• Yeah, ik heb dus een dilemma met vrienden en vroeg me eigenlijk af wat jullie ervan vonden en wat jullie zouden doen :a

    We zijn met zijn zessen en hadden een groupon gekocht om te high tea'en (10 euro p/p). We hadden een datum geprikt en de vriendin die de groupon had gekocht, (never thought I would do this) laten we haar X noemen, zou dus reserveren. (Logisch, zij had die groupon gekocht, vorige keer ik had alles geregeld toen ik hem had gekocht) Nou, uiteindelijk ging er wat tijd voorbij en ik herinnerde haar eraan dat ze dat nog moest doen, weer een poos later had ze het nog niet gedaan, want ze durfde niet te bellen. -facepalm- Dus of ik het wilde doen.

    Prima. Ik bellen, er werd niet opgenomen. Zij waren inmiddels op vakantie en ik heb een paar dagen proberen te bellen en een beetje zitten piekeren wat ik nou het beste kon doen, uiteindelijk ben ik speciaal naar die high tea tent gefietst om te reserveren. Onze datum die we in gedachten hadden was helemaal vol, vooral voor 6 personen, dus koos ik een andere zaterdag uit. Leek mij logisch, onze vorige datum was ook een vrijdag.

    Ik dus whatsappen wat de nieuwe datum was en kreeg meteen weer de gewoonlijke lading dat ze niet kunnen (serieus, zij kunnen nóoit). Dus ik zei dat zij dan maar moesten reserveren, ik kon namelijk elke dag en dat was makkelijker.

    Nu kreeg ik vandaag dus een whatsapp van de nieuwe datum en tijd. Op een schooldag. -facepalm- Ze hadden die datum gekozen want zij konden allemaal. Ze zeiden gewoon: "We hebben gereserveerd voor..." Punt, ze vroegen niet eens of ik wel kon en dat terwijl ik echt áltijd rekening hou met wanneer zij kunnen en ik kan je zeggen dat, dat een hele klus is. Ik zei dus dat ik niet kon, ik heb dan namelijk gewoon les en een fucking belangrijke ook, een vak waar ik dus van plan was dit jaar 200% voor te gaan.

    Toen begonnen X (en één andere vriendin) dus dat ik maar moest spijbelen, dat zij hun 10 euro niet weg wilden gooien en toen dat ik later moest komen (wat drie kwartier later zou zijn) en dat ik flexibel moest zijn.
    Hierna heb ik dus gezegd dat ik niet mee ga en ik probeer dus mijn 'plaats' door te verkopen aan iemand anders en eigenlijk vind ik dat ze me nu wel een soort van bestelen van mijn geld, en ja 10 euro is veel voor mij, ik moet het doen met 20 euro per maand.


    Stel ik me soms aan nu? En de andere drie zeiden trouwens helemaal niks, waar ik me ook ontzettend aan stoor. Anyway, wat vinden jullie ervan en wat zouden jullie doen? Ik vond het iig best wel lullig en egoïstisch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee. Je stelt je echt niet aan. Ik vind het ook lullig en egoïstisch aangezien jij wél rekening met hen hield, maar zij niet met jou.


    26 - 02 - '16

    Heb je die 10 euro al betaald?


    Take me to wonderland

    Ailurophilia schreef:
    Nee. Je stelt je echt niet aan. Ik vind het ook lullig en egoïstisch aangezien jij wél rekening met hen hield, maar zij niet met jou.


    i put the fun in funeral

    Lol. Waarom doorverkopen? Ik zou ze lekker laten zij betalen die 10 euro maar. Ik zou geen belangrijke les opgeven voor ''vrienden'' en al helemaal niet als ze jouw niet eens voor toestemming hebben gevraagd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind het nogal egoïstisch van ze.

    Imber schreef:
    Heb je die 10 euro al betaald?


    Ja, die groupon hadden we lang geleden al gekocht, maar hun konden pas allemaal in september --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ahh das gemeen:c. Ik vind dat je je niet aanstelt!


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Ailurophilia schreef:
    Nee. Je stelt je echt niet aan. Ik vind het ook lullig en egoïstisch aangezien jij wél rekening met hen hield, maar zij niet met jou.


