• The Conjuring


    Ik heb al veel over de film gehoord, een echte Thriller!
    Zou jij hem durven zien in de Cinema?
    Of heb je hem al gezien?
    Laat het weten!




    "The Conjuring" vertelt hoe de befaamde paranormale onderzoekers Ed en Lorraine Warren werden opgeroepen om een familie ter hulp te schieten die geplaagd werd door een duistere aanwezigheid in hun afgelegen huis. Wanneer ze de confrontatie moeten aangaan met een krachtige demonische entiteit, komen de Warrens terecht in de meest huiveringwekkende zaak uit hun leven.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 17:26 ]


    I wanna be a wizard!

    Ik heb hem. Ga hem vanavond kijken :Y)
    Nvm. Net de teaser gezien, als ik die ga kijken kan ik niet meer slapen :'D

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 17:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh god, die trailer is vreselijk eng.


    You are beautiful, you are love.

    Juniper schreef:
    Oh god, die trailer is vreselijk eng.


    Ik vond de teaser enger.


    Your make-up is terrible

    Ik zie al weken posters en trailers van deze film (op youtube en tv). Ik wil die echt heel graag gaan zien!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik vond de teaser enger.


    Ahh, damn die is inderdaad enger. :c

    Ik ga dit zó niet in de bios kijken, hoe graag m'n vriend het ook zal willen. xd


    You are beautiful, you are love.

    Awesome! Deze moet ik zeker een keer gaan bekijken (:

    NEE. Ik kan zo slecht tegen die films. Ik heb begin van het jaar volgensmij ook zo'n film gezien met een vriend in de bios. En thuis durf ik het nog wel eens, met veel vriendinnen, afleiding en een deken of sjaal die ik voor mn ogen kon houden. Maar in de bios.. nee, zonde van mn geld want de helft van de tijd vindt ik het niet leuk omdat ik er te bang van wordt hahaha. Maar toch vind ik het altijd leuk om ze te zien. ;3 Ik houd ervan om mezelf te pesten denk ik?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zou 'm heel graag in de bioscoop zien, maar ik heb maar weinig vriendinnen die tegen zoiets kunnen. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 21:19 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    Ik zou 'm heel graag in de bioscoop zien, maar ik heb maar weinig vriendinnen die tegen zoiets kunnen. :Y)


    Zowel mijn vriendinnen als vrienden krijg ik niet mee naar zulke films, al zou ik ze er 10.000 euro bij geven... Ik moet opzoeknaar nieuwe vrienden x'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Oh hier had die kennis het over :'D Maar ik ga even de teaser kijken, ik vergeet die vroeg of laat wel.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wacht wel tot hij online is


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ramsassy schreef:
    Ik wacht wel tot hij online is

    Is hij allang.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben hem gister gaan zien met mijn vriend.
    Whow, wat was die goed. Op een gegeven moment schrok zelfs mijn vriend heel hard. :')
    Ik vond het een leuke film, met genoeg inhoud. Alleen heb je enorm vaak stukjes waarin de muziek aangeeft dat er iets gaat gebeuren en dan gebeurt er niet altijd iets heel speciaal, terwijl je wel in spanning zit.
    Ik vind hem de moeite waard om te gaan kijken! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Cenation schreef:
    Ik wil m wel zien eigenlijk, ik hou van horror en deze lijkt me eng genoeg xp


    Maar. Ik ben 2/3 jaar te jong >.< fuck my life -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial