• Terwijl de meeste mensen om mij heen zich bezig houden met de nieuwste smartphone of voor het eerst alleen op vakantie gaan, heb ik het idee dat ik compleet achterblijf. Ik vind knuffels leuk. Zodra ik zie dat ze in een winkel knuffels hebben, loop ik er meteen naar toe en ben ik in staat om vrijwel al mijn geld eraan uit te geven, tot groot ongenoegen van mijn ouders die vinden dat het ronduit kinderachtig van me is. Ik weet dat jullie daar als mede Quizletters weinig mee kunnen, maar ik wilde het toch even kwijt. Ik kan er gewoon niks aan doen, ik vind knuffels écht heel leuk en het gaat van WNF knuffels, tot Pokémonknuffels, tot beeldjes die van stof zijn gemaakt, echt alles. Ik vind het echt leuk, maar elke keer als m'n ouders er zo over zitten te drammen... Schaam ik me, terwijl ik het gewoon heel leuk vind.


    Chaos is a ladder.

    Daarvoor hoef je je niet te schamen. (:
    Het wilt helemaal niet zeggen dat je kinderachtig bent gewoon omdat je van knuffels houdt, soms vind je dingen gewoon mooi, en daar is absoluut niets mis mee.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb ook knuffels die ik niet weg wil gooien, en als ik naar de disneywinkel ga, zijn de knuffels ook het eerste waar ik naartoe loop. Daar hoef je je echt niet voor te schamen, ik snap nooit waarom je vanaf een bepaalde leeftijd iets niet meer mag doen omdat je dan 'te oud' bent, wie bepaalt dat?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik ben negentien en word nog steeds blij van the Last Airbender (Avatar), en ook kijk ik als ik me verveel gewoon Nickelodeon hoor. Er is niks raars of kinderachtigs aan!


    Alleen maar tranen van geluk

    Draculea schreef:
    Niets om je voor te schamen, als mensen horen wat mijn vriendengroep en ik altijd doen... :'D
    Zo spelen we nog ouderwets bordspellen en al die shit. We speelden een keer met pokémonkaarten in de school, en toen gingen mensen ons uitlachen. Pff, like we give a shit. :'D

    Pokémonkaarten kan ik gewoon niet weg doen. Ik doe er eigenlijk niks meer mee, en ik heb er dacht ik zo'n 140 maar ik kan er nog steeds minuten lang naar staren omdat ik ze zo geweldig vind. Hetzelfde geld voor de serie. De écht oude afleveringen, vind ik nog steeds ronduit geweldig. Met de echte Pokémons van het begin.

    Martenvilijn schreef:
    Je hebt het idee dat je kinderachtig bent, ook omdat je dit vaak te horen krijgt:
    'Gedraag je naar je leeftijd.' Op onze school op de speelplaats moet je niet beginnen rennen want dan krijg je die zin te horen. Hierdoor heb ik het idee dat ik kinderachtig ben.
    Dus eigenlijk ben je dat niet. (krul)

    Ja, dit vooral. Omdat ik me er altijd ontzettend blij bij voel. Als ik een hele leuke knuffel koop, kan ik daar echt twee weken helemaal vrolijk van zijn. Maar meestal krijg ik dan wel een opmerking naar me hoofd geslingerd van: "We zitten toch niet meer op de basisschool?" of "Je bent toch geen klein kind meer?" en dat verpest mijn stemming meestal gelijk, waardoor ik onderhand een schuldgevoel krijg als ik blij word van zo'n knuffel.

    Juniper schreef:
    Je hoeft je nergens voor te schamen. Als jij dat leuk vind, kan niemand je zeggen er af te blijven.
    Ik heb ook een hoopje knuffels die ik nooit weg zal gooien. M'n ouders zeuren er ook wel eens om, maar dan vooral omdat m'n moeder dan in een opruim-bui is.

    Mijn ouders zeggen het niet omdat ze willen opruimen, maar meer omdat ze het écht kinderachtig vinden en gewoon vinden dat ik die fase allang had moeten afsluiten. Ze (vooral mijn vader, mijn moeder zegt er eigenlijk niks van) kijken altijd heel teleurgesteld als ik zeg dat ik me geld heb uitgegeven aan een knuffel.

    Histoire schreef:
    Daarvoor hoef je je niet te schamen. (:
    Het wilt helemaal niet zeggen dat je kinderachtig bent gewoon omdat je van knuffels houdt, soms vind je dingen gewoon mooi, en daar is absoluut niets mis mee.

    Nee, dat weet ik. Ik ken mensen van mijn leeftijd die qua gedrag en intellectueel heel erg kinderachtig zijn en dan vind ik het raar dat mensen mij kinderachtig noemen, alleen omdat ik knuffels koop. Kinderachtig is iets wat in je zit en niet omdat je toevallig van knuffels houd.


    Chaos is a ladder.

