• Oké, misschien overdrijf ik een beetje in de titel.
    Ik ben op de maandag vande herfstvakantie jarig, alleen aangezien ik die avond ga trainen vier ik het niet op dit dag. Toch leek het me leuk als mijn vriend dan zou komen en nog een stel vrienden.
    Alleen ik had met mijn vriend over de herfstvakantie en toen zei hij dat hij door zijn beste vriend was mee gevraagd om met hem en zijn ouders mee te gaan op vakantie. Hij zou dan die maandag vertrekken. Hij had natuurlijk niet naar de datum gekeken want hij dacht dat 14 oktober de week na de herfstvakantie was en hij voelde zich heel schuldig en wilde het eerst afzeggen maar ik wilde zijn vakantie niet verpesten.
    Twee dagen daarna kwam mijn zus aan dat ze een vakantie had geboekt in de herfstvakantie en dat het haar heel erg speet maar dit was een geweldige aanbieding. Daarna bleek het dat een vriend van mij geen herfstvakantie heeft dus die kan ook al niet komen.
    En ik weet dat het best ver weg is maar toch vind ik het jammer. Vooral dat mijn zus en mijn vriend er niet zijn. En ik vind mijn verjaardag niet echt belangrijk alleen ik vond het gewoon leuk om dan gewoon met zijn allen bij elkaar te zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is echt balen. Zoals iedereen zegt probeer er toch nog wat specials van te maken en anders staat half Q wel op je stoep =)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ben ook altijd in de zomervakantie jarig, dus ik voel je pijn. Bij mij kwam afgelopen week helemaal niemand van de familie op mijn verjaardag. Dat doet dan best pijn als je allerlei hapjes in huis hebt gehaald.
    Veel succes die dag! Probeer er toch nog wat van te maken. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het zijn natuurlijk wel begrijpelijke redenen van die mensen en als een van die mensen dat zou doen, zou het ook niet zo erg zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je nu baalt. Misschien kun je het op de zaterdag of de zondag daarvoor toch nog een beetje vieren? Bij mij komt er vaak ook nog visite op de dag na mijn verjaardag, waarom dan niet de dag voor je verjaardag?


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Het zijn natuurlijk wel begrijpelijke redenen van die mensen en als een van die mensen dat zou doen, zou het ook niet zo erg zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je nu baalt. Misschien kun je het op de zaterdag of de zondag daarvoor toch nog een beetje vieren? Bij mij komt er vaak ook nog visite op de dag na mijn verjaardag, waarom dan niet de dag voor je verjaardag?


    Ja, ik vier het weekend daarna mijn verjaardag aangezien ik het weekend daarvoor op kamp ben maar ik toch baal ik wel dat ze niet op mijn verjaardag zelf er zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."