• Terwijl de meeste mensen om mij heen zich bezig houden met de nieuwste smartphone of voor het eerst alleen op vakantie gaan, heb ik het idee dat ik compleet achterblijf. Ik vind knuffels leuk. Zodra ik zie dat ze in een winkel knuffels hebben, loop ik er meteen naar toe en ben ik in staat om vrijwel al mijn geld eraan uit te geven, tot groot ongenoegen van mijn ouders die vinden dat het ronduit kinderachtig van me is. Ik weet dat jullie daar als mede Quizletters weinig mee kunnen, maar ik wilde het toch even kwijt. Ik kan er gewoon niks aan doen, ik vind knuffels écht heel leuk en het gaat van WNF knuffels, tot Pokémonknuffels, tot beeldjes die van stof zijn gemaakt, echt alles. Ik vind het echt leuk, maar elke keer als m'n ouders er zo over zitten te drammen... Schaam ik me, terwijl ik het gewoon heel leuk vind.


    Chaos is a ladder.

    Weet je gewoon zijn wie je wilt zijn,

    Ik speelde in de eerste nog steeds we rende over het schoolplein, en ik ben nu bijna achtien en heb nog steeds een knuffel naast mijn bed liggen,
    kijk nog steeds pokemon en bambi.
    Een vriendin en ik hebben een keer spontaan nijntje koekjes gekocht en in de school opgegeten.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik vind dat niet per se kinderachtig, ik noem het liever 'speels' of 'jong van geest'. :'D Zelf ben ik ook nog steeds dol op knuffels, heb er onlangs nog drie gekocht. Daarnaast vind ik prentenboeken ook helemaal te gek. *.* En ik ben 21.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 11:45 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nou.. Wij (mijn vrienden, de klas en ik) hebben vorig jaar een keer met een roze skippybal door school gelopen, en een andere keer met zo'n geweldige teddybeer van 1 meter. :'D
    je hoeft je dus nergens voor te schamen.


    :)

    Hatsumomo schreef:
    Iedereen heeft zo zijn eigen ding en iedereen verzamelt of houd van andere dingen. Ik heb bij de Lidl voor mijn eerste schooldag piratendrink gekocht, gewoon omdat ik dat leuk vind. En ik ben 20.


    Geniaal.

    En dat is niet kinderachtig, dat is juist grappig, dat je een eigen dingetje hebt, er zijn zoveel mensen die dingen verzamelen. Nou, jij verzamelt knuffels, daar is eigenlijk niets geks aan?


    Aan niets denken is ook denken.

    LyraPhoenix schreef:
    Weet je gewoon zijn wie je wilt zijn,

    Ik speelde in de eerste nog steeds we rende over het schoolplein, en ik ben nu bijna achtien en heb nog steeds een knuffel naast mijn bed liggen,
    kijk nog steeds pokemon en bambi.
    Een vriendin en ik hebben een keer spontaan nijntje koekjes gekocht en in de school opgegeten.

    Ik kijk ook nog steeds Pokémon (wel de oude afleveringen, via internet)

    Humphries schreef:
    Bij mij op de kamer staat een grote Pikachu knuffel en een Olli (dat olifantje van de reclame) en ik ben 21.
    Dus zo raar is het niet hoor (:

    IK WIL EEN OLLI.

    Maar OT, geen zorgen. Als ik rondhang bij mijn beste vriendin, bestaat de kans dat we rustig Pokémon-bordspellen of zelfgemaakte kwartet gaan spelen waarna we wat opwarmen en the Incredibles en Toystory kijken. In oktober gaan we naar Disneyland, en ik weet nu al dat ik thuis ga komen met een of ander poezelig knuffeltje.
    ik denk dat iedereen zo wel zijn kinderlijke trekjes heeft of blijft hebben.

    Don't worry! Geniet er gewoon van. Dat stukje fantasie/kinderlijkheid is juist zo belangrijk om te bewaren. Als jij er gelukkig van wordt: why the hell not?


    ars moriendi

    Father schreef:
    (...)
    Maar met pokemon kaarten spelen is vet stoer! Hoe kunnen ze jullie nou uitlachen D:

    Tja. (cat) Sommige mensen zijn saai en spelen enkel nog met hun mobieltje wanneer ze bij vrienden zijn.

    Gewoon niets van je ouders aantrekken. ^^ Dat is waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is echt niet erg om een hobby te hebben of iets wat je leuk vindt. Knuffels zijn daarnaast echt niet kinderachtig, als je het mij vraagt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik verzamel spullen van Batman 8D.
    Mijn ouders zeggen soms wel is van 'Kan je je geld niet beter uitgeven aan iets anders?' Maarja, ik houd van Batman.
    Sommige mensen lachen me ook wel 's uit, maar dat zijn meestal van die mensen die iedereen nadoen.
    Daarbij houd ik ook heel veel van Pokémon en knuffels :'D.

    Draculea schreef:
    (...)
    Tja. (cat) Sommige mensen zijn saai en spelen enkel nog met hun mobieltje wanneer ze bij vrienden zijn.

    Jep, vreselijk.

    Maar goed, on-topic: Ik heb volgens mij niet echt iets kinderachtigs. En ook al zou ik het hebben, why should I care? It's my life en ik doe er lekker mee waar ik zin in heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De moeder van mij vriend vindt mij ook kinderachtig, omdat ik servies van Blond Amsterdam spaar. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ghehehe *kijkt naar linkerhoek van het bed* *ziet het volgestouwd met knuffels* knuffels zijn awesome (:

    En thsjaa, de mensen die het kinderachtig vinden, kunnen wat mij betreft de pot op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ook hoor. Ik heb weet ik veel hoeveel knuffels op mijn kamer en dat is idd ook het eerste waar ik in een winkel bij kijk. En dat met mijn 21 XD of laatst, toen ik vroeg of ik ook een Disneybeker mocht ipv een normale beker XD en meer van zulke dingen
    Dan ben ik al helemaal kinderachtig >.<


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Knuffels rules!
    Ik kan het alleen nu allemaal heel mooi op de kleine afschuiven en hem ongegeneerd een hele knuffelverzameling kopen :3

    En iedereen hier lacht me uit en zeggen dat ik kinderachtig ben, omdat ik gewoon nog altijd trouw disney en andere animatiefilms kijk. Ik trek me er niks van aan. Ik vind het leuk en who cares wat anderen daarvan vinden ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Je hoeft je nergens voor te schamen. Als jij dat leuk vind, kan niemand je zeggen er af te blijven.
    Ik heb ook een hoopje knuffels die ik nooit weg zal gooien. M'n ouders zeuren er ook wel eens om, maar dan vooral omdat m'n moeder dan in een opruim-bui is.


    You are beautiful, you are love.