• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.


    Doel van de jongens en meisjes
    ontsnap voor je geclaimd kunt worden door de sekteleden anders wordt je vermoord of behoor je vanaf dat moment bij de sekte.



    meisjes (tussen 12 en 18) :

    -Cherévah ''Cher'' Jay Quinn | Faisean
    -Aria Elizabeth Doddler | Limits
    -Gereserveerd door Scimmia
    -Eleanor Chaleste Palmer | Leam
    -Danielle 'Dana' Ruby Maerin | Mouek


    jongens (tussen 12 en 18) :

    -Faelan Aureus Adelfos | Olympus
    -Anthony Maverick Adelfos | Delvecchio
    -Adrian Zachary Mars | Walkure(reservatie met opschorting tot september zal later invallen)
    -Riley Reese Killian | Newton
    -


    Bewakers (20+) :

    -Rowan Finch | Hatsumomo
    -Gereserveerd door Olympus
    -Matthew Adam Murrey | Alphadi
    -Gereserveerd door Newton


    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Maak geen perfecte personages
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het RPG worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Alleen Olympus (ik) en Delvecchio maken topics aan
    -Schelden, vechten en +16 mag enkel IC
    -Geen ruzie OOC
    -Hou het realistisch (dus geen mensen met een supermansyndroom)
    -Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft
    -Je post moet in het ABN.
    -Speel enkel met je eigen personage! Tenzij je afspreekt dat niet te doen en jullie beiden akkoord gaan.


    Voor verdere info kijk je in de story. Als je meedoet is het handig om hier ook een abo op te nemen, want alle meldingen worden ook daar geplaatst.

    STORY



    Hier mag alle onzin dat niet in het speeltopic hoort.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 21:24 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Limits schreef:
    (...)

    Hm, ik zal even het eerste boek erbij pakken want ik ben verdomd slecht in dingen uitleggen :').

    Tijdens een doodgewone schooldag ziet de veertienjarige Sam Temple tot zijn verbijstering zijn leraar pal voor zijn ogen verdwijnen. Algauw blijkt dat iedereen die ouder is dan vijftijn jaar op hetzelfde moment is verdwenen. Bovendien is er een ondoordringbare barriére rond de stad opgetrokken, waardoor er geen contact meer mogelijk is met de buitenwereld. Er breekt een enorme chaos uit. Net buiten de stad neemt Caine de leiding over het internaat en daarna ook over het stadje. Eerst weet hij enige orde te scheppen, maar gaandeweg voert hij met een aantal volgelingen een waar schrikbewind. Hoewel Sam helemaal geen leidende rol wílt, besluit hij tenslotte dat hij de kwaadaardige Caine moet tegenhouden. Maar intussen komt de dag dat hij zelf vijftien jaar zal worden steeds dichterbij...

    Ik vond het in eerste instantie nogal saai klinken maar toen ik het las vond ik het echt geweldig.

    Daarbij heb ik een huuuuge crush op Caine, lol.


    Je hebt gelijk, op het eerste zicht lijken de boeken maar saai als je zo de achterflap leest. Maar toch blijken de boeken populair te zijn. Ik zal ze wel eens lezen dan :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Olympus schreef:
    (...)BEN JIJ VAN JE BROMMER GEVALLEN?! (gods waar heb ik gezeten)


    Ja, ik ben woensdag gevallen van m'n brommer toen ik de bocht wilde pakken bij een rotonde :c
    Te snel gedraaid en bam brommer schraapte over de grond en ik mocht hem vergezellen yay.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Delvecchio schreef:
    (...)

    Ja, ik ben woensdag gevallen van m'n brommer toen ik de bocht wilde pakken bij een rotonde :c
    Te snel gedraaid en bam brommer schraapte over de grond en ik mocht hem vergezellen yay.
    auwch ^^ (haha ik was badass aan het doen met een paperclip :W)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Delvecchio schreef:
    (...)

    Ja, ik ben woensdag gevallen van m'n brommer toen ik de bocht wilde pakken bij een rotonde :c
    Te snel gedraaid en bam brommer schraapte over de grond en ik mocht hem vergezellen yay.


    Ouch ö beterschap (:

    Ik zal trouwens even reageren met Aria ^^

    Olympus schreef:
    (...)auwch ^^ (haha ik was badass aan het doen met een paperclip :W)


    Because you're a badass motherfucker :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Limits schreef:
    (...)

    Ouch ö beterschap (:


    Dankjewel! :')
    En sorry maar ik heb net gepost met Anthony. Dus sorry als je je post moest wijzigen maar ik wist niet dat je bezig was :c


    Rise and rise again until lambs become lions

    Delvecchio schreef:
    (...)

    Because you're a badass motherfucker :'D
    Yeah buddy


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Haha wij zijn super levendig lol


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Delvecchio schreef:
    (...)

    Dankjewel! :')
    En sorry maar ik heb net gepost met Anthony. Dus sorry als je je post moest wijzigen maar ik wist niet dat je bezig was :c


    Haha geeftniet, ik begin eigenlijk nu omdat ik de vaatwasser moest uitruimen c:

    Limits schreef:
    (...)

    Haha geeftniet, ik begin eigenlijk nu omdat ik de vaatwasser moest uitruimen c:
    Ik haat dat klusje, moetik ook om de twee dagen doen :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)Ik haat dat klusje, moetik ook om de twee dagen doen :')


    In de vakantie doe ik dat elke dag :c en ik moet de hond uitlaten :c meh, geen zin in.

    Limits schreef:
    (...)

    In de vakantie doe ik dat elke dag :c en ik moet de hond uitlaten :c meh, geen zin in.
    haha

    Faelan is being badass


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)haha

    Faelan is being badass


    Uhu :c ik had trouwens geen inspiratie :(

    Limits schreef:
    (...)

    Uhu :c ik had trouwens geen inspiratie :(
    Geeft niets, zodra Hatsumomo weer met Rowan reageert, gaan we weer aan het rollen. And I like him being badass


    Sidera nostra contrahent solem lunamque