• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.


    Doel van de jongens en meisjes
    ontsnap voor je geclaimd kunt worden door de sekteleden anders wordt je vermoord of behoor je vanaf dat moment bij de sekte.

    Wat moet ik weten over een rol?

    Rol:
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?)
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:


    Welke rollen zijn er?

    meisjes (tussen 12 en 18) :

    -Cherévah ''Cher'' Jay Quinn | Faisean
    -Aria Elizabeth Doddler | Limits
    -Gereserveerd door Scimmia
    -Eleanor Chaleste Palmer | Leam
    -Danielle 'Dana' Ruby Maerin | Mouek


    jongens (tussen 12 en 18) :

    -Faelan Aureus Adelfos | Olympus
    -Anthony Maverick Adelfos | Delvecchio
    -Adrian Zachary Mars | Walkure(reservatie met opschorting tot september zal later invallen)
    -Riley Reese Killian | Newton
    -


    Bewakers (20+) :

    -Rowan Finch | Hatsumomo
    -Athos Charles Malkony | Olympus
    -Matthew Adam Murrey | Alphadi
    -Joaquin Pierce Ronan | Newton


    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Maak geen perfecte personages
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het RPG worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Alleen Olympus (ik) en Delvecchio maken topics aan
    -Schelden, vechten en +16 mag enkel IC
    -Geen ruzie OOC
    -Hou het realistisch (dus geen mensen met een supermansyndroom)
    -Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft
    -Je post moet in het ABN.
    -Speel enkel met je eigen personage! Tenzij je afspreekt dat niet te doen en jullie beiden akkoord gaan.


    Voor verdere info kijk je in de story. Als je meedoet is het handig om hier ook een abo op te nemen, want alle meldingen worden ook daar geplaatst.

    STORY




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 21:24 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Whooh. *O*
    Ik heb de niet-werkende foto even aangepast.


    Your make-up is terrible

    mag ik een bewaker?

    jt369 schreef:
    mag ik een bewaker?
    Tuurlijk
    @Hatsumomo goed bij mij werkten ze wel allemaal :')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 22:18 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nog jongens gezocht!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...) Tuurlijk
    @Hatsumomo goed bij mij werkten ze wel allemaal :')


    Hij deed het ook eerst en toen ineens niet, zo raar. Maar het is toch hetzelfde plaatje, alleen dan van een andere site. 8D


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Hij deed het ook eerst en toen ineens niet, zo raar. Maar het is toch hetzelfde plaatje, alleen dan van een andere site. 8D
    het kan van fanpop geweest zijn die werken nooit op Q


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)het kan van fanpop geweest zijn die werken nooit op Q


    Nee, die vermijd ik al daardoor. Wel jammer, want fanpop heeft vaak goede plaatjes.
    Toen ik de link in mijn browser plakte zei hij ook ineens dat er een error was. Ik denk dat hij gewoon zin had om vervelend te doen haha.


    Your make-up is terrible

    Geef mij maar een jongen dan (':

    ok ik zet het er morgen bij


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik snap wel iets niet, het doel van de jongeren is om te ontsnappen voor ze in een sekte belanden, maar in het invullijstje staat er: nieuw of behoor je al tot een sekte, zou dan niet alle jongeren nieuw moeten zijn, anders is het doel van sommige jongeren toch al weg ?

    Rol: Jongen (tweelingbroer van Faelan Aureus Adelfos)
    Status: In de sekte
    Naam: Anthony Maverick Adelfos
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk(+foto):



