• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    there we go.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Valentino schreef:
    Ik ga huilen in een hoekje...
    Dat Cece Redcoat was had ik al verwacht, niet dat er 2 zouden zijn. En ik vind het echt geweldig dat Ali nog leeft, ik hoop dat we meer van haar personage gaan zien. En begrijp ik het nou goed dat Cece Wilden heeft vermoord?
    Maar, maar, maar, EZRA! (huil) I don't want that. I love Ezra. D:

    Me toooo ohmygod dat vind ik niet leuk. En Allison is alife, ja oke had ik ergens verwacht maar.. Ohgod Ezra no ;(((


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tayniss schreef:
    OH MY GOSH

    Ik dacht echt dat het gewoon een saaie finale zou worden totdat er 2 redcoats kwamen. Jeetje, ik dacht echt dat Emily in 2 gezaagd zal worden. But omg seriously? Zit je net te denken van "het is nu alles weer over again. Net als Ian viel, nu viel Cece, terwijl Aria haar omhoog probeerde te trekken.", bleek ze gewoon in leven te zijn O_o Ik moet toegeven dat A's lair best mooi is. Heb niet verwacht zoiets in deze episode te zien. Het ogen dat hun de hele tijd dat ze in het lair waren ook. Creepy. En ik wist dat die oude vrouw Ali met iets heeft geholpen. Maar nu ben ik confused, Een paar episodes terug was het een hand van Redcoat dat Alison uit het grond hielp. Nu is het opeens die oud vrouwtje? Iets klopt niet. Ik kreeg echt een schok van me leven toen Ezra A bleek te zijn :O Dat noem ik nu pas een finale!!

    Ik ook, bah, ik had het nooooooit zien aankomen. Never. Bluh, en nu zo leuk wachten ik kan echt niet wachten tot wat nu komt..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Palmer schreef:
    (...)
    Me toooo ohmygod dat vind ik niet leuk. En Allison is alife, ja oke had ik ergens verwacht maar.. Ohgod Ezra no ;(((


    Ik denk niet dat Ezra A is hoor. Hij heeft gewoon zwart aan, geen hoodie, en zijn uitdrukking is te verbaasd.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 10:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat Ezra A is hoor. Hij heeft gewoon zwart aan, geen hoodie, en zijn uitdrukking is te verbaasd.

    Ja maar maybe omdat hij zag dat er anderen geweest waren? Ik weet het niet, ben nooit zo goed in theorieën. Ik wil graag geloven van niet (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Maar nu je het zo zegt, ja, zit wel wat in. Het zou ook veel te makkelijk zijn om A zo prijs te geven.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    JEZUS, WAT EEN FINALE.

    Vanaf het moment dat Mona's coffin kwam, hield ik mijn adem in. En omg, ik wist gewoon dat CeCe niet de boosdoener was, blij dat we daar ook wat zekerheid over hadden. Wie dachten jullie van wie het oog was dat hun bekeek bij A's lair? Eerst dacht ik aan Jenna, maar toen ze het hadden over een jongen, moest het wel ''A'' zijn en ik heb zo'n gevoel dat het Jake is. Ik denk dat Ezra daar was omdat hij Aria daarheen heeft gevolgt, net zoals de andere keren dat hij haar wilde spreken en enkel toekeek hoe ze met Jake zat te lachen. Of het is zijn lair maar hij heeft gewoon een twisted mind en schrijft een verhaal over hen en is het niet A's lair. Maar dan ga ik eerder uit van het eerste. Hoe dan ook, Ezra zou A niet zijn, dat krijgen we dan echt pas in de aller laatste episode van de hele serie te zien en de serie is nog niet voorbij..
    Wauw, maar dit was echt confusing. Het liefste had ik gewild dat Allison niet meer had geleefd, voor mijn gevoel had dat het verhaal spannender gemaakt.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Palmer schreef:
    Maar nu je het zo zegt, ja, zit wel wat in. Het zou ook veel te makkelijk zijn om A zo prijs te geven.


    Plus, ik denk niet dat hij Ali kende. Ik verdenk nog steeds Lucas.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Requille schreef:
    JEZUS, WAT EEN FINALE.

    Vanaf het moment dat Mona's coffin kwam, hield ik mijn adem in. En omg, ik wist gewoon dat CeCe niet de boosdoener was, blij dat we daar ook wat zekerheid over hadden. Wie dachten jullie van wie het oog was dat hun bekeek bij A's lair? Eerst dacht ik aan Jenna, maar toen ze het hadden over een jongen, moest het wel ''A'' zijn en ik heb zo'n gevoel dat het Jake is. Ik denk dat Ezra daar was omdat hij Aria daarheen heeft gevolgt, net zoals de andere keren dat hij haar wilde spreken en enkel toekeek hoe ze met Jake zat te lachen. Of het is zijn lair maar hij heeft gewoon een twisted mind en schrijft een verhaal over hen en is het niet A's lair. Maar dan ga ik eerder uit van het eerste. Hoe dan ook, Ezra zou A niet zijn, dat krijgen we dan echt pas in de aller laatste episode van de hele serie te zien en de serie is nog niet voorbij..
    Wauw, maar dit was echt confusing. Het liefste had ik gewild dat Allison niet meer had geleefd, voor mijn gevoel had dat het verhaal spannender gemaakt.

    hmmja, hoewel ik het wel leuk vindt dat Allison nog leeft


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Palmer schreef:
    (...)
    Me toooo ohmygod dat vind ik niet leuk. En Allison is alife, ja oke had ik ergens verwacht maar.. Ohgod Ezra no ;(((


    My feels are soooo confused. ;(
    Not my Ezra pookie...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    56 dagen wachten yay. Klinkt nog weinig haha.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Palmer schreef:
    (...)
    hmmja, hoewel ik het wel leuk vindt dat Allison nog leeft


    Op zich ben ik blij voor Allison dat ze leeft, want ik vind der persoonlijkheid geweldig. Maar in mijn ogen was het toch wel cliché en maakte het, het verhaal weer softer dan ik het gewild had. (:

    De enige reden waarom ik trouwens Jake en Jenna er van verdacht achter het portret te zitten was omdat het een heel duidelijk scherp oog was, geen soft, liefelijk oog en dan heb ik het niet over de uitdrukking in het algemeen. Het had namelijk ook gekund dat Jenna de andere Redcoat was en daarna achter het portret ging zitten. Ik weet dan alleen niet hoe ik dan haar herstel moet verklaren... Maar toch lijkt Jake me toch wel realistisch, ze zeiden dat Allison die jongen leerde kennen in Rosewood, toch? Jake woont sowieso al een tijd in Rosewood, ookal kennen we hem pas kort. En Ezra kwam pas in Rosewood toen hij Engels leraar werd, dacht ik?
    Ik vind het wel stom dat ze op de Wikia er meteen vanuit gaan dat hij Big A is, enkel omdat hij daarbinnen ging..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Op zich ben ik blij voor Allison dat ze leeft, want ik vind der persoonlijkheid geweldig. Maar in mijn ogen was het toch wel cliché en maakte het, het verhaal weer softer dan ik het gewild had. (:

    De enige reden waarom ik trouwens Jake en Jenna er van verdacht achter het portret te zitten was omdat het een heel duidelijk scherp oog was, geen soft, liefelijk oog en dan heb ik het niet over de uitdrukking in het algemeen. Het had namelijk ook gekund dat Jenna de andere Redcoat was en daarna achter het portret ging zitten. Ik weet dan alleen niet hoe ik dan haar herstel moet verklaren... Maar toch lijkt Jake me toch wel realistisch, ze zeiden dat Allison die jongen leerde kennen in Rosewood, toch? Jake woont sowieso al een tijd in Rosewood, ookal kennen we hem pas kort. En Ezra kwam pas in Rosewood toen hij Engels leraar werd, dacht ik?
    Ik vind het wel stom dat ze op de Wikia er meteen vanuit gaan dat hij Big A is, enkel omdat hij daarbinnen ging..

    ja, ergens vindt ik Jake wel een goede optie. En idd, op Twitter is ook al meteen Trending Topic #EzraIsA. Fijn voor diegene die nog niet gekeken hebben haha.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Requille schreef:
    JEZUS, WAT EEN FINALE.

