• Titel zegt het al, welke bekende volgt je op twitter? Was gewoon benieuwd :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Seyyit schreef:
    (...)

    Awh, maar jij heb ook veel mensen die je volgen! And same


    Ja maar ik ken ze niet eens behalve Island Records (:

    De neef én de merchandise manager van Ed Sheeran volgen mij. :Y)
    Hmm, en verder Artist VS Poet, Trey Turner van The Icarus Account, Nikki Williams, INTENSI-T, Bonaventure, Fossil Collective, Jamestown Story en Matthew Koma.
    De helft ken ik daar niet eens van :').

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Ja maar ik ken ze niet eens behalve Island Records (:


    Haha, zo heb ik er ook nog een paar die verified zijn. Ik heb alleen nog nooit van ze gehoord :x


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Goulding schreef:
    De neef én de merchandise manager van Ed Sheeran volgen mij. :Y)
    Hmm, en verder Artist VS Poet, Trey Turner van The Icarus Account, Nikki Williams, INTENSI-T, Bonaventure, Fossil Collective, Jamestown Story en Matthew Koma.
    De helft ken ik daar niet eens van :').


    Hahahha daar heb ik dus ook last van. Veel verified accounts die me volgen maar die ik niet eens ken xD ik ken alleen Island Records en Aaron Carter die me volgen... (en Harry Styles persoonlijke account maar die is dus niet verified)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 20:56 ]

    Cult schreef:
    Geen een, want ik ben ten eerste niet interessant genoeg en ten tweede doe ik niks met m'n twitter.


    --

    Nathan van The Wanted volgt me x'D

    The Wanted.


    nothing is true, everything is permitted.

    liam payne


    niall stared into my eyes for 30 seconds during last first kiss and it was the best moment of my life

    Hoe doen jullie dat allemaal? Ik heb maar 58 volgers, en niemand is daar bekend van xd.


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Hoe doen jullie dat allemaal? Ik heb maar 58 volgers, en niemand is daar bekend van xd.


    Ik denk veel tweeten en veel mensen volgen. Ik heb 1.124 followers waarvan een paar bekenden zijn. Zoals Island Jam Records (platenmaatschappij van Justin Bieber, Carly Rae Jepsen en Madison Beer)

    SuckJerry schreef:
    (...)

    Ik denk veel tweeten en veel mensen volgen. Ik heb 1.124 followers waarvan een paar bekenden zijn. Zoals Island Jam Records (platenmaatschappij van Justin Bieber, Carly Rae Jepsen en Madison Beer)

    Ik tweet bijna nooit iets, ik heb geen idee wat ik zou moeten tweeten, ik heb niet zo´n interessant leven xd.


    How far is far

    Ik heb geen idee, maar er is zo'n verified account dat mij volgt. @WeAreKingston ofzo, maar ik heb geen flauw idee wie dat zijn :'D


    Because I love him, do I need another reason?

    JerryCrew schreef:
    Nathan van The Wanted volgt me x'D


    Waarom bump je?


    Some people are art and do art at the same time

    Madison Beer

    BieberCyrus schreef:
    Madison Beer

    Waarom bump je? Het laatste bericht was van 21 november.... Zucht.