• Heeeey,
    mij leek het leuk om met een aantal een wapp groep te doen.
    hierin kunnen we bijv elkaar om tips voor het schrijven vragen maar ook verhalen aanraden en over gewone dingen praten.
    lijkt het je leuk reageer dan hier op en dan stuur ik je een dm voor je nummer

    liefs,
    Bonita105


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Leonhardt schreef:
    Ehm, er is maar een maximum van 30 mensen in zo'n whatapp groep :')


    50 bij de nieuwste update.
    En nee hier doe ik niet aan, ik heb een hekel aan groepsgesprekken op whatsapp.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind het nogal onzinnig, aangezien je dat ook gewoon in een forum kan doen + ik geef niet zomaar iedereen mijn nummer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ailurophilia schreef:
    Sorry, ik geef mijn mobielnummer niet zomaar.


    Enjoy life

    Sydrian schreef:
    Ik vind het nogal onzinnig, aangezien je dat ook gewoon in een forum kan doen + ik geef niet zomaar iedereen mijn nummer.


    Enjoy life

    No thank you youngster, it's way too social for me ;o.


    No growth of the heart is ever a waste

    huh... nee sorry, maar ik geef mijn mobiel nummer niet graag aan vreemde.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Sydrian schreef:
    Ik vind het nogal onzinnig, aangezien je dat ook gewoon in een forum kan doen + ik geef niet zomaar iedereen mijn nummer.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Lol, steeds dezelfde mensen blijven reageren. Steeds ook dezelfde bericht 'nee'.
    OT: Ik zal erover denken. Het tijdverschil tussen Nederland + Belgie en waar ik woon is 6 uur, zal het niet zo prettig vinden om op een erg onaantrekkelijk uur een getril te horen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 5:04 ]


    -

    Tayniss schreef:
    Lol, steeds dezelfde mensen blijven reageren. Steeds ook dezelfde bericht 'nee'.
    OT: Ik zal erover denken. Het tijdverschil tussen Nederland + Belgie is 6 uur, zal het niet zo prettig vinden om op een erg onaantrekkelijk uur een getril te horen.

    Uh.. ik zit in Malaysia. momenteel is het 11 uur in de ochtend hier. dus niet in belgie


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    lijkt mij wel leuk!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tayniss schreef:
    Lol, steeds dezelfde mensen blijven reageren. Steeds ook dezelfde bericht 'nee'.
    OT: Ik zal erover denken. Het tijdverschil tussen Nederland + Belgie is 6 uur, zal het niet zo prettig vinden om op een erg onaantrekkelijk uur een getril te horen.


    ... Sinds wanneer is het tijdsverschil tussen Nederland en België 6 uur? Of ben ik nu dom?

    OT: Nee sorry. Als ik zo'n groep met Q ers zou gaan doen dan zou ik dat liever met vrienden van Q doen ipv allerlei onbekenden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ailurophilia schreef:
    Sorry, ik geef mijn mobielnummer niet zomaar.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ailurophilia schreef:
    Sorry, ik geef mijn mobielnummer niet zomaar.


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Tayniss schreef:
    Lol, steeds dezelfde mensen blijven reageren. Steeds ook dezelfde bericht 'nee'.
    OT: Ik zal erover denken. Het tijdverschil tussen Nederland + Belgie is 6 uur, zal het niet zo prettig vinden om op een erg onaantrekkelijk uur een getril te horen.


    Wat.

    Ot: het lijkt me wel leuk, maar het ligt een beetje aan de mensen die meedoen, dus ik wacht nog even met het doorgeven van mijn nummer :Y).


    i put the fun in funeral

    Sydrian schreef:
    Ik vind het nogal onzinnig, aangezien je dat ook gewoon in een forum kan doen + ik geef niet zomaar iedereen mijn nummer.


    Hamartia