• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 aug 2013 - 17:18 ]


    -

    Hehe, eindellijk van mijn oude usernaam af & weer netjes een GM aangeschaft *O*


    -

    Ik snap de mensen echt niet meer ..


    16 - 09 - '17

    Cholera zooi. Ik word wakker omdat ik echt ongelooflijke jeuk heb en ik ben dus drie keer gestoken in 3,5 uur tijd. Fijn, kut muggen. Ik heb er een allergische reactie op dus het zijn nu al drie grote plekken die jeuken en pijn doen. Afijn, daar heb ik dus medicijnen voor tegen die reactie, maar daar ben ik minstens een dag helemaal uitgeput door. En nu wil ik niet meer slapen omdat ik bang bang ben dat de mug weer toeslaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wat moet ik toch zonder jou? So happy you're in my life (K)


    -

    Ik wil slapen!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben moe en heb echt geen zin in rijles, dat wordt weer twee uur ruzie en horen dat ik binnenkort iemand doodrijd etc. :/


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vandaag schoolfoto >.<

    Ik heb lekker op de bank geslapen ^^ nu ben ik wel moe omdat ik mijn medicijnen heb ingenomen *zucht* maar een voordeel is, de muggenbeten jeuken niet (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Spierpijn. Is dat echt nodig lichaam?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    God, wat een leuk spel zeg!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gosh, wat is het momenteel stil op het forum!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ging bijna janken toen ik "Leave out all the rest" van Linkin Park luisterde. Ergens gaat er iets goed mis :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan nog niet echt zeggen dat ik er veel zin in heb vandaag. And what the fluck did I dream about? Weirdest shit ever.


    :W

    Ik verveel me nu al. Ik moet echt iets met mijn leven gaan doen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."