• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.


    Doel van de jongens en meisjes
    ontsnap voor je geclaimd kunt worden door de sekteleden anders wordt je vermoord of behoor je vanaf dat moment bij de sekte.

    Wat moet ik weten over een rol?

    Rol:
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?)
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:


    Welke rollen zijn er?

    meisjes (tussen 12 en 18) :

    -Cherévah ''Cher'' Jay Quinn | Faisean
    -Aria Elizabeth Doddler | Limits
    -Gereserveerd door Scimmia
    -Eleanor Chaleste Palmer | Leam
    -Danielle 'Dana' Ruby Maerin | Mouek


    jongens (tussen 12 en 18) :

    -Faelan Aureus Adelfos | Olympus
    -Anthony Maverick Adelfos | Delvecchio
    -Adrian Zachary Mars | Walkure(reservatie met opschorting tot september zal later invallen)
    -Riley Reese Killian | Newton
    -


    Bewakers (20+) :

    -Rowan Finch | Hatsumomo
    -Athos Charles Malkony | Olympus
    -Matthew Adam Murrey | Alphadi
    -Joaquin Pierce Ronan | Newton


    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Maak geen perfecte personages
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het RPG worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Alleen Olympus (ik) en Delvecchio maken topics aan
    -Schelden, vechten en +16 mag enkel IC
    -Geen ruzie OOC
    -Hou het realistisch (dus geen mensen met een supermansyndroom)
    -Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft
    -Je post moet in het ABN.
    -Speel enkel met je eigen personage! Tenzij je afspreekt dat niet te doen en jullie beiden akkoord gaan.


    Voor verdere info kijk je in de story. Als je meedoet is het handig om hier ook een abo op te nemen, want alle meldingen worden ook daar geplaatst.

    STORY




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 21:24 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Maberu schreef:
    (...)

    (Esmee en ik hebben expres de zelfde pf. Haha.)
    ahzo dat is really confusing :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)ahzo dat is really confusing :')


    Haha.


    Reality's overrated.

    Olympus schreef:
    Rol: Jongen
    Status: in de sekte
    Naam: Faelan Aureus Adelfos (tweelingbroer van Anthony Maverick Adelfos)
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Net als zijn broer heeft hij zeer kenmerkende felblauwe ogen, die meestal schitteren. Zijn zwarte matcht daarom ook mooi bij zijn ogen. Hij ziet er sportief Hij draagt vaak een gewoon shirt, een hoodie en een losse broek. Hij is ook vrij atletisch gebouwd, maar niet overdreven. Hij 1 meter 75 centimeter groot en heeft verscheidene littekens overal verspreid omdat hij al vaker mishandeld is door de bewaking, zijn meest opvallende ik op zijn linkerbiceps. Hij is ook vrij mager en heeft een huid die normaal van kleur is.


    Karakter: Faelan is een zorgzaam type, zo nodig bijna moederlijk, tot je op zijn irritatie stuit. Omdat hij net zoals zijn broer een leiderstype is, voelt hij zich verantwoordelijk voor iedereen. Hij heeft de uitstraling van het lieve bloemetje, maar eigenlijk is hij de slang die zich eronder verschuilt. Voor zijn vijanden toch. Als iets hem niet zint zal hij geen blad voor de mond nemen en er zijn ongescencureerde mening over geven. Ook is hij 'het luisterend oor', maar hij kan ook vrij impulsief zijn. Hij heeft een goed gevoel voor humor en is bekend met sarcasme door zijn tweelingbroer Anthony. Hij is iemand die naar ieders opinie luistert om zijn eigen visie bij te schaven. Hij is ook iemand die snel vrienden maakt en rustige uitstraling heeft. Hij is ook heel fanatiek als hij iets wil zal hij alles er aan doen om zijn doel te bereiken. In dit geval ontsnappen. hij heeft ook geweldige focus en laat zich dus niet snel afleiden.
    Extra: Faelan heeft een uitzonderlijk goede band met zijn broer die versterkt is door hun leven in de sekte. Ze stoeien soms nog wel, maar minder. Als iemand Anthony bedreigd mag je er zeker van zijn dat Faelan er zal zijn om hem te verdedigen, met geweld als het moet. Ze hebben ook samen hun verstop plekje voor gesmokkelde en gestolen spullen. Hij heeft ook al vaker vastgezeten en is al vaker gefolterd door de bewaking door tegenspreken en in opstand te komen.
    Ik ben eindelijk klaar met Faelan (:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 18:39 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Maberu schreef:
    Rol: Meisje.
    Status: Zo'n twee jaar.
    Naam: Eleanor Chaleste Palmer.
    Leeftijd: Zeventien.
    Uiterlijk:




    Astrid Berges-Frisbey.

