminnenprinses? En wat zullen de zeemeerminnen doen om hun geliefde stad te beschermen?


    Rollen:

    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    [alleen voor onderzoekers]Waarom zo geïnteresseerd in Atlantica?:
    Extra:


    Uitverkorenen: Vol!
    Zij zijn mensen, maar veranderen in meerminnen bij een aanraking met water.
    -
    - Damianne Abigail Darce - BarnOwl. 1,4
    - Lavoir (Larv) Sharktale - LyraPhoenix. 1,3
    - Lordeanne 'Lorde' Zeyra Callister - Bronze. 1,4

    Onderzoekers: Mogen nog aangemaakt worden!
    Zij zijn normale mensen, die enorm nieuwsgierig zijn naar Atlantica en haar mythen.
    - Ethan Joshua Rosefield - Raccoon. 1,3
    - Linn Severges - MinimuisBeta. 1,4
    - Sam Winther - LyraPhoenix

    Meerminnen: Mogen nog aangemaakt worden! Meerminnen zijn vol totdat er een gelijk aantal meermannen is!
    Zij zijn half mens, half vis. Ze zijn ook sirene van oorspronkelijk, waardoor ze allen een melodieuze zangstem hebben. Hiermee lokten ze vroeger mensen mee onder water, om ze te verdrinken.
    Koning: Triton Ocean - Mag door iedereen bespeeld worden! 1,6
    Koningin: Loretta Ocean - walkingfar. 1,4
    Prinses: Sephora Eleonora Ocean - Pebble. 1,1
    - Eloise Niamh LIandrindod - Regbo. 1,2
    - Avalon 'Ava' Marina Royals - Aquari. 1,1
    - Dealorian Khaleesi Elvira - Meliora. 1,2
    - Michael David Cristal - Raccoon. 1,5
    - Mako Christian Fin - Pebble. 1,5
    - Thalia Rose Yae - Stillinski. 1,6


    Regels:
    - Geen oneliners! Minstens 7 regels.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat het voor iedereen te volgen is!
    - Reservaties blijven 24 uur staan, daarna vervalt deze!
    - Schelden mag, maar houdt het gepast.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Het liefst al een beetje ervaren RPG'ers.
    - Geen perfecte personages
    - Melden als je een tijd niet kunt posten.
    - Alleen ik, Pebble, maak nieuwe topics aan.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 18:15 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rol:
    Meerminnen prinses.
    Naam:
    Sephora Eleonora Ocean, ze wordt ook wel Seph of Nora genoemd. Onder het volk staat ze bekend als de Golden Princess, door haar merkwaardige oogkleur en haar loyaliteit jegens het volk.
    Leeftijd:
    17 jaar, geboren op de Zonnewende: 21 juni.
    Innerlijk:
    Sephora is een erg lief, zorgzaam en gelukkig meisje, maar is ook erg verlegen. Ze is nu eenmaal gewent aan de aandacht die ze krijgt van het volk, maar als ze nieuwe meerminnen leert kennen, klapt ze dicht, gaat ze stotteren en bloost ze veel. Ze is nieuwsgierig, dromerig en verzamelt schelpen en bloemen.
    Als dochter van de koning en koningin heeft Eleonora veel verplichtingen en is ze enorm netjes opgevoed. Hier wordt ze af en toe gek van, waardoor ze schuilt in een rif niet ver van het kleine koninkrijk.
    Sephora heeft ook wel eens last van stemmingswisselingen en is erg koppig. Ze heeft een eigen mening die moeilijk te veranderen is.
    Uiterlijk:




    De lichtblonde, lange haren van Sephora zouden tot haar middel komen als het droog zou zijn, maar omdat ze onder water leeft, zweeft het altijd vrolijk rond haar. Haar ogen hebben een vreemde kleur goud, wat sommigen erg interessant vinden. Ze wordt hierdoor ook de Golden Princess genoemd. Haar ogen worden benadrukt door donkere, lange wimpers. Ze heeft een kleine neus en zachtroze, volle lippen. Haar tanden zijn wit, maar haar hoeken zijn net iets langer dan de rest van haar tanden. Ze heeft een tenger lichaam en haar staart is slank, maar korter dan gemiddeld. Je zou kunnen zeggen dat ze 'klein' is.
    De kleur van Sephora's schubben hebben een roze-achtige kleur, met af en toe een rode of zilverkleurige schub ertussendoor. Om haar borsten te verbergen heeft Sephora twee grote, grijze schelpen aan een stuk zeewier gebonden en als topje gebruikt.
    Extra:
    Sephora is erg hecht met haar familie en de mensen in Atlantica. Ze weet dat zij straks koningin wordt en wil voor altijd vrede in de gezonken stad.
    Verder kan ze ook erg goed zingen, beter dan de rest van de meerminnen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 22:29 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een van de uitverkorenen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Meermin? :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Velton schreef:
    Meermin? :]


    To love is to destroy.

    Sure, ik ga jullie erbij zetten!
    @ Jace en Velton Een vrouwelijke meermin bedoelen jullie dan, toch?
    Niet dat ik het verkeerd doe...
    @xAlways Een vrouwelijke of een mannelijke?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ja, vrouwelijk voor mij :].


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Meerman, uitverene voor mij.

    En dit is de laatste rpg waar ik aan meedoe, want ik doe aan teveel mee, maar het klinkt gewoon zo leuk.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ja, ik bedoelde een vrouwelijke! (:


    To love is to destroy.

    Mag ik een vrouwelijke uitverkorene meermin reserveren?

    -Rol Eén van de meerminnen.
    -Naam Avalon "Ava" Marina Royals
    -Leeftijd Achttien jaar, is geboren op eerste kerstdag.
    -Innerlijk
    -Uiterlijk

    Gezicht;



    Staart;


    Avalon heeft lange licht bruine lokken die reiken tot haar onderrug maar doordat ze het meeste van de tijd in het water is, dansen ze vrolijk rond haar lichaam.
    Ze heeft een mooie, egale getinte huid met heel licht wat sproetjes rond haar neus, die je alleen kan zien als je haar gezicht van dichtbij bestudeerd. Verder heeft Ava volle, zachtroze lippen. Haar onderlip is nét iets groter dan haar boven lip. Ze heeft een smal neusje, wat haar een schattig uiterlijk geeft.
    Avalon heeft Heterochromia, wat inhoud dat ze twee verschillende oogkleuren heeft. Het is zeer zeldzaam, alleen het komt net iets vaker voor dan Heterochromie; Kleurverschil binnen één iris. Haar linkeroog heeft een velle turquoise kleur met een zwart/donkerblauw randje erom heen. Haar rechteroog heeft een vele gelige kleur met een zwart randje. Haar ogen zijn gesierd met lange, gitzwarte wimpers.
    Haar staart ziet er erg bijzonder uit, en anders dan alle andere. Het heeft namelijk het patroon van een Clownsvisje -zoals het visje van Finding Nemo- .
    -Extra x

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 21:57 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Allemaal goed, ik ga jullie erbij zetten!

    @Aquari, ik zet je erbij als de rol af is, oké? Dat is voor mij overzichtiger.
    @LyraPhoenix, bedoel je uitverkorene?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een uitverkorene? Een meisje, graag. Ik had mijn bril niet op. Sorry!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oh whoops, had het niet gezien :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Pebble schreef:
    Allemaal goed, ik ga jullie erbij zetten!

    @Aquari, ik zet je erbij als de rol af is, oké? Dat is voor mij overzichtiger.
    @LyraPhoenix, bedoel je uitverkorene?


    Is goed. Ik plaatste hem nu al aangezien de laptop bijna uitviel en ik geen zin had om hem overnieuw te maken :'].


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Arratay schreef:
    Oh whoops, had het niet gezien :'D.


    Sorry, de uitverkorenen zijn nu vol.
    Zou je misschien een andere rol willen?

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:52 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel