• Yeah, ik heb dus een dilemma met vrienden en vroeg me eigenlijk af wat jullie ervan vonden en wat jullie zouden doen :a

    We zijn met zijn zessen en hadden een groupon gekocht om te high tea'en (10 euro p/p). We hadden een datum geprikt en de vriendin die de groupon had gekocht, (never thought I would do this) laten we haar X noemen, zou dus reserveren. (Logisch, zij had die groupon gekocht, vorige keer ik had alles geregeld toen ik hem had gekocht) Nou, uiteindelijk ging er wat tijd voorbij en ik herinnerde haar eraan dat ze dat nog moest doen, weer een poos later had ze het nog niet gedaan, want ze durfde niet te bellen. -facepalm- Dus of ik het wilde doen.

    Prima. Ik bellen, er werd niet opgenomen. Zij waren inmiddels op vakantie en ik heb een paar dagen proberen te bellen en een beetje zitten piekeren wat ik nou het beste kon doen, uiteindelijk ben ik speciaal naar die high tea tent gefietst om te reserveren. Onze datum die we in gedachten hadden was helemaal vol, vooral voor 6 personen, dus koos ik een andere zaterdag uit. Leek mij logisch, onze vorige datum was ook een vrijdag.

    Ik dus whatsappen wat de nieuwe datum was en kreeg meteen weer de gewoonlijke lading dat ze niet kunnen (serieus, zij kunnen nóoit). Dus ik zei dat zij dan maar moesten reserveren, ik kon namelijk elke dag en dat was makkelijker.

    Nu kreeg ik vandaag dus een whatsapp van de nieuwe datum en tijd. Op een schooldag. -facepalm- Ze hadden die datum gekozen want zij konden allemaal. Ze zeiden gewoon: "We hebben gereserveerd voor..." Punt, ze vroegen niet eens of ik wel kon en dat terwijl ik echt áltijd rekening hou met wanneer zij kunnen en ik kan je zeggen dat, dat een hele klus is. Ik zei dus dat ik niet kon, ik heb dan namelijk gewoon les en een fucking belangrijke ook, een vak waar ik dus van plan was dit jaar 200% voor te gaan.

    Toen begonnen X (en één andere vriendin) dus dat ik maar moest spijbelen, dat zij hun 10 euro niet weg wilden gooien en toen dat ik later moest komen (wat drie kwartier later zou zijn) en dat ik flexibel moest zijn.
    Hierna heb ik dus gezegd dat ik niet mee ga en ik probeer dus mijn 'plaats' door te verkopen aan iemand anders en eigenlijk vind ik dat ze me nu wel een soort van bestelen van mijn geld, en ja 10 euro is veel voor mij, ik moet het doen met 20 euro per maand.


    Stel ik me soms aan nu? En de andere drie zeiden trouwens helemaal niks, waar ik me ook ontzettend aan stoor. Anyway, wat vinden jullie ervan en wat zouden jullie doen? Ik vond het iig best wel lullig en egoïstisch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Nee, dat niet nee, omdat ik dus echt niet had verwacht dat ze het op een schooldag zouden doen en ja, ik heb er nog de meeste moeite ingestoken. Die 10 euro is al betaald helaas, we hadden die groupon 2 maanden geleden al gekocht, maar de rest kon telkens niet, dus zouden we het pas eind deze maand kunnen doen.

    Dan zou ik zeggen dat ik mijn 10 euro terug wilde.

    En weten hun niet wanneer jij school hebt of zo? Lijkt me nogal logisch dat je dat niet gaat plannen op een schooldag.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Dan zou ik zeggen dat ik mijn 10 euro terug wilde.

    En weten hun niet wanneer jij school hebt of zo? Lijkt me nogal logisch dat je dat niet gaat plannen op een schooldag.


    Iedereen heeft andere roosters en die staan sinds een paar dagen online, je kan iedereens rooster opzoeken als je hun leerlingnummer hebt. Die hebben ze niet gevraagd en ja, dat laatste dacht ik dus ook. Alleen is het me wel vaker opgevallen dat het niet zulke slimme planners zijn, daarom ging ik ook niet mee op vakantie and I'm glad. Ik kreeg namelijk wel alles mee en ze hadden de dag van tevoren nog geen vervoer --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je stelt je absoluut niet aan, wat een stel egoïstische krengen.
    Dat zijn geen vriendinnen o: Hoop voor je dat ze zich verslikken in hun high tea en als vissen op 't droge op de grond gaan liggen spartelen! :Y)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 19:45 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Het beste wat je kan zeggen (vind ik) is dat je gewoon flexibel bent en altijd rekening houd met hen, dat je die dag gewoon niet kan komen want school gaat nou eenmaal voor. Daarnaast vind ik het lullig van je vriendin dat ze niet heeft gebeld. Ik ben ook geen held in mensen op bellen, maar soms moet het en zij zou het regelen dus vandaar dat ik het lullig van haar vind.

    Daarnaast vind ik het een beetje raar dat je vrienden er niks om geven dat het een schooldag is. Als het goed is zouden ze moeten weten dat jij dan waarschijnlijk niet kan. Als ze het toch willen doorzetten en je kan hem niet door verkopen voor 10 euro dan zou ik wel die 10 euro terug vragen.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Het beste wat je kan zeggen (vind ik) is dat je gewoon flexibel bent en altijd rekening houd met hen, dat je die dag gewoon niet kan komen want school gaat nou eenmaal voor. Daarnaast vind ik het lullig van je vriendin dat ze niet heeft gebeld. Ik ben ook geen held in mensen op bellen, maar soms moet het en zij zou het regelen dus vandaar dat ik het lullig van haar vind.

    Daarnaast vind ik het een beetje raar dat je vrienden er niks om geven dat het een schooldag is. Als het goed is zouden ze moeten weten dat jij dan waarschijnlijk niet kan. Als ze het toch willen doorzetten en je kan hem niet door verkopen voor 10 euro dan zou ik wel die 10 euro terug vragen.


    Ja, het is ook mijn examenjaar en ik wil hierna een pittig dure studie volgen, als ik mijn examen niet haal loop ik mijn studiegeld mis.

    En ja, dat vond ik dus ook raar, want ze is het brutaalst van allemaal, heeft de grootste mond en durfde niet te bellen.

    Anyway, ben blij dit ook van anderen te horen, want ik voelde me best wel lullig >3<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    > Verplaatst naar Liefde, Vriendschap en Familie

    Urgh. De enige twee konden mijn plaats niet overkopen.

    Nu heb ik mijn excuses aangeboden dat ik boos was, wat me wel terecgt leek, maar he anders komen we nooit ergens. Heb ook uitgelegd dat ik me behoorlijk genaaid voel enzo. Aan de overige drie stille heb ik gevraagd waarom ze niks zeidwn.

    Van beiden nog geen antwoord though.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.