    Eleanor is een natuurlijke schoonheid. Ze oogt simpel, maar heeft toch een knap gezicht en een sierlijk lichaam. Eleanor is 1.65 lang en erg slank. Ze heeft een zeer blanke huid, wat afsteekt tegen haar lange zwarte haren. Eleanor heeft groengrijze ogen die een zachte uitstraling met zich meedragen. Meestal tenminste. Haar lippen zijn vol en zalmroze. Haar donkere lokken zijn erg dik en dragen een lichte slag. Af en toe wijken deze naar een krul, af en toe zijn haar lokken meer stijl. Haar haren klitten erg snel en zitten regelmatig een beetje warrig. Eleanor heeft een sierlijk lichaam, met de benodigde vrouwelijke vormen. Op en rond haar neus heeft Eleanor een paar sproetjes, deze zijn zo licht dat je ze amper tot niet ziet. Je moet erg goed kijken wil je dit door hebben. Verder is haar huid compleet egaal. Geen oneffenheid te vinden.
    Je zou Eleanor wat jonger kunnen schatten dan ze is. Alleen door haar gezicht, met een ietwat engelachtige en schattige uitstraling. De rest van haar lichaam maakt dit weer goed. Als Eleanor boos is of fanatiek is haar engelachtige uitstraling opslag verdwenen.
    Karakter: Met haar frêle gestalte lijkt Eleanor niet erg sterk. Dat is ze ook niet qua spierkracht. Maar haar innerlijk is alles behalve zwak. Eleanor treed niet graag op de voorgrond, maar is zeker niet verlegen. Ze hoeft gewoon niet in de 'spotlights' te staan. Haar gebrek aan spierkracht lost ze op doordat ze vrij snel en lenig is. En probeert ze door rake woorden haar tegenstander uit te schaken. Eleanor is een beetje overmoedig en brengt zichzelf regelmatig in de problemen. Ook is ze een nogal een driftkikker. Ze kan erg botte opmerkingen maken, maar is tegenover vrienden een zorgzaam en lief meisje.
    Eleanor is erg slim, maar impulsief, ze doet vaak dingen zonder na te denken. Of bedenkt ze vooraf helemaal uit en gooit het uiteindelijk op een compleet andere boeg. Eleanor is erg dapper en je zal haar niet snel emotioneel mee maken. Ze weet hoe ze zich moet gedragen, maar kan haar uitspattingen krijgen. Eleanor is zeker geen dromer, ze is een persoon van daden.
    Extra: Eleanor was nooit de 'dame' waarvan haar ouders wouden dat ze dat was. Ze hadden geregeld ruzie en op haar vijftiende verjaardag is Eleanor er in een impulsieve bui vandoor gegaan. Dat ze op bezoek waren en het feit dat ze een erg slecht gevoel voor richting heeft maakte dat ze verdwaalde en zo bij de sekte terecht kwam.


    I think she's done. Naja. Keur haar maar.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 16:39 ]


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    (...)

    I think she's done. Naja. Keur haar maar.
    Ze is goedgekeurd :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)Ze is goedgekeurd :Y)


    Thank you.


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    (...)

    Thank you.
    No probs


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben zo jaloers op die mensen met een lang karakter en lange beschrijving.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Ik ben zo jaloers op die mensen met een lang karakter en lange beschrijving.
    Ik ook lol


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)Ik ook lol


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    (...)
    Ik had het over jouw hoor Maberu maar ook Hatsumomo bijvoorbeeld...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Ik had het over jouw hoor Maberu maar ook Hatsumomo bijvoorbeeld...
    Professionele :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faisean schreef:
    (...)Ik had het over jouw hoor Maberu maar ook Hatsumomo bijvoorbeeld...


    Haha. Ik vind het echt heel moeilijk om een goede rol te maken. Gezien ik altijd iets heel anders wil en het meestal niet helemaal lukt zoals ik het in mijn hoofd heb. Naja. Ze zijn niet altijd lang.


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    (...)

    Haha. Ik vind het echt heel moeilijk om een goede rol te maken. Gezien ik altijd iets heel anders wil en het meestal niet helemaal lukt zoals ik het in mijn hoofd heb. Naja. Ze zijn niet altijd lang.
    Nu hij is nog steeds steengoed


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zou graag die laatste bewaker nog weg willen :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque