• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Incredulity schreef:
    Ik geloof van geen kanten dat Ezra A is. Echt absoluut niet. En Cece die red coat is, is niet bepaald een shocker hehe. Ook ben ik nog niet overtuigd dat Ali echt leeft maar ok.

    Ok ik heb 'm gezien haha. NU wachten tot oktober!


    Ik ook niet. The guy didn't even have a hoodie!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Requille schreef:
    (...)

    Maar wie bekeek ze dan vanuit de Lair? ;o Dat is mijn vraag. Want Ezra kwam van buiten naar binnen..

    Dat zou Ali kunnen zijn -diegene die hen bekeek had blauwe ogen en Sasha Pieterse heeft ook blauwe ogen- al ben ik nog steeds niet 100% overtuigd dat Ali leeft

    Argh, ik kan mijzelf bijna niet bedwingen om niet op die spoiler knopjes te drukken. Wel, ik ga maar snel verder kijken, want ik ben nu bij aflevering 6 seizoen 3.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb zo'n gevoel dat Ezra niet in de A team zit, maar dat hij de liars gewoon achtervolgd is.
    Ik weet niet waarom, maar toen de liars A's lair binnenliepen, schrok ik me echt te pletter toen ik die foto van Ali die een kauwgombal aan het blazen is zag. Ik weet niet waarom ik die 'eng' vond.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sparia schreef:
    Ik heb zo'n gevoel dat Ezra niet in de A team zit, maar dat hij de liars gewoon achtervolgd is.
    Ik weet niet waarom, maar toen de liars A's lair binnenliepen, schrok ik me echt te pletter toen ik die foto van Ali die een kauwgombal aan het blazen is zag. Ik weet niet waarom ik die 'eng' vond.


    Yes. This. It can't be. It just can't be.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 13:31 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sparia schreef:
    Ik heb zo'n gevoel dat Ezra niet in de A team zit, maar dat hij de liars gewoon achtervolgd is.
    Ik weet niet waarom, maar toen de liars A's lair binnenliepen, schrok ik me echt te pletter toen ik die foto van Ali die een kauwgombal aan het blazen is zag. Ik weet niet waarom ik die 'eng' vond.


    Het zou echt zo'n abrupt einde geven. Maar zoals al eerder gezegd, ik geloof ook niet dat Ezra A is, omdat hij waarschijnlijk Aria is gevolgd, en hij had inderdaad niet eens een hoodie aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Okay, mijn theorie voor deze ontzettend gave aflevering!

    Ik geloof sowieso dat Ali leeft, dus ga er vanuit dat Ali de tweede redcoat was die Spencer naar A's lair leidde. Ook denk ik dat het Ali was die ze bekeek in de lair. Het was immers een blauw oog.
    Verder geloof ik echt niet dat Ezra A is. Hij is ze waarschijnlijk gewoon achtervolgd en aan zijn reactie te zijn was hij verbaasd en boos. Boos dat A toch nog actief is. Er vanuitgaande dat A een man is, verdenk ik Lucas nog steeds een beetje. Ik denk niet dat Jake A is, daar lijkt hij me te onschuldig voor. Maargoed, who knows...
    Wren vertrouw ik overigens ook niet meer, maar die werd door A in de gaten gehouden, dus valt ook af. Toch denk ik dat er iets niet goed is met hem.

    Dus.. klopt het dat we nu moeten wachten tot oktober?


    You are beautiful, you are love.

    yep, dan is de halloween aflevering en de premiere van Ravenswood. En volgens mij gaat Ravenswood daarna verder, en begint pll weer in Januari.
    Was Cece nou de goede redcoat, of was de onbekende degene die Emily redde?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Wat Halloween betreft:

    Ezra is niet gasmasker, want hij staat achter de Liars, vrij ongerust, wanneer ze tegenover gasmasker staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sparia schreef:
    yep, dan is de halloween aflevering en de premiere van Ravenswood. En volgens mij gaat Ravenswood daarna verder, en begint pll weer in Januari.
    Was Cece nou de goede redcoat, of was de onbekende degene die Emily redde?


    Cece was voor zover ik kon zien degene die Emily redde. Ik vind het nog steeds maar niks dat ze CeCe de ''Bad Redcoat'' noemen, aangezien gene enkele Redcoat ooit iets heeft gedaan..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ezra kan ook wel - A zijn.
    Check deze post

    Hij kon ook kwaad zijn dat de Liars zijn lair hebben ontdekt met behulp van Ali.
    En de oudere mevrouw zei niets voor niets "He's here," en toen werd Ezra's rug getoond.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus



    Hoe meer ik hiernaar kijk, hoe meer ik betwijfel dat het Ali is. De wenkbrauw past er niet bij.
    En ik denk niet dat Ezra A is, echt absoluut niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    More proof:

    I’ve been a firm believer of the Ezra is A theory from the jump, despite my burning love for Ezra Fitz, and I honestly do believe he’s A, and he DID have a “thing” with Ali. But…..
remember when Aria knew about Maggie and Malcolm and Ezra didn’t? And Spencer got an “A” text saying that Ezra broke up with Aria, and she goes to confront him and accidentally tells him that he has a kid? If Ezra is A, why would he have done that?


    Wat deze persoon zegt is nog een reden waarom het niet klopt, vind ik...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Snel een vraag!
    Ben ik de enige die het vreemd vind dat Jason uit het ziekenhuis verdwijnt en dat we nu al x-aantal afleveringen verder zijn, en NIEMAND nog over zijn verdwijning lijkt te praten? o.O

    DreamEater schreef:
    Snel een vraag!
    Ben ik de enige die het vreemd vind dat Jason uit het ziekenhuis verdwijnt en dat we nu al x-aantal afleveringen verder zijn, en NIEMAND nog over zijn verdwijning lijkt te praten? o.O


    Je bent niet de enigste, ik vraag me dat ook af.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus