• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 aug 2013 - 17:18 ]


    -

    Fauxlivia schreef:
    Hitlerkat, stay away from zhe chickens.

    D:




    OT: K*t bijen en muggen!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    meh :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dooddoenervo schreef:
    (...)



    OT: K*t bijen en muggen!!!

    Jap, dat is 'm. Precies. D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wanneer leren mensen nou een keer het verschil tussen 'hating' en commentaar geven?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    waarom ben ik de Weddenscap toch aan gehaan, langs de andere kant wil ik het bewijzen xD


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik word helemaal gek. Ga weg hoofdpijn!


    Caution first, always.

    Waarom heb ik nou een slapend been? En het is ook echt alleen het deel waarop ik zit, whut?


    Stenenlikker

    SIGH DIT IS GEWOON NIET LEUK MEER. Altijd zeg je op het laatste moment af, altijd! En dit wilde ik zo graag en nu gaat het niet door. Ik ben echt teleurgesteld in je.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh wat ben ik blij met m'n boek. Kan niet wachten tot ik 'm uit heb, en ik de andere delen ga lezen. En natuurlijk de film zien. :Y)

    Het hoeveelheid dat mensen tegenwoordig liegen blijf me steess verbazen O_O


    -

    Ik hoop echt dat ik wat leuke vrienden maak in mijn nieuwe klas, ik ben zwaar benieuwd naar wie er allemaal in zitten.

    Lol, random guy die ik volg op tumblr heb ik een snapchat gestuurd :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    En bedankt.


    Deep inside, I've never felt alive

    I don't care about anyone else then meeeeeeeeeeeee. -bleert mee-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pff, je moet me niet de boel laten afspoelen als we vanavond iets hebben gegeten wat lekkere restjes nalaat. Ik heb nu echt bijna alle overgebleven perzik, kaas, crutons en kaas opgegeten...


    Stenenlikker