    Vanaf het moment dat Mona's coffin kwam, hield ik mijn adem in. En omg, ik wist gewoon dat CeCe niet de boosdoener was, blij dat we daar ook wat zekerheid over hadden. Wie dachten jullie van wie het oog was dat hun bekeek bij A's lair? Eerst dacht ik aan Jenna, maar toen ze het hadden over een jongen, moest het wel ''A'' zijn en ik heb zo'n gevoel dat het Jake is. Ik denk dat Ezra daar was omdat hij Aria daarheen heeft gevolgt, net zoals de andere keren dat hij haar wilde spreken en enkel toekeek hoe ze met Jake zat te lachen. Of het is zijn lair maar hij heeft gewoon een twisted mind en schrijft een verhaal over hen en is het niet A's lair. Maar dan ga ik eerder uit van het eerste. Hoe dan ook, Ezra zou A niet zijn, dat krijgen we dan echt pas in de aller laatste episode van de hele serie te zien en de serie is nog niet voorbij..
    Wauw, maar dit was echt confusing. Het liefste had ik gewild dat Allison niet meer had geleefd, voor mijn gevoel had dat het verhaal spannender gemaakt.


    Ik ben nu wat afgekoeld, en ik heb nu wel een theorie in mijn hoofd.
    Het kan ook Jake niet zijn. Jake heeft geen blauwe ogen, en ik denk niet dat hij zich epileert.
    Mijn theorie; Ezra is achter Aria aan gegaan omdat hij haar voor Jake wilde waarschuwen, maar zag dat toen ze naar Ravenswood ging, en ze daar met allerlei A-zaken bezig waren dat hij meteen besefte dat A terug was. Vanaf daar heeft hij ze overal in Ravenswood gevolgd, zelfs tot in de lair, nadat de liars al weg waren. Grunwald zei ook natuurlijk; "He's here", maar dat ze dacht dat ze iemand anders zag, degene waar Ali bang voor is, en eigenlijk Ezra zag.
    Ik heb geen idee wie de man zou moeten zijn, en misschien is het wel Jake, maar hij is niet degene die ze vanuit de lair bekeek. Maar aangezien Jake geen pakken of colberts draagt, kom je weer terug bij Ezra, die nog niet eens in Rosewood woonde toen Ali vermist raakte, net als Caleb overigens. Als je dan verder gaat kijken wie een reden heeft om Ali bang te maken, én pakken draagt, dan denk ik persoonlijk aan Byron, maar ik geloof dan weer niet dat hij dit hele gedoe uitdenkt. Iemand anders een idee, die niet Jake is wie het zou kunnen zijn? De enige jongen die dan namelijk in mijn gedachten overblijft is Toby, maar dat lijkt me heel sterk. Zie ik iemand over het hoofd?
    Edit: Jenna zou ook wel kunnen, mits ze alleen Redcoat is. Redcoat is pas gekomen ná ze haar zicht terug kreeg.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 11:03 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Palmer schreef:
    (...)
    ja, ergens vindt ik Jake wel een goede optie. En idd, op Twitter is ook al meteen Trending Topic #EzraIsA. Fijn voor diegene die nog niet gekeken hebben haha.


    Uhu, vooral omdat 'ie moe was toen 'ie met Aria voor 't laatst had afgesproken en zich direct bedreigt voelde door Ezra toen 'ie ook maar in de buurt kwam van Aria. Of zo kwam 't bij mij over.. Maar het irriteerd me dat mensen er meteen vanuit gaan dat Ezra ''A'' is en dat overal op internet zo neerzetten van, ja dit is er laten zien. Just na alles wat er Ezra gebeurd is, zie ik zijn motief niet..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''