    + Dat kan ik dus echt geen vrienden noemen. Egoïsten.


    Pretty is just a pretty word.

    Ja, tis vooral X :l Sinds zij er vorig jaar bijkwam doet ze best wel bazig en loopt ze altijd tegen mij te zeggen dat ik maar flexibel moet zijn, me niet moet aanstellen en dit en dat blabla. Ik mag haar niet zo.

    En thanks guys, ik krijg hier echt vaak het idee dat het aan mij ligt. Hun denken zo.. Anders gewoon.

    Faisean schreef:
    Lol. Waarom doorverkopen? Ik zou ze lekker laten zij betalen die 10 euro maar. Ik zou geen belangrijke les opgeven voor ''vrienden'' en al helemaal niet als ze jouw niet eens voor toestemming hebben gevraagd.

    En zover ga ik ze nooit krijgen helaas.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga mijn mening niet baseren op jouw interpretatie.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik snap het dat je zo doet, want ik zou het zelf ook echt niet leuk vinden. Is ook echt lullig. Maar aan de andere kant, je schrijft in het stukje dat je elke dag kon en dat dat makkelijker was. Hebben hun dat dan niet verkeerd begrepen? Misschien had je erbij kunnen vermelden dat je niet op een schooldag wilt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn mening is dat mensen meer zouden moeten geven om andere mensen en niet altijd moeten denken aan zichzelf.
    Niet alles is voor Bassie :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Sinistre schreef:
    Ik ga mijn mening niet baseren op jouw interpretatie.

    Het is een opsomming van feiten voor zover ik die weet van mijn kant, al kan ik hun idee achter wat ze deden niet weten.

    Veronicas schreef:
    Ik snap het dat je zo doet, want ik zou het zelf ook echt niet leuk vinden. Is ook echt lullig. Maar aan de andere kant, je schrijft in het stukje dat je elke dag kon en dat dat makkelijker was. Hebben hun dat dan niet verkeerd begrepen? Misschien had je erbij kunnen vermelden dat je niet op een schooldag wilt.

    Ja, dat zei mijn moeder ook al, maar als ze op een schooldag hadden gewild, hadden ze me gewoon even moeten vragen hoe laat ik uit ben. Ik had niet verwacht dat ze zo gek zouden zijn het hoppa op een schooldag te doen en vervolgens te verwachten dat ik zou spijbelen (ja, ze zeiden letterlijk tegen me dat ik gewoon niet moest gaan en dat weet ik veel hun niet konden op andere dagen om belangrijkere redenen), vooral omdat ze normaal gesproken enkel in het weekend kunnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)
    Ja, dat zei mijn moeder ook al, maar als ze op een schooldag hadden gewild, hadden ze me gewoon even moeten vragen hoe laat ik uit ben. Ik had niet verwacht dat ze zo gek zouden zijn het hoppa op een schooldag te doen en vervolgens te verwachten dat ik zou spijbelen (ja, ze zeiden letterlijk tegen me dat ik gewoon niet moest gaan en dat weet ik veel hun niet konden op andere dagen om belangrijkere redenen), vooral omdat ze normaal gesproken enkel in het weekend kunnen.

    Had je dan niet nadrukkelijk gezegd dat je het niet op een schooldag wilde? En anders; Ze konden het overleggen en dat deden ze niet, blijkt uit jouw verhaal, dus laat hun lekker gaan. Als je het met 20 euro in de maand moet doen dan zou ik die 10 euro niet betalen. Je hebt je best gedaan, toch?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Had je dan niet nadrukkelijk gezegd dat je het niet op een schooldag wilde? En anders; Ze konden het overleggen en dat deden ze niet, blijkt uit jouw verhaal, dus laat hun lekker gaan. Als je het met 20 euro in de maand moet doen dan zou ik die 10 euro niet betalen. Je hebt je best gedaan, toch?


    Nee, dat niet nee, omdat ik dus echt niet had verwacht dat ze het op een schooldag zouden doen en ja, ik heb er nog de meeste moeite ingestoken. Die 10 euro is al betaald helaas, we hadden die groupon 2 maanden geleden al gekocht, maar de rest kon telkens niet, dus zouden we het pas eind deze maand kunnen doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.