• Heeeey,
    mij leek het leuk om met een aantal een wapp groep te doen.
    hierin kunnen we bijv elkaar om tips voor het schrijven vragen maar ook verhalen aanraden en over gewone dingen praten.
    lijkt het je leuk reageer dan hier op en dan stuur ik je een dm voor je nummer

    liefs,
    Bonita105


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Voiceless schreef:
    Mij lijkt het wel gezellig. (krul)


    Pain is weakness leaving the body.

    ABBA schreef:
    Dan krijg minstens driehonderd mensen een wapp groep. Nee dankje, daar ga ik niet aan mee doen, sorry. Bij mijn werk zijn ze al zo nutteloos...


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mij lijkt het ook wel leuk maar ik moet idd eerst ff kijken wie er in komen.
    En mijn mobiel is stuk en wacht nog op vervanging. Maar in iedergeval mijn topics.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Een vriendin van mij wil er ook in ze heet Aimeka haar nummer is zet ik in de chat


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    lijkt me leuk
    stuur je nummer via pb stuur ik terug
    als je wilt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Moet ik het nummer sturen naar Bonita of naar jou ShadowNight?


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Naar mij, dan stuur ik een app naar dat nummer?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Zegg, Bonita, mag ik nou bij de Whatsapp groep of niet?
    Ik heb liever dat je het zegt dan dat ik het via vrienden moet horen :)

    Dikke kusssss <3


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haha, nee, sorry, dan zit ik in een groep met allemaal mensen die ik niet ken. :'D Van mijn vriendengroep in Brabant wordt ik al knettergek met 200 berichtjes in twee uur tijd..


    ars moriendi

    @Ribery
    Hahaha dat is nog niet zo erg ik zit in een groep met 500 berichtjes in een uur


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    bonita105 schreef:
    @Ribery
    Hahaha dat is nog niet zo erg ik zit in een groep met 500 berichtjes in een uur

    Ohh jezus.. :'D Haha.


    ars moriendi

    ik vind het wel een leuk idee, alleen ik heb mijn telefoon momenteel niet bij de hand.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Het doet me denken aan die MSN groep van quizlet. Maar nee, ik denk dat ik me er toch aan ga irriteren, maar het is wel een leuk idee!


    Alleen maar tranen van geluk

    Je kunt je nr ook later pb'en aangezien ik morgen middag naar londen ga voor een week :) dus dan kan ik pas weer toevoegen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ribery schreef:
    Haha, nee, sorry, dan zit ik in een groep met allemaal mensen die ik niet ken. :'D Van mijn vriendengroep in Brabant wordt ik al knettergek met 200 berichtjes in twee uur tijd..


    HEEUUJJJ! BRABANDERS!! kom je zelf ook uit brabant?


    'The best way to predict the future is to create it'.