• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 aug 2013 - 17:18 ]


    -

    Hahaha, we hebben een 1D klas. Gelukkig zit ik in 1A.


    Your make-up is terrible

    Remain schreef:
    Vanavond had ik dus een date, hij vertelt dat het hem heel erg spijt, maar niet meer kan. Ik was eerder opgelucht dan teleurgesteld, date verzet naar zondag. Zegt hij opeens dat hij wel weer kan, nét nadat ik een andere afspraak voor vanavond heb gemaakt. Zo typisch dit x'D.


    Hij doet dus wel moeite voor je.. Suc6!

    Ik irriteer me verschrikkelijk aan jou.


    To infinity and beyond •

    Hatsumomo schreef:
    Hahaha, we hebben een 1D klas. Gelukkig zit ik in 1A.

    Pijnlijk :'D

    Limits schreef:
    Geen zin om te trainen..


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hatsumomo schreef:
    Hahaha, we hebben een 1D klas. Gelukkig zit ik in 1A.


    Wow, pijnlijk.XD Ik ben geen directioner in ieder geval.

    OT: Boom, and there's the sh*t again. Wow, life can't get better.-_-


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hitlerkat, stay away from zhe chickens.

    D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    I finally had the courage to do something :3 er waren twee onwijs leuke jongens waar ik mee heb opgetrokken in de Efteling en ik heb van eentje het telefoonnummer ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Well, fuck you too. Jeez.

    OMG, een toeristen, dronken politie agent die persee foto's met je wil maken en die je zus aan zijn 18 jarige zus wil koppelen help me xD


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Altijd leuk om iemand te ontlopen. Kuch.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    2e lesdag en nog steeds geen reet uitgevoerd, kkkkkkkkkkk.
    Morgen gelukkig de hele middag game art.


    I live for the applause, you will die for it.

    Johnny Depp in Potc 4, geweldig hahaha

    'I am captain Jack Sparrow'...


    'Darling, just hold on'

    Breien :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zucht oké, ik ben een bitch. I'm going to apologize. :c