    Stiekem speel ik nog steeds van die paardenspelletjes, waar je zo'n beestje moet verzorgen en ermee kunt springen. :'D
    En daarnaast heb ik een tassentic, plus een boekentic. Ik hou me heel vaak in, maar als ik mijn geld zo kon uitgeven... Dan was ik waarschijnlijk nu veertig tassen en honderd boeken rijker. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    Stiekem speel ik nog steeds van die paardenspelletjes, waar je zo'n beestje moet verzorgen en ermee kunt springen. :'D
    En daarnaast heb ik een tassentic, plus een boekentic. Ik hou me heel vaak in, maar als ik mijn geld zo kon uitgeven... Dan was ik waarschijnlijk nu veertig tassen en honderd boeken rijker. :'D

    Ik heb een documentje gemaakt met daarin alle boeken die ik nog wil kopen. Het is een gigantische lange lijst maar ik ben bang dat ik anders wat vergeet. (krul)
    Elke keer wanneer ik geld heb, koop ik er wat van.


    Chaos is a ladder.

    Het is helemaal niet raar hoor. Zelf ben ik een diehard Potterhead en vinden mensen mij erom raar. Of nouja, daarom én omdat ik gewoon best raar kan zijn.. Maar ik doe tegen de buiten wereld er dan ook normaal over als of ik niet zó fan ben, zodat het niet zo opvalt. Hier op Q leef ik me dan ook best wel uit en gewoon als ik de boeken lees etc etc. :p
    In ieder geval, ik zelf slaap nog met een Mimmihops (van Diddl) knuffel omdat ik anders niet slapen kan. Maar knuffels zijn ook leuk, dus is er niets om je voor te schamen! Wees blij dat jij nog zo jeugdig bent, terwijl alle anderen om je heen zeer snel oud zullen worden! (qua karakter én leeftijd bedoel ik dan, ookal wordt jij ieder jaar ook een jaartje ouder).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ChetUbetcha schreef:
    Ik denk dat heel veel mensen wel iets hebben waar ze dol op zijn. Mijn moeder zegt te vaak dat ik te oud ben voor Harry Potter -.- niets om je voor te schamen zou ik zeggen, niets van aantrekken =]


    Te oud voor Harry Potter?! *dondert bijna van haar stoel af* Mijn opa van 78 leest nog Harry Potter!
    Om on topic te komen, als het jouw ding is moet je gewoon door blijven gaan. Daarbij, wie houd er nou niet van knuffels? =D


    -

    Vanillivi schreef:
    (...)
    Mijn ouders zeggen het niet omdat ze willen opruimen, maar meer omdat ze het écht kinderachtig vinden en gewoon vinden dat ik die fase allang had moeten afsluiten. Ze (vooral mijn vader, mijn moeder zegt er eigenlijk niks van) kijken altijd heel teleurgesteld als ik zeg dat ik me geld heb uitgegeven aan een knuffel.


    Vervelend zeg. Misschien kun je proberen ze uit te leggen dat het geen fase is, dat je gewoon ouder word, maar je interesse gewoon bij knuffels ligt, net zoals andere kinderen verslingerd kunnen raken aan kattenbeeldjes, puzzels, een band (zoals Tokio Hotel, hier was ik zelf eens fan van en kocht allemaal spullen daarvan ;p) of noem maar op wat allemaal kan.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:05 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben bijna zeventien en ik slaap nog steeds met een grote hoeveelheid knuffels in mijn bed. Mijn broer van bijna 21 die slaapt zelfs met nog meer knuffels. Dus je bent niet de enige.
    Elk jaar als we op vakantie zijn, koop ik een dolfijnensneeuwbol. Ik hou van dolfijnen en sneeuwbollen vind ik schattig, ofzo.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben 18 en mijn vriend al 21, maar toch spelen wij in het weekend gewoon de hele dag de oude Pokemon spelletjes op onze laptops. (a')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Dat slaat echt nergens op :W. Leeftijd hoeft hélemaal niets te zeggen over interesses. Ze moeten juist blij zijn dat je knuffels zo leuk vind om te verzamelen, en niet drugs, of iets anders gestoords. Ik begrijp aan de andere kant ook wel waarom ze het een beetje "raar" vinden. Niet iedereen van 17 verzamelt ze, het is niet echt "normaal". Maar om je er dan zo op af te rekenen is ook niet leuk, je vindt het leuk om te doen en dat horen ze als ouder zijnde te accepteren.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Dat slaat echt nergens op :W. Leeftijd hoeft hélemaal niets te zeggen over interesses. Ze moeten juist blij zijn dat je knuffels zo leuk vind om te verzamelen, en niet drugs, of iets anders gestoords. Ik begrijp aan de andere kant ook wel waarom ze het een beetje "raar" vinden. Niet iedereen van 17 verzamelt ze, het is niet echt "normaal". Maar om je er dan zo op af te rekenen is ook niet leuk, je vindt het leuk om te doen en dat horen ze als ouder zijnde te accepteren.

    This.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    iedreen is anders he. je bent niet kinderachtig. ik ben 25 jaar. heb twee teddyberen op mijn bed zitten gewoon dat ik het leuk vind voor het gezelligheid.
    ik vindt kinderfilms leuk. zoals lady en de vagen bond, assepoester enzo. ik kan ook zo als ik wil met de ruilrunner mee krijg ik nog een puzzeltje er bijO.o
    maar dat komt vooral door mijn kinderlijke uitelijk.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Pokemon via internet kijken is nicee
    alle oude afleveringen
    ik heb een knuffel van toen ik mijn zwemdiploma A op mijn 13 haalde
    ja dat is oud maar goed


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.