• Oké, misschien overdrijf ik een beetje in de titel.
    Ik ben op de maandag vande herfstvakantie jarig, alleen aangezien ik die avond ga trainen vier ik het niet op dit dag. Toch leek het me leuk als mijn vriend dan zou komen en nog een stel vrienden.
    Alleen ik had met mijn vriend over de herfstvakantie en toen zei hij dat hij door zijn beste vriend was mee gevraagd om met hem en zijn ouders mee te gaan op vakantie. Hij zou dan die maandag vertrekken. Hij had natuurlijk niet naar de datum gekeken want hij dacht dat 14 oktober de week na de herfstvakantie was en hij voelde zich heel schuldig en wilde het eerst afzeggen maar ik wilde zijn vakantie niet verpesten.
    Twee dagen daarna kwam mijn zus aan dat ze een vakantie had geboekt in de herfstvakantie en dat het haar heel erg speet maar dit was een geweldige aanbieding. Daarna bleek het dat een vriend van mij geen herfstvakantie heeft dus die kan ook al niet komen.
    En ik weet dat het best ver weg is maar toch vind ik het jammer. Vooral dat mijn zus en mijn vriend er niet zijn. En ik vind mijn verjaardag niet echt belangrijk alleen ik vond het gewoon leuk om dan gewoon met zijn allen bij elkaar te zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is inderdaad wel stom. Maar je kunt het ook wel op een ander moment vieren en de dag zelf toch iets leuk proberen te doen zonder hen? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Aah, geen zorgen! Heb je taart? Dan kom ik wel! :Y)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 21:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Waarom zie ik nu een meisje heel zielig in haar eentje voor een cupecake met een kaarsje zitten?

    Maar het lijkt me zoiezo irritant om in een vakantie jarig te zijn :[ hopelijk komt er toch nog iemand en anders ga je het gewoon voor jezelf heel gezellig maken met films en chips en popcorn en snoep en drinken en taart en een cupecake :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    dit heb ik jaren lang gehad... meis doe wat leuks en ontspannends zet je gedachten op wat anders.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Awh das wel jammer ja, maar probeer er gewoon alleen het beste van te maken door jezelf eens lekker te verwennen en dan kan je daarna wel is een dagje je late verjaardag vieren met hun.


    16 - 09 - '17

    Waarom vier je het niet het weekend voor of na de herfstvakantie? :]


    i put the fun in funeral

    Remain schreef:
    Waarom vier je het niet het weekend voor of na de herfstvakantie? :]


    In de post staat dat ik mijn verjaardag het sowieso niet op die dag vier omdat ik moet trainen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    In de post staat dat ik mijn verjaardag het sowieso niet op die dag vier omdat ik moet trainen.


    Dan zie ik het probleem niet helemaal ^^


    i put the fun in funeral

    Remain schreef:
    (...)

    Dan zie ik het probleem niet helemaal ^^


    Zoals er ook in de post staat, leek het me gewoonl leuk om met mijn vriend en wat vrienden gewoon wat leuks te doen op mijn verjaardag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ken het probleem. Op mijn komende verjaardag begint mijn eerste stagedag. Dat is niet zo leuk. =(
    En ik kan het de week of het weekend ervoor niet vieren omdat het dan nog examens zijn. =(

    Ik vind het wel jammer voor je. Een verjaardag is op zich niet speciaal, maar het is leuk om het met anderen te vieren. Ach, misschien een week later?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat is echt balen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind dit altijd zo sneu. Meestal gaan we de week na mijn verjaardag naar Londen/Glashwol om familie en vrienden op te zoeken.
    Dus ik heb eigenlijk ook een eenzame verjaardag aangezien meestal mijn verjaardag in de week is en al mijn familie in het zuiden woont en een te luie kont heeft :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Voiceless schreef:
    Dat is echt balen..


    26 - 02 - '16

    Ahh. En geen opa's oma's? Of ga iets héél aparts doen, iets wat je niet zo snel zou doen. Heb je er toch weer een aparte dag van gemaakt, zoals een verjaardag ook een beetje is. .


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het is zeker jammer dat ze der niet bij kennen zijn..
    Bij laten ze weten dat ze der wel en of niet zijn..
    Bij mij laten ze niks weten en komt der geen kip.. Ik ben midden in de zomer jarig ook wel hoogseizoen gezegd..
    Op mijn verjaardag heb ik noooit familie, vrienden gehad omdat ze altijd op vakantie waren..
    Misschien kan je het verplaatsen een weekend eerder, voor de vakantie..
    Zodat ze der als nog allemaal bij zijn, dus zeg maar een film avond of een borrel avond doen..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi