• Dus, mijn suggestie is om Frans toe te voegen aan de talen die gesproken/geschreven mogen worden.
    Frans is tenslotte een wereldtaal, nog meer dan Duits denk ik. Daarnaast is het nog steeds een officiële Belgische taal. Ik weet ook wel dat dit een Nederlands forum is, maar Duits is ook een officiële landtaal in België, dus dat komt volgens mij op hetzelfde neer.
    Niet dat ik zelf in de verste verte van plan zou zijn opeens Frans te gaan spreken (heel misschien krijg ik toch eens het idee), maar voor sommige mensen zou dat misschien leuk zijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scholar schreef:
    Dat lijkt me vrij onnodig. Bijna niemand spreekt hier Frans op het forum en voor af en toe een zinnetje hoeft het er echt niet bij.
    Met de wereldtaalredenatie zouden we ook Chinees en Spaans moeten toevoegen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    CRAWFORDD schreef:
    (...)

    Ik krijg al vijf jaar Frans op school en toch is er nog zo veel waar ik geen enkel idee van heb c; Ergens zou ik het wel interessant vinden om mijn Franse kennis wat bij te schaven, maar als er enkel ruzie van komt, hoeft het voor mij ook niet.

    Ik heb het drie jaar gehad om het vervolgens te laten vallen en door te gaan met Duits (en zelfs Duits kan ik niet, alhoewel ik dat nog wel begrijp, het spreken is een groter probleem). Het is misschien handig om je Franse kennis bij te schaven, maar op zich is Quizlet geen kenniswebsite. En ruzie is echt iets wat beter niet moet gebeuren.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 15:22 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Ik heb het drie jaar gehad om het vervolgens te laten vallen en door te gaan met Duits (en zelfs Duits kan ik niet, alhoewel ik dat nog wel begrijp, het spreken is een groter probleem). Het is misschien handig om je Franse kennis bij te schaven, maar op zich is Quizlet geen kenniswebsite. En ruzie is echt iets wat beter niet moet gebeuren.


    Ik krijg vanaf 2 september Duits.. Momenteel spreek ik misschien tien woorden Duits ofzo :3
    Ik weet dat het geen kenniswebsite is, maar automatisch ga je er toch uit leren, ook uit Engelse stories bijvoorbeeld.
    God, school is nog niet begonnen en ik zit al te zeuren over studeren, what's wrong with me?


    We crave what we can't have.

    Persoonlijk vind ik het toestaan van Duits ookal onzin, maar als je Duits toestaat vind ik ook dat je Frans moet toestaan, dat zou naar mijn mening zelfs logischer zijn aangezien ik me ergens nog kan indenken dat Vlamingen die goed Frans spreken een Frans verhaal willen schrijven en er hier volgens mij geen Duitsers zitten.
    Voor dus.

    Reid schreef:
    Ik vind het eigenlijk enorm ergerlijk dat iedereen hier klaagt over het feit dat het een Nederlandse site is en geen Belgische. Jullie doen het net klinken alsof dat wij toch maar Belgen zijn en daarom onze tweede taal hier maar moeten laten varen, omdat er in Nederland geen Frans gesproken wordt. Fijn. Ik krijg overigens het idee, dat als het een tweede taal zou zijn in Nederland, er veel minder geklaag over zou zijn.


    Sorry maar je kan ook overdrijven. Ik vind Frans een harstikke mooie taal en spreek het een beetje en versta het wel redelijk en ik ben gewoon Nederlands. Er zijn genoeg mensen die in Nederland wel Frans kunnen spreken.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 15:57 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    CRAWFORDD schreef:
    (...)

    Ik krijg vanaf 2 september Duits.. Momenteel spreek ik misschien tien woorden Duits ofzo :3
    Ik weet dat het geen kenniswebsite is, maar automatisch ga je er toch uit leren, ook uit Engelse stories bijvoorbeeld.
    God, school is nog niet begonnen en ik zit al te zeuren over studeren, what's wrong with me?
    je bent altijd zo al geweest Janny (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Misschien is het toch niet zo goed idee als iedereen er nu al ruzie om krijgt :Y) hihi

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 16:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 aug 2013 - 16:04 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    De regel dat op deze site alleen Nederlands, Engels en Duits zijn toegestaan, is een van de oudste regels van Quizlet.nl. De regel was er al voordat de forumregels kwamen en de stories bestonden; Rutger heeft deze regel zelf nog in de huisregels gezet.

    Ik denk, maar ik kan het mis hebben, dat hij deze drie talen heeft gekozen, en geen Frans, omdat hij deze drie talen kan verstaan/lezen, en Frans misschien niet zo goed? Nu laat hij het controleren van creaties en topics aan de mods over, maar helemaal in het begin maakte hij daar natuurlijk zelf ook nog deel van uit. Ik weet niet precies hoeveel van de huidige mods er goed zijn in Frans, de belgische mods vast wel meer dan de Nederlandse, maar ik in ieder geval niet.

    Maar dan nog, hier in 2013, is Duits gewoon makkelijker om te begrijpen omdat het een germaanse taal is net als Nederlands, en spreekt iedereen wel Nederlands en Engels. En Rutger wil nog steeds wel kunnen lezen wat er op zijn eigen site voorbij komt, neem ik aan.

    Maar nogmaals, dit is iets wat ik denk en waarvan ik niet 100 % zeker weet of het klopt wat ik hier beweer ;).

    En zoveel mensen zijn er niet die Frans goed kunnen, dus echt een grote verrijking van de mogelijkheden is het niet, denk ik.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 16:11 ]

    Krull schreef:
    De regel dat op deze site alleen Nederlands, Engels en Frans zijn toegestaan, is een van de oudste regels van Quizlet.nl. De regel was er al voordat de forumregels kwamen en de stories bestonden; Rutger heeft deze regel zelf nog in de huisregels gezet.

    Ik denk, maar ik kan het mis hebben, dat hij deze drie talen heeft gekozen, en geen Frans, omdat hij deze drie talen kan verstaan/lezen, en Frans misschien niet zo goed? Nu laat hij het controleren van creaties en topics aan de mods over, maar helemaal in het begin maakte hij daar natuurlijk zelf ook nog deel van uit. Ik weet niet precies hoeveel van de huidige mods er goed zijn in Frans, de belgische mods vast wel meer dan de Nederlandse, maar ik in ieder geval niet.

    Maar dan nog, hier in 2013, is Duits gewoon makkelijker om te begrijpen omdat het een germaanse taal is net als Nederlands, en spreekt iedereen wel Nederlands en Engels. En Rutger wil nog steeds wel kunnen lezen wat er op zijn eigen site voorbij komt, neem ik aan.

    Maar nogmaals, dit is iets wat ik denk en waarvan ik niet 100 % zeker weet of het klopt wat ik hier beweer ;).

    En zoveel mensen zijn er niet die Frans goed kunnen, dus echt een grote verrijking van de mogelijkheden is het niet, denk ik.

    Eerste zin: Duits? ^^


    I am an idiot, I move.

    Krull schreef:
    De regel dat op deze site alleen Nederlands, Engels en Frans zijn toegestaan, is een van de oudste regels van Quizlet.nl. De regel was er al voordat de forumregels kwamen en de stories bestonden; Rutger heeft deze regel zelf nog in de huisregels gezet.

    Ik denk, maar ik kan het mis hebben, dat hij deze drie talen heeft gekozen, en geen Frans, omdat hij deze drie talen kan verstaan/lezen, en Frans misschien niet zo goed? Nu laat hij het controleren van creaties en topics aan de mods over, maar helemaal in het begin maakte hij daar natuurlijk zelf ook nog deel van uit. Ik weet niet precies hoeveel van de huidige mods er goed zijn in Frans, de belgische mods vast wel meer dan de Nederlandse, maar ik in ieder geval niet.

    Maar dan nog, hier in 2013, is Duits gewoon makkelijker om te begrijpen omdat het een germaanse taal is net als Nederlands, en spreekt iedereen wel Nederlands en Engels. En Rutger wil nog steeds wel kunnen lezen wat er op zijn eigen site voorbij komt, neem ik aan.

    Maar nogmaals, dit is iets wat ik denk en waarvan ik niet 100 % zeker weet of het klopt wat ik hier beweer ;).

    En zoveel mensen zijn er niet die Frans goed kunnen, dus echt een grote verrijking van de mogelijkheden is het niet, denk ik.


    Misschien niet, maar ik doelde met de suggestie vooral op het feit dat je in principe geen Fransman Frans mag laten spreken in een story, en dat dat behoorlijk... raar is.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scholar schreef:
    (...)
    Eerste zin: Duits? ^^

    - fluit (a) -

    Olympus schreef:
    (...)je bent altijd zo al geweest Janny (cat)

    Crap, daar moet ik echt iets aan doen.. HELP ME! :')


    We crave what we can't have.

    Aravis schreef:
    (...)

    Misschien niet, maar ik doelde met de suggestie vooral op het feit dat je in principe geen Fransman Frans mag laten spreken in een story, en dat dat behoorlijk... raar is.


    Ik denk dat als je perse een frans personage in je story wilt dat je dat wel kunt overleggen met een mod.


    Queer zijn is gewoon alles

    CRAWFORDD schreef:
    (...)
    Crap, daar moet ik echt iets aan doen.. HELP ME! :')
    haha no :p


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    En weer zijn het dezelfden die weer 'ns zeiken :') Valt echt verschrikkelijk op.

    Anyways als Duits er toch is, waarom dan zoveel weerstand tegenover Frans? Zet het er gewoon bij en iedereen is blij. En daarbij; je bent toch niet verplicht om ineens alles in het Frans te schrijven. Niet zo kortzichtig doen.


    To infinity and beyond •