• One Direction
    Wie kan er nu nog om deze vijf jongens en naam heen? Ze zijn de grootste en bekendste band van het moment.
    Behalve een tour, album, nieuwste aanwist voor de band en parfum is ook een nieuwe film niet te missen. Deze zal anders worden dan nu voorgaande. Het word allemaal veel en veel groter uitgepakt.
    Voor de nieuwe film zal de groep in drieën worden gesplitst. Elke duo krijgt een ander land toegewezen. Hier zullen ze samen naar af moeten reizen, om de mooiste momenten van One Direction te ontdekken via de fans en het filmen, maar tegelijkertijd moeten ze ook helpen om de stad weer wat leven te laten krijgen. Ze moeten de mensen helpen, dus eigenlijk een soort ontwikkelingshulp. Eens in de zoveel tijd zullen de jongens contact met elkaar kunnen opnemen, om te zien hoe het met de andere gaat. Maar is deze reis wel de juiste optie geweest? Zal er romatiek of drama ontstaan?> Zullen de jongens elkaar in de haren vliegen of veranderen bromances in romances? Zullen er relaties onstaan met de mensen daar?


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Stantuffo
    -Liam James Payne: Maberu
    -Niall James Horan: Vexy
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Zayn Javadd Malik: Gereserveerd; LarryTycoon
    -Jaxon Finn Diaz da Alvez: Limits


    Mensen die de jongens tijdens de reis ontmoeten:
    - Nahid Keren Brinn: Appa
    - Erin Hailey McCallister:Skull
    - Chereelynn Jay Quinn: Faisean
    - Alice Zoë Grey: Raccoon
    - Lauren Cara Jones: Lootus
    - Danelea Caitlin Lockheart: WishingLarry


    De Groepen;
    1. Harry, Louis, Lauren en Alice.
    2. Niall, Liam, Gwenaelle en Nahid.
    3. Zayn, Jaxon, Erin en Chereelynn.



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    - Topics worden alleen aangemaakt door Tomlinsonz en Beanies
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Het begin?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Het begin?


    Naomi is er mee bezig.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    De jongens zijn onderweg naar het vliegveld. Er hangt een gespannen sfeer, want iedereen is benieuwd wat hen te wachten staat in de tijd dat de groep niet bij elkaar is. Zeker omdat de jongens niet elke dag contact met elkaar op kunnen nemen, zorgt voor de zorgen. Zeker door het project waarvoor ze vertrekken.
    Alleen heel stiekem sommige zijn het ook niet eens met de indeling van de duo's en dat komt ook duidelijk naar voren. Ook zullen ze nog niet weten naar wel land de duo's zullen vertrekken. Dat word in het vliegtuig bekend gemaakt.

    De meiden krijgen te horen dat er een duo naar hun land komt. Een duo die komt voor het project om de stad weer wat te laten leven.
    Ze hebben geen idee wie of wat, maar weten wel dat zij degene zijn die moeten zorgen voor het ontvangst. Zorgen dat de jongens het naar hun zin hebben en een verblijfplaats hebben. Het is verder wachten op de aankomst. De aankomst van de twee mysterieuze jongens met de plannen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Naar welke landen gaan de jongens?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    Een luide zucht verlaat mijn mond terwijl ik me dichter tegen Louis aan nestel op de achterbank van een taxi. Ik baal er kapot van dat ik niet een duo was met Louis. "Lou, ik wil bij jou blijven," mompel ik en leg mijn hoofd op zijn schouder terwijl mijn hand over zijn arm kriebelt. Zachtjes haal ik mijn hoofd van zijn schouder af en druk een klein kusje op zijn wang waarna ik mijn hoofd weer op zijn schouder laat zakken. Sinds de duo's bekend waren was ik niet de vrolijke Niall die ik altijd was. Ik was een pechvogel, altijd al geweest en er viel niks over te twisten. "Ik ga je missen Boo," zucht ik nog zachtjes en sluit mijn ogen terwijl ik naar het geraas van de auto's luister.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Louis Tomlinson
    De hele weg was mijn blik gericht op de jongen bij me in de taxi. Hoe ging ik het al die tijd overleven zonder hem? Ik baalde als een stekker door de duo's en dan als klap op de vuurpijl dat je eens in de zoveel tijd kaar contact kon zoeken met de andere. Hadden ze dit expres gedaan of wat? Ja, Harry was mijn beste vriend en ik vond het geweldig om samen tijd met hem door te brengen, maar het was toch net iets anders. Zeker niet nu wel het over zo'n lange tijd hadden.
    Mijn greep verstrakte iets toen een luide zucht Niall zijn mond verliet en hij zich nog dichter tegen me aan nestelde. 'Ik ook bij jou, Nialler, maar ik ben bang dat het niet mogelijk is. Daarom moeten we nu het beste ervan maken nu we nog samen zijn.' Zei ik zachtjes waarna ik mijn hand door zijn geblondeerde haar haalde. Ik wist gewoon zeker dat ik me straks al zorgen om hem ging maken. Zeker omdat hij, net als mij, toch niet echt zijn vrolijke zelf meer was. Niet heel vreemd, alleen dat was een ander verhaal. 'Niet zeggen, want ik wil je niet missen of me als een klein kind op gaan stellen.' Het verliet zacht mijn mond, om daarna mijn hoofd iets te draaien. 'Maar ik ga jou ook missen, Snowflake.' Vervolgde ik en drukte een kusje op zijn neus. 'Heel erg.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Mon topics :3 ,misschien is het handig om de link naar de anderen door te sturen :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan
    'Niet zeggen, want ik wil je niet missen of me als eem klein kind op gaan stellen,' het verliet zacht Louis' mond en ik voelde hoe hij zijn hoofd draaide. 'Maar ik ga jou ook missen, Snowrlake,' vervolgde hij en drukte een kusje op mijn neus. 'Heel erg.'
    Langzaam opende ik mijn ogen en staar naar de autostoel voor ons. Een kleine zucht verliet mijn mond waarna ik kort slikte. 'Beloof je dat als we weer terug zijn alles het zelfde zou zijn? Net zoals nu,' vroeg ik en verstrengelde mijn vingers met de zijne en ik haalde mijn hoofd weer van zijn schouder af. 'Ik wil niet, Lou.'


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne

    Mijn blik gaat even naar Niall en Louis en ik zucht. Waarom ben ik bij Niall opgedeeld? Erg blij ben ik er niet mee. Ten eerste: Ik vind het zielig voor henzelf. Ten tweede: Nu mag ik de hele tijd met Niall optrekken, die Louis vast ontzettend veel zal gaan missen. En al klinkt het arrogant - dat bedoel ik niet zo -, erg gezellig is het niet.
    Een zachte zucht verlaat mijn mond en ik ga met mijn hoofd wat achterover zitten. Mijn lichaam zakt iets onderuit. In de hoop zo een ontspannen houding aan te nemen. Daarna sluit ik mijn ogen en probeer te doen alsof ik slaap. Niet dat -dat me zou gaan lukken. Maar doen alsof zorgt er wel voor dat er hoogt waarschijnlijk voorlopig niet aan mijn hoofd gezeurd word. Hoop ik dan.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 18:31 ]


    Reality's overrated.

    [Maberu went Leam.]


    Reality's overrated.