• Blijkbaar heeft mijn laptop een virus opgelopen waardoor-ie random in mijn browser tabbladen opent op dit adres: https://photos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/hellocdn.html?v=1. (Dus de URL niet gebruiken!!!) Heeft iemand ervaring met dit virus? Want ik wil er heel graag af, zoals je wel kan begrijpen... ik heb even ge'Google'd, maar dat heeft me nog niet echt kunnen helpen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Father schreef:
    (...)
    Wat snap je niet, dan loop ik het met je door?

    Hoe ik die files moet lokaliseren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Hoe ik die files moet lokaliseren.


    Heel simpel, open gewoon een folder en verander dan het URL in de balk naar dat wat er staat. Alleen niet het bestand zelf! Dus iets als dit: "%ProgramFiles%\Protected Search"

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 23:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)

    Heel simpel, open gewoon een folder en verander dan het URL in de balk naar dat wat er staat.


    In dat geval: hij vindt niks.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    In dat geval: hij vindt niks.

    Dan heeft Malware het vast al verwijderd. Stap 3 zou ik overslaan als ik jou was. Dat ze blijven staan is geen ramp zolang het programma zelf er niet is.

    Btw. lees ook even mijn geupdate post hierboven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Dan heeft Malware het vast al verwijderd. Stap 3 zou ik overslaan als ik jou was. Dat ze blijven staan is geen ramp zolang het programma zelf er niet is.

    Btw. lees ook even mijn geupdate post hierboven.

    Mmm, oké. Ik zie die files alleen niet bij de logbestanden staan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Mmm, oké. Ik zie die files alleen niet bij de logbestanden staan.

    Hmm, misschien had je geluk en heeft hij alleen je browser verneukt en niet je PC :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Hmm, misschien had je geluk en heeft hij alleen je browser verneukt en niet je PC :Y)

    Moet ik dan alsnog mijn browser verwijderen en opnieuw installeren?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Moet ik dan alsnog mijn browser verwijderen en opnieuw installeren?

    Nee nee, je kunt Google Chrome resetten. Dat zou het moeten doen. Typ bij de zoekbalk "reset" in, dan zou je het moeten vinden. Daardoor zou de standaard startpagina terug worden gezet, net als standaard zoekmachine en standaard instellingen.
    Bookmarks en alles blijven bewaard!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 23:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Even voor de zekerheid bij mijn topics C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Father schreef:
    (...)
    Nee nee, je kunt Google Chrome resetten. Dat zou het moeten doen. Typ bij de zoekbalk "reset" in, dan zou je het moeten vinden. Daardoor zou de standaard startpagina terug worden gezet, net als standaard zoekmachine en standaard instellingen.
    Bookmarks en alles blijven bewaard!

    En natuurlijk kan ik het weer niet vinden...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    En natuurlijk kan ik het weer niet vinden...

    Hmm, gebruik het nederlandse woord ervoor. Herstellen misschien? Ik heb geen idee, omdat ik een Engelse Chrome heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Hmm, gebruik het nederlandse woord ervoor. Herstellen misschien? Ik heb geen idee, omdat ik een Engelse Chrome heb.



    Dit heb ik er nu voor.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    [IMAGE]

    Dit heb ik er nu voor.

    Je moest "reset" zoeken bij de Instellingen van Chrome zelf ;x Sorry als ik onduidelijk was.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 0:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Je moest "reset" zoeken bij de Instellingen van Chrome zelf ;x Sorry als ik onduidelijk was.

    Hum.

    Nop, komt niks. Maar ik las op een website dat ik ook de naam van 't mapje 'Default' kan veranderen in 'Back up Default' of w/e?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Hum.

    Nop, komt niks. Maar ik las op een website dat ik ook de naam van 't mapje 'Default' kan veranderen in 'Back up Default' of w/e?

    Uhm, ik denk dat je dan ook je bookmarks kwijt bent, maar je instellingen zouden dan weg moeten zijn ja. Ik heb gevonden waar de reset knop zit!
    Ga bij Chrome naar Instellingen. Dus echt in de webbrowser zelf, klik daar helemaal onderaan op "Toon geavanceerde instellingen" of iets in die richting en scroll dan helemaal door naar beneden. Daar hoort hij te staan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.