• Deze geweldige feestdag mag in onze huidige maatschappij niet zomaar voorbij gaan zonder zijn eigen topic (:

    Doet jullie school/werk nog wat bijzonders op deze speciale dag?
    En, wat is jullie seksuele voorkeur?
    Oh ja, en bij Paarse Vrijdag hoort ook wel een stukje paarse taart :Y)


    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 11:12 ]

    Paaaaaaarse taart! Seksuele voorkeur? Biseksueel. c:


    Deze ziet er ook wel lekker uit. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Voor mij is het een gewone vrijdag. Als ik hier niet had gelezen dat het paarse vrijdag is, had ik het ook niet geweten :')
    Mijn seksuele voorkeur is heteroseksueel.


    26 - 02 - '16

    Roxette schreef:
    Voor mij is het een gewone vrijdag. Als ik hier niet had gelezen dat het paarse vrijdag is, had ik het ook niet geweten :')
    Mijn seksuele voorkeur is heteroseksueel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Roxette schreef:
    Voor mij is het een gewone vrijdag. Als ik hier niet had gelezen dat het paarse vrijdag is, had ik het ook niet geweten :')
    Mijn seksuele voorkeur is heteroseksueel.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Mijn oude middelbare organiseerde met leerlingen samen voorlichtingen over seksuele voorkeur en acceptatie. De uni doet dat natuurlijk niet maar ik heb wel paars aan, want laten zien dat je voor acceptatie bent kan nooit kwaad ^^
    Ik ben zelf overigens hetero


    Happy Birthday my Potter!

    Ik weet dat t Paarse vrijdag is, maar ik heb niets paars aan. Oeps x) En nee, das niet expres. Ik was vanmorgen gewoon te duf en heb maar wat uit de kast gepakt.
    Ik ga dr overigens vanuit dat ik hetero ben. Mocht later blijken dat t niet zo is merk ik dat dan wel. Maar t maakt me nou niet bepaald veel uit allemaal.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik mis school, maar ik heb wel iets paars aangetrokken ervoor(:
    Zelf houd ik niet zo van labels, gender maakt mijzelf niet zo veel uit, het gaat mij om het karakter. (hence mijn motto hierop ook)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Paarse vrijdag? Daar heb ik nu nog nooiit van gehoord...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    Paarse vrijdag? Daar heb ik nu nog nooiit van gehoord...


    soul made of stardust and chaos.

    Chavez schreef:
    Paarse vrijdag? Daar heb ik nu nog nooiit van gehoord...


    Paarse Vrijdag is een dag waarop scholieren en studenten door het dragen van de kleur paars op school hun solidariteit kunnen tonen met homo's, biseksuelen, lesbo's en transgenders. In Nederland wordt de dag sinds 2010 ieder jaar op de tweede vrijdag van december gehouden. (Lang leve wikipedia voor zijn heldere uitleg.)

    Op mijn oude middelbare school deden we er altijd wel wat aan. Maar nu op mijn stage niet echt iets, had vandaag wel iets paars aan willen doen maar vergeten.

    Ik ben zelf heteroseksueel! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb echt geeeen idee wat ik ben. Aseksueel, demiseksueel, biseksueel, kan allemaal.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dit is zo gaaf, moet ik heel eerlijk zeggen. Het klinkt lame, maar de drie dingen in één dag verwerken waar ik van houd, vind ik gaaf. Vrijdag is een van mijn favoriete dagen, I love purple, en ik ben biseksueel, hehehe.

    Ik ga zo maar wat paars aantrekken :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    Dit is zo gaaf, moet ik heel eerlijk zeggen. Het klinkt lame, maar de drie dingen in één dag verwerken waar ik van houd, vind ik gaaf. Vrijdag is een van mijn favoriete dagen, I love purple, en ik ben biseksueel, hehehe.

    Ik ga zo maar wat paars aantrekken :'D


    &Daarna je fb bekijken? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Siwon schreef:
    Dit is zo gaaf, moet ik heel eerlijk zeggen. Het klinkt lame, maar de drie dingen in één dag verwerken waar ik van houd, vind ik gaaf. Vrijdag is een van mijn favoriete dagen, I love purple, en ik ben biseksueel, hehehe.

    Ik ga zo maar wat paars aantrekken :'D


    Same, same. Amen. Alhoewel, ik heb al wat paars aan.


    I'm your little ray of pitch black.