    Zoals je kan zien op de bovenstaande foto heeft Anthony blond haar met een zwarte uitgroei. Je kan dus al besluiten dat zijn oorspronkelijke haarkleur net zoals zijn broer Faelan zwart is. Bovendien heeft hij net zoals Faelan felblauwe ogen, waarover de meeste mensen complimentjes geven aangezien deze fel uitsteken met zijn blonde haren. Hij is niet erg gespierd gebouwd maar komt over als een normale jongen die zich toch wel kan verdedigen. Hij heeft echter geen tattoos, hoewel hij er graag enkele zou willen maar ook al ziet hij er stoer uit, heeft hij lichtelijk toch een beetje angst voor de pijn die het met zich meebrengt. Zijn kleinzerigheid is dan ook de reden voor zijn eeuwige twijfel. Hij heeft wel een stretch in zijn linkeroor. Anthony draagt vaak donkere kleuren dat hij soms wel eens accentueert met wat lichtere. Meestal weet je hem te vinden in een zwarte broek, die zijn onderlichaam goed omlijn - dus niet te strak of te los - en aan de pijpen wat afsmalt, een wit, grijs of bruin t-shirt en dan één of ander vest of hoodie. Als schoenen draagt hij het liefste vans aangezien deze lekker losjes zitten. Maar aangezien hij dus in de sekte zit, heeft hij niet erg veel kleding en draagt hij bijna altijd hetzelfde.
    Karakter: Anthony is een energieke jongen die -als hij je eenmaal goed kent- door het vuur kan gaan voor mensen. Hij is erg eerlijk en zal nooit rond de pot draaien, maar zegt meteen waarop het staat. Met andere woorden is zijn mond veel sneller dan zijn hersenen en moet hij dus leren om eerst na te denken voordat hij iets zegt. Mensen vatten dit dan ook vaak als bot op en kan het erg confronterend en vervelend overkomen. Bovendien is Anthony erg nieuwsgierig en sociaal. Hij staat dan ook open voor nieuwe mensen of nieuwe situaties, maar toch zal hij altijd op zijn hoede blijven. Sinds hij samen met zijn broer in de sekte is terechtgekomen, is hij erg wantrouwig geworden. Hij stelt dan ook altijd alles in vraag en zal zonder dat anderen het weten automatisch een beetje afstand nemen van de persoon. Zijn humor is erg variërend maar meestal kan hij het toch niet laten om arrogante en sarcastische opmerkingen te maken. Vele mensen beschouwen hem dan ook als een ijdeltuit door zijn arrogantie. Bovendien is hij allesbehalve besluiteloos. Anthony komt namelijk snel tot een beslissing, maar zal bijna nooit naar andermans raad luisteren. Hij heeft een leidinggevend karakter en hij zal nooit of hoogst enkele keer om raad vragen en zal deze dan ook aannemen met moeite tenzij je zijn broer bent. Hij zal nooit zijn doel uit het oog verliezen. Als hij iets in zijn gedachten heeft dan zal het ook op deze manier worden uitgevoerd en mag er geen enkele wijziging aan zijn plan worden aangepast of hij zit met zijn handen in het haar. Anthony heeft ook iets charmant over zich heen. Hoewel hij vaak dingen fout doet, kan hij deze fouten toch op een meest charmante wijze te verbeteren. Hij kan zich op zo'n manier uit zijn fouten praten en zich zo verontschuldigen dat de meeste mensen het na enkele minuutjes al zijn vergeten en hij ze opnieuw kan paaien.
    Extra: Hoewel hij en Faelan zich van elkaar willen onderscheiden, hebben ze toch een goede band. Beide broers kunnen elkaar dan ook vertrouwen en zullen dan ook nooit aarzelen om meteen geheimen aan elkaar toe te vertrouwen. Bovendien zal Anthony er ook alles aandoen dat er niets met zijn broer gebeurd. Hij kan op het gebied van Faelan dan ook agressief overkomen. Zoals al eerder vermeld heeft Anthony blond haar terwijl zijn broer pikzwart haar heeft. Dit is natuurlijk niet zijn echte haarkleur, maar hij wil zich op deze manier onderscheiden van zijn broer. Hij is het dan ook beu dat hij en Faelan steeds met elkaar worden vergeleken. Vroeger konden beide broers er wel mee lachen en maakten ze vaak gebruik van hun identieke uiterlijk voor hun ideeën maar naarmate ze ouder werden, ergerden ze zich er mateloos aan. Daardoor heeft hij zijn eigen stijl gekozen en loopt hij nu met blond haar rond. Samen met zijn broer Faelan heeft hij ook een verstopplekje, waar ze alle gestolen en gesmokkelde goederen die ze zowel van de ontvoerders/bewaking als van de andere leden van de sekte te pakken hebben gekregen, verstoppen. In tegenstelling tot zijn broer is Anthony niet zo vaak gefolterd geweest. Natuurlijk zijn er wel momenten geweest waarbij dit wel gebeurde. Maar meestal weet hij het te omzeilen door zich in te houden of zich eruit te babbelen. Hoewel dat laatste nooit vaak lukt aangezien de sekte erg graag mensen pijnigt.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 12:27 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Limits schreef:
    (...)

    Ik zat ook nog aan haar te denken :'D.


    Haha :'D Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen haar,Zoe Sugg en Nina Nesbitt. Koos haar toch maar :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Is het goed als ik een jongen neem? (:
    + even herhalen dat ik dus pas vanaf september zal kunnen reageren.


    And in that moment, we were infinite.

    Adamo schreef:
    Ik snap wel iets niet, het doel van de jongeren is om te ontsnappen voor ze in een sekte belanden, maar in het invullijstje staat er: nieuw of behoor je al tot een sekte, zou dan niet alle jongeren nieuw moeten zijn, anders is het doel van sommige jongeren toch al weg ?
    nee het claimen is de ceremonie die je tot lid maakt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mag ik een jongen reserveren?


    Tijd voor koffie.