• Terwijl de meeste mensen om mij heen zich bezig houden met de nieuwste smartphone of voor het eerst alleen op vakantie gaan, heb ik het idee dat ik compleet achterblijf. Ik vind knuffels leuk. Zodra ik zie dat ze in een winkel knuffels hebben, loop ik er meteen naar toe en ben ik in staat om vrijwel al mijn geld eraan uit te geven, tot groot ongenoegen van mijn ouders die vinden dat het ronduit kinderachtig van me is. Ik weet dat jullie daar als mede Quizletters weinig mee kunnen, maar ik wilde het toch even kwijt. Ik kan er gewoon niks aan doen, ik vind knuffels écht heel leuk en het gaat van WNF knuffels, tot Pokémonknuffels, tot beeldjes die van stof zijn gemaakt, echt alles. Ik vind het echt leuk, maar elke keer als m'n ouders er zo over zitten te drammen... Schaam ik me, terwijl ik het gewoon heel leuk vind.


    Chaos is a ladder.

    Die oude films remember you of de leuke jeugd die je had gehad zonder alle verwende dingen zoals iphones zelfs mobiel en ipad, bordspelletjes zijn nog steeds leuk om te spelen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Begrijpekijk maar iereen heeft wel iets
    Zonder mijn knuffel kan ik niet slapen.iedereen heeft wel wat. Blijf lekker verzamelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maar weetje: knuffels zíjn leuk en ik denk dat je je niks van aan moet trekken als iemand zegt dat het kinderachtig is om ze te sparen! Ook al is dat meestal moeilijk! Jij vindt het leuk en dat mag!
    Ik verzamel Arizona flesjes. Oke, dat is iets heel anders maar iedereen vindt het raar! Nou en! Ik vind het mooie flessen dus ik verzamel ze!


    'Not all those who wander are lost' - J.R.R. Tolkien

    ShadowNight schreef:
    Pokemon via internet kijken is nicee
    alle oude afleveringen
    ik heb een knuffel van toen ik mijn zwemdiploma A op mijn 13 haalde
    ja dat is oud maar goed

    Pokémon is toch helemaal geweldig.
    Vecht als een man, of geef je over en zwicht haha.

    Dat maakt toch helemaal niets uit? Als jij daar gelukkig van word is daar niets mis mee, het is juist een erg leuke verzameling lijkt me :)
    Schaam je er niet voor, iedereen heeft zo zijn trekjes. Knuffels blijven toch leuk, hoe oud je ook mag zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Achja, ik krijg nog altijd nachtmerries als ik zonder mij 2 Me To You beren moet slapen :]
    Ik zeg niet dat iedereen zo iets heeft, maar je bent zeker en vast niet alleen hoor.


    effort never betrays you

    Ik kan niet zonder mijn knuffel Kwekkwek, ik kan niet zonder hem slapen...

    [Edit] Goeie nederlandsch zin.. ^

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 20:54 ]


    ©1998

    Awh. Bedankt voor de fijne reacties iedereen!
    <3


    Chaos is a ladder.

    Ailurophilia schreef:
    Ik heb ook het idee dat ik achterloop. Heel veel van mijn leeftijdsgenoten hebben al een diploma, een rijbewijs en dat soort shizzle en ik heb dat gewoon nog niet. Ik baal daar heel vaak van.

    This + iedereen is uniek op hun eigen manier toch? Wie zouden we zijn als we allemaal hetzelfde waren? Daar is toch helemaal niets aan!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Te erg voor woorden wat ik schreef dus laat maar.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 21:40 ]


    -

    Ik heb mijn GIP eindproject over Pokemon gedaan (cat)
    nee echt, mensen die pokemon of andere soorten 'kinderachtige' dingen belachelijk vinden kunnen de pot op, Pokemon is fucking awesome en ik heb 1st edition kaarten alsook event pokemons op mijn ds spelletjes (zonder cheats erop gekregen, ik was in Berlijn in een gamestop toen er een Keldeo-event was) en ik pak er zoooo graag mee uit :Y)

    OT: echt, doe waar je je lekker bij voelt! veel leuker zo dan de andere mensen hun zin te geven.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Humphries schreef:
    (...)
    Pokémon is toch helemaal geweldig.
    Vecht als een man, of geef je over en zwicht haha.


    Meowth. Ogen dicht! Ik kon het gewoonweg niet laten om het aan te vullen. :Y)

    OT: Daar moet je je niet voor schamen. Ikzelf doe nog steeds exact hetzelfde als jou (Ik ben nog steeds een erg grote fan van knuffels. :'D) Ik zou zelfs blij zijn als ik mee zou mogen naar een speelgoedwinkel. For some reason, I just like it. Ik vind het bijvoorbeeld leuk als ik mijn neefjes/nichtjes mag vergezellen naar zo'n winkel. Oh, old good memories.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 0:21 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ach , er zijn veel ergere dingen ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ribery schreef:
    (...)
    IK WIL EEN OLLI.

    Maar OT, geen zorgen. Als ik rondhang bij mijn beste vriendin, bestaat de kans dat we rustig Pokémon-bordspellen of zelfgemaakte kwartet gaan spelen waarna we wat opwarmen en the Incredibles en Toystory kijken. In oktober gaan we naar Disneyland, en ik weet nu al dat ik thuis ga komen met een of ander poezelig knuffeltje.
    ik denk dat iedereen zo wel zijn kinderlijke trekjes heeft of blijft hebben.

    Don't worry! Geniet er gewoon van. Dat stukje fantasie/kinderlijkheid is juist zo belangrijk om te bewaren. Als jij er gelukkig van wordt: why the hell not?


    Ik heb een Olli!
    OT: Ik vind het niet kinderachtig, hoor. Zelf heb ik niet zoiets met verzamelen, al dan nog niet met knuffels, ik spaar dingetjes van het Oude Egypte, en voor als ik straks op mezelf ga, spaar ik allerlei 50's dingen.
    Maar ik heb wel een vreemde liefde voor Stitch, ik heb 2 knuffels van Stitch en ik heb alle films, en ik moet het altijd zien als ik het voorbij zie komen op TV. Ik wilde er twee jaar geleden ook een agenda van, maar dat hadden ze dus niet. ):
    Oh, en ik HOU van Avatar; The Last Airbender en Legend of Korra!

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 10:17 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik houd ook van knuffels, maar ik heb er vroeger zoveel gekocht dat ik op een gegeven moment geen knuffels meer mocht omdat ik er al zoveel heb en er nooit iets mee doe XD Maar elke keer als ik knuffels in een winkel zie heb ik echt de neiging om ze te kopen. Technisch gezien kan ik dat ook gewoon doen, aangezien ik al een hele tijd mijn eigen geld heb waarmee ik kan doen wat ik wil, maar oude gewoonten zijn hardnekkig :')
    Dus houd ik het meestal bij verlangend staren.

    I don't care about kinderachtig. Hmm, ik moet mezelf nog steeds uit mijn luie stoel zien te krijgen om een legowereld te bouwen met mijn moeder.... Letterlijk de enige reden dat we dat nog niet gedaan hebben, is dat ik lui ben en zij belangrijkere dingen te doen heeft, zoals haar uitgeverij >.<

    Dus, long story short: je bent niet de enige (:


    There is freedom in the dark.