• Volgens mij is er iets fout gegaan, want er staat tussen de topics: afwezigheidstopic. Maar wanneer je erop drukt krijg je te zien dat je niet genoeg rechten hebt op dit te zien.

    Foutje in de titel, excuses ^^

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 12:59 ]


    To infinity and beyond •

    Dat vraag ik me ook al af..


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Dat vraag ik me ook al af..


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik had er al een mod een gb over gestuurd want ik snap het ook niet. :')

    Haahha ik dacht ''yeaaaay ik kan het topic toch zien!'' toen ik erachter kwam dat dit wss niet het aanwezigheidstopic was die ik dus niet zien kon/kan. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I don't see it.

    Dat is omdat dat op het bemiddelaarsforum gepost is. Een foutje van Rutger dus.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Dat is omdat dat op het bemiddelaarsforum gepost is. Een foutje van Rutger dus.


    Ooo okii!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gelukkig dat er voor de rest dan nog geen zaken op staan. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het viel mij ook net op, maar ik kan er wel in. Het zal waarschijnlijk ook niet de bedoeling zijn dat de bèta's op het bemiddelaarsforum kunnen, toch? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, vandaar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Het viel mij ook net op, maar ik kan er wel in. Het zal waarschijnlijk ook niet de bedoeling zijn dat de bèta's op het bemiddelaarsforum kunnen, toch? ^^
    Niet echt. Ik zal Rutger er eens over pb'en.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat is dat voor topic dan..


    ©1998

    DuchessAlpha schreef:
    Wat is dat voor topic dan..


    Precies wat de naam zegt, er staat in welke bemiddelaars wanneer voor een tijdje afwezig zullen zijn. Zo'n topic is er voor alle crewleden. Het is niet heel geheim, maar het is het eerste topic in het nieuwe bemiddelaarsforum en het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen ook alle andere topics zal kunnen zien. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DuchessAlpha schreef:
    Wat is dat voor topic dan..



    'Aanwezigheidstopic' Ik weet niet hoor, maar het klinkt gewoon alsof ze daarin zetten wanneer wie afwezig is. :')


    Pretty is just a pretty word.

    Square schreef:
    (...)

    Precies wat de naam zegt, er staat in welke bemiddelaars wanneer voor een tijdje afwezig zullen zijn. Zo'n topic is er voor alle crewleden. Het is niet heel geheim, maar het is het eerste topic in het nieuwe bemiddelaarsforum en het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen ook alle andere topics zal kunnen zien. (:
    Inderdaad. Hoewel jullie vast wel graag weten welke users we onder de loep moeten nemen voor hun gedrag, is dat niet echt de bedoeling en is dat dus privé. In dat topic dat jullie kunnen 'zien' staan dus enkel onze afwezigheden. Gelukkig dat dat het eerste topic is, want zo blijft de 'schade' wat beperkt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Inderdaad. Hoewel jullie vast wel graag weten welke users we onder de loep moeten nemen voor hun gedrag, is dat niet echt de bedoeling en is dat dus privé. In dat topic dat jullie kunnen 'zien' staan dus enkel onze afwezigheden. Gelukkig dat dat het eerste topic is, want zo blijft de 'schade' wat beperkt.


    Idd zo'n blunder als bij de mods willen jullie denk ik niet, alhoewel er daar een hacker in het spel was.


    Queer zijn is gewoon alles