• Ja man, echt 2 jaar geleden dat ik voor het laatst op quizlet zat O_o
    Het is echt veranderd hier joh! Ik denk niet echt dat jullie me kennen xd
    En beter bekijken jullie mijn quizzen niet want die zijn echt waaaayyyyy toooo weird XD
    Soooohh, hi guyz n_n De laatste 2 jaar zat ik echt op een awesome site genaamd vp C:
    In het begin lijkt het heel kinderachitg enzeuhh maar er zitten alleen maar tieners op =D
    Sooohhh, neem een kijkje ofzo n_n And yeah, ik ga nog ff een beetje rondkijken op quizlet :3

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 aug 2013 - 23:45 ]


    Sup n_n

    idg welcome back


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Welkom terug. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ribery schreef:
    Eh, haai.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Piazzolla schreef:
    Geen flauw idee wie je bent/was maar welkom terug! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Waarom stem ik op je als ik op die link klik? :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik weet inderdaad niet wie je bent, maar de site heeft een heuse make-over gehad. True shit. Welcome back in ieder geval! :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Elessar schreef:
    Waarom stem ik op je als ik op die link klik? :'D


    Inderdaad, nogal belachelijk en volgens mij mag het niet eens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit klinkt als sluikreclame :'D En doe alsjeblieft wat aan je manier van schrijven. It's annoying.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sydrian schreef:
    (...)

    Inderdaad, nogal belachelijk en volgens mij mag het niet eens.

    Nope, mag ook niet. Had trouwens al verwacht dat het een vote link was, door de link zelf.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 23:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Dit klinkt als sluikreclame :'D En doe alsjeblieft wat aan je manier van schrijven. It's annoying.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    -> Topic aangepast, reclamelink verwijderd


    I am an idiot, I move.

    Ribery schreef:
    Eh, haai.


    :)

    Hoi.

    Piazzolla schreef:
    Geen flauw idee wie je bent/was maar welkom terug! (:

    Jij bent toch niet teruggekomen om ook meer leden te trekken voor die virtual popstar site? Want in dat geval is hier een mooi topic van je voorganger: Klik! En haar voorganger: Klik!
    (:


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Jij bent toch niet teruggekomen om ook meer leden te trekken voor die virtual popstar site? Want in dat geval is hier een mooi topic van je voorganger: Klik! En haar voorganger: Klik!
    (:


    Dit was de allereerste :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.