• heejj,

    stel er moet iemand uit TH weg; wie vind jij dat er dan weg kan?
    (van mij hoeft er niemand weg hoowr maar ben benieuwd;))

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ze vallen binnen een paar maanden toch zó ongelofelijk diep de grond in dat het niet meer gaat, en ze wel uit elkaar gaan.

    Dat gaat gebeuren als ze doorgaan waar ze mee bezig zijn.


    jaah klopt ook wel (in een andere topic schatte de meiden nog zo'n drie tot vijf jaar voor TH tot ze de afgrond ingaan)
    idd als ze zo doorgaan dan zal het over een paar jaar afgelopen zijn:S

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    jah als het echt moest bill

    TH is geen TH als er iemand weg is..
    zoveel fans doen precies of enkel Bill x Tom bestaan fzoe, maar Gustav x Georg zijn maar net even belangrijk hoor ' x)


    Beeeeeeeesje :-)

    Wil je weten wat ík denk?
    Ik zal het jullie eens vertellen.

    Like, ik denk dat iedereen hun favoriet sowieso niet kiest. Met niet kiest bedoel ik natuurlijk niet hier neerzet, en dus ook degene niet uit de band laat gaan. (Volgens de mening van diegene)
    Dus als diegene bijvoorbeeld Tom het leukste vind, en ook Georg en Bill, en Gustav de minste, dan kiest diegene Gustav. Ik denk dat dat bij sommige van jullie wel degelijk zo is.
    Zo kan ik het ook spelen, hoor.
    Like, ik vind Tom het minst leukst, dan kan ik ook zeggen: Ik vind dat Tom eruit kan.

    Maar dat is dus ongelooflijk laag. Ga op je echte gevoel af, en niet op degene die jij de leukste/minleukste vind.


    -

    Als er iemand MOEST?

    Georg.

    ik heb ook liever niemand maar als echt wegmoest, zou dat toch wel bill moeten zijn zoals LotteLlama al zei, een band heeft een drummer, gitarist en bassist nodig.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind écht niet dat Bill weg zou kunnen.

    Bill is gewoon dé band. Zonder Bill geen TH.

    Ik vind dat Georg vervangen kan worden door een Bassist als Max Green?

    Ik vind dat een drummer, gitarist en bassist makkelijker te vervangen zijn, vooral de bassist en drummer in dit geval, aangezien Bill frontman is, en Tom daarna. Een zang is moeilijk te vervangen vind ik, want dan klinkt het meteen anders...
    xoxo


    Your make-up is terrible

    geen van hun moest weg.


    Vampire Heart.

    Niemand xD

    Als er 1 iemand weg moet weet ik zeker dat ze allemaal stoppen x]


    I'll Dry the tears You Hide :3