• Laatste reactie > Nieuw topic

    Draculea schreef:
    (...)
    Jaa, veel beter zo.
    Ik zat namelijk al te wachten totdat jij het nieuwe zou aanmaken. :'D

    Heheh. Ik wachtte op jou. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)




    Queer zijn is gewoon alles

    Fauxlivia schreef:
    IET IETS SO KJOET. *.*


    I like dogs more.


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    (...)
    I like dogs more.



    NOOOOO! SNAKES!


    Queer zijn is gewoon alles

    Vanillivi schreef:
    (...)
    I like dogs more.


    I prefer kittens. Maar samen zijn ze best schattig. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    I prefer kittens. Maar samen zijn ze best schattig. :Y)


    Heb je zelf een kat? Ik heb zelf namelijk een hond. Misschien dat dat er ook mee te maken heeft wat je leuker vind, waarmee je bent opgegroeid.


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    (...)
    Heb je zelf een kat? Ik heb zelf namelijk een hond. Misschien dat dat er ook mee te maken heeft wat je leuker vind, waarmee je bent opgegroeid.


    Ja, twee! Maar ik vind katten maar nét ietsje leuker, hoor. :Y) Het kan aan mij liggen, maar honden stinken vaak zo. 8)


    "I shut my eyes in order to see.'



    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 21:38 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    Ja, twee! Maar ik vind katten maar nét ietsje leuker, hoor. :Y) Het kan aan mij liggen, maar honden stinken vaak zo. 8)

    Mijn hond stinkt écht niet, gewoon helemaal niet gewoon. Die van mijn oom en tante ook niet, en van mijn opa en oma ook niet. Eigenlijk geen van de honden die mijn familie heeft. Behalve als je met ze naar buiten gaat terwijl het regent, maar anders stinken ze echt niet. Hangt er misschien ook een beetje vanaf hoe de leefruimte is en hoe je de hond verzorgd? Mijn moeder is allergisch voor katten en vogels, dus daarom hebben we ons hele leven lang al honden.


    Chaos is a ladder.

    Fauxlivia schreef:




    Nee, niet hem! Zo griezelig gewoon. *__*


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    (...)
    Mijn hond stinkt écht niet, gewoon helemaal niet gewoon. Die van mijn oom en tante ook niet, en van mijn opa en oma ook niet. Eigenlijk geen van de honden die mijn familie heeft. Behalve als je met ze naar buiten gaat terwijl het regent, maar anders stinken ze echt niet. Hangt er misschien ook een beetje vanaf hoe de leefruimte is en hoe je de hond verzorgd? Mijn moeder is allergisch voor katten en vogels, dus daarom hebben we ons hele leven lang al honden.


    Misschien ben ik tot nu toe alleen nog maar onverzorgde honden tegen gekomen. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    Misschien ben ik tot nu toe alleen nog maar onverzorgde honden tegen gekomen. :Y)

    Mwah, kan. Ik ken wel mensen die hun leefruimte ook niet schoonhouden (de honden zijn dan bijvoorbeeld niet zindelijk) en dan kunnen ze een hele muffe lucht bij hun hebben. Heel vies. Gelukkig is onze hond zo zindelijk als maar kan.

    101 Dalmatiërs leukste film van Disney (samen met Pocahontas, maar oké)


    Chaos is a ladder.

    Meh ik wil dat ze de LotR-films weer eens in de bios laten draaien.