• Terwijl de meeste mensen om mij heen zich bezig houden met de nieuwste smartphone of voor het eerst alleen op vakantie gaan, heb ik het idee dat ik compleet achterblijf. Ik vind knuffels leuk. Zodra ik zie dat ze in een winkel knuffels hebben, loop ik er meteen naar toe en ben ik in staat om vrijwel al mijn geld eraan uit te geven, tot groot ongenoegen van mijn ouders die vinden dat het ronduit kinderachtig van me is. Ik weet dat jullie daar als mede Quizletters weinig mee kunnen, maar ik wilde het toch even kwijt. Ik kan er gewoon niks aan doen, ik vind knuffels écht heel leuk en het gaat van WNF knuffels, tot Pokémonknuffels, tot beeldjes die van stof zijn gemaakt, echt alles. Ik vind het echt leuk, maar elke keer als m'n ouders er zo over zitten te drammen... Schaam ik me, terwijl ik het gewoon heel leuk vind.


    Chaos is a ladder.

    Oh en wat het sparen betreft, trouwens; ik spaar de boekjes die je krijgt wanneer je naar de wedstrijd van het Nederlands Elftal gaat. Ik denk dat de meeste mensen wel wat verzamelen. Is heel menselijk.


    ars moriendi

    iedereen heeft wel zulke 'kinderachtige' dingen, als je t zo wilt noemen.
    Grote en kleine dingen maar ik denk dat iedereen ze wel heeft. c:
    nothing to be ashamed of!


    Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong..

    Ik heb ook een zwak voor knuffels, toch koop ik ze meestal niet maar ik zie er niks kinderachtigs aan. Ze zijn uber schattig :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb gister nog bijna een pandaknuffel bij de Ikea gekocht. It was so fluffy!
    Iedereen heeft andere interesses, er zijn genoeg volwassenen die bepaalde knuffels verzamelen. Je. Bent. Niet. Raar. Schaam je nergens voor.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik heb gister nog bijna een pandaknuffel bij de Ikea gekocht. It was so fluffy!
    Iedereen heeft andere interesses, er zijn genoeg volwassenen die bepaalde knuffels verzamelen. Je. Bent. Niet. Raar. Schaam je nergens voor.

    Die knuffel heb ik ook. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pattini schreef:
    Ik heb ook een zwak voor knuffels, toch koop ik ze meestal niet maar ik zie er niks kinderachtigs aan. Ze zijn uber schattig :')


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb een knuffel Nala (van de Lion King).


    26 - 02 - '16

    Wat boeit dat joh! Ik loop op de meesten van mijn leeftijd voor, maar ik ken genoeg mensen die cosplayen en hun geld uitgeven aan manga/anime related stuff. Ik heb laatst nog een Pichuplushie gekocht. Zo cute!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Iedereen heeft zo'n z'n dingetjes, niets om je voor te schamen. Geef mij Playmobile of Barbie's en ik ga helemaal los. Ik koop ze niet meer, maar ik ben altijd het drukste in de weer als mijn nichtjes de poppen uit de kast halen om mee te spelen. Jij vind het gewoon leuk om knuffels te sparen, nou, niets mis mee. Dat je niet veel geeft om de nieuwste smartphones of de eerste keer alleen op vakantie betekent niet dat je achterloopt, maar dat je andere interesses hebt. Niks mis mee!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dooddoenervo schreef:
    Ooh en wat knuffels betref, er is een reden dat ik vrienden liever niet op mijn kamer heb.:)
    En ik ben een JONGEN van veertien.

    Okee, daar hoef je je dus écht niet voor te schamen. Een hele goede vriend van mij, een jongen van vijftien, heeft ook nog Pokémon- en andere knuffels. Het is gewoon zo fluffy :').
    Zelf kan ik gewoon helemaal niet slapen met knuffels en heb het dus nog nooit gedaan, maar goed. Bij mij is het juist het tegenovergestelde, ik voel me veel volwassener dan mijn leeftijdsgenoten - ik ben twaalf -, dat is ook niet heel erg leuk, hoor. -.-


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Een vriendin van mij is 14 en haar kamer staat ook nog vol met knuffels, terwijl mijn kamer er geen één meer in staat. ik ben bijna 14


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik vind het niet vreemd. Iedereen verzamelt wel eens wat of heeft iets wat andere mensen misschien "kinderachtig" vinden. Ik vind de Ice Age films geweldig terwijl het eigenlijk voor kinderen is maar dat boeit mij echt niks dat het eigenlijk voor kinderen is.

    Dus als je ouders weer beginnen. 1 Het is jouw geld en 2 zij zullen vast ook wel iets hebben waardoor jij denkt waarom geef je daar geld aan uit. Laat ze lekker en als ze willen luisteren kun je proberen om hen duidelijk te maken hoe leuk jij knuffels vind.


    Physics is awesome

    Ik kijk nog steeds naar Disney, en daar is niets mis mee


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik wordt over 3 weken 16 en ik kan niet slapen zonder knuffels


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ramsassy schreef:
    Ik kijk nog steeds naar Disney, en daar is niets mis mee


    Disney is just flawless.


    Everything is illuminated by the light of our past.