• The Conjuring


    Ik heb al veel over de film gehoord, een echte Thriller!
    Zou jij hem durven zien in de Cinema?
    Of heb je hem al gezien?
    Laat het weten!




    "The Conjuring" vertelt hoe de befaamde paranormale onderzoekers Ed en Lorraine Warren werden opgeroepen om een familie ter hulp te schieten die geplaagd werd door een duistere aanwezigheid in hun afgelegen huis. Wanneer ze de confrontatie moeten aangaan met een krachtige demonische entiteit, komen de Warrens terecht in de meest huiveringwekkende zaak uit hun leven.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 17:26 ]


    I wanna be a wizard!

    Ik wou hem gaan kijken in de bios met mijn broer en zijn vrienden, maar toen was ik toch niet meegegaan omdat ik wat anders moest doen. Ik wil hem nog steeds zien, maar waarschijnlijk ga ik er weken niet van kunnen slapen, zoals altijd met horrorfilms en mij. :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Father schreef:
    (...)
    Is hij allang.


    Linkje (A)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wauw, die viel tegen. :'D Ik heb wel beter horrorfilms gezien.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dit lijkt me echt een leuke film. Maar meestal als ik horror film kijk ben ik ongeveer 4 dagen bang om alleen te slapen.
    Ik werd al zelf van The Ring bang 0.o
    En die trailer is gewoon echt eng.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ik twijfel of ik 'm wel alleen zal kijken nu via internet. Hoe eng is 'ie? Of is het net zo iets als mama?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik vond hem niet zo leuk, wel eng.

    Ik ga er als het goed is nog heen met een vriendin.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Nah. Te eng. D:


    Some people are art and do art at the same time

    Hatsumomo schreef:
    Hij lijkt me echt eng. x_x


    No growth of the heart is ever a waste

    Eigenlijk wil ik 'm wel zien, maar ik kan heel slecht tegen dit soort films en kan er meestal dagen niet van slapen. D:


    The universal language of art.

    ik heb 'm net online gekeken en het valt me echt heel erg tegen. Iedereen zei dat hij heel erg eng was, maar hij was alles behalve eng. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    ik heb hem in de bios gezien... never again.... ik heb 2 nachten wakker gelegen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    heb hem gezien. echt een goede film. maar voor geen goud dat ik dat land ooit betreed.
    voor geen goud. wil nog langer leven.
    en iedereen die dat land betreed eindigt op gruwelijke manier dood.


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    blackfish schreef:
    heb hem gezien. echt een goede film. maar voor geen goud dat ik dat land ooit betreed.
    voor geen goud. wil nog langer leven.
    en iedereen die dat land betreed eindigt op gruwelijke manier dood.
    waarom.bumb je dit topic...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.