• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik ben nu wat afgekoeld, en ik heb nu wel een theorie in mijn hoofd.
    Het kan ook Jake niet zijn. Jake heeft geen blauwe ogen, en ik denk niet dat hij zich epileert.
    Mijn theorie; Ezra is achter Aria aan gegaan omdat hij haar voor Jake wilde waarschuwen, maar zag dat toen ze naar Ravenswood ging, en ze daar met allerlei A-zaken bezig waren dat hij meteen besefte dat A terug was. Vanaf daar heeft hij ze overal in Ravenswood gevolgd, zelfs tot in de lair, nadat de liars al weg waren. Grunwald zei ook natuurlijk; "He's here", maar dat ze dacht dat ze iemand anders zag, degene waar Ali bang voor is, en eigenlijk Ezra zag.
    Ik heb geen idee wie de man zou moeten zijn, en misschien is het wel Jake, maar hij is niet degene die ze vanuit de lair bekeek. Maar aangezien Jake geen pakken of colberts draagt, kom je weer terug bij Ezra, die nog niet eens in Rosewood woonde toen Ali vermist raakte, net als Caleb overigens. Als je dan verder gaat kijken wie een reden heeft om Ali bang te maken, én pakken draagt, dan denk ik persoonlijk aan Byron, maar ik geloof dan weer niet dat hij dit hele gedoe uitdenkt. Iemand anders een idee, die niet Jake is wie het zou kunnen zijn? De enige jongen die dan namelijk in mijn gedachten overblijft is Toby, maar dat lijkt me heel sterk. Zie ik iemand over het hoofd?


    Like I said, Lucas


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Like I said, Lucas


    Dat zou inderdaad ook wel kunnen, maar heeft hij een motief om iets bij de liars te doen? Het was immers allemaal Ali.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Dat zou inderdaad ook wel kunnen, maar heeft hij een motief om iets bij de liars te doen? Het was immers allemaal Ali.


    Ze hebben haar niet tegengehouden? Mona had ook niet echt een redem buiten dat he.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik ben nu wat afgekoeld, en ik heb nu wel een theorie in mijn hoofd.
    Het kan ook Jake niet zijn. Jake heeft geen blauwe ogen, en ik denk niet dat hij zich epileert.
    Mijn theorie; Ezra is achter Aria aan gegaan omdat hij haar voor Jake wilde waarschuwen, maar zag dat toen ze naar Ravenswood ging, en ze daar met allerlei A-zaken bezig waren dat hij meteen besefte dat A terug was. Vanaf daar heeft hij ze overal in Ravenswood gevolgd, zelfs tot in de lair, nadat de liars al weg waren. Grunwald zei ook natuurlijk; "He's here", maar dat ze dacht dat ze iemand anders zag, degene waar Ali bang voor is, en eigenlijk Ezra zag.
    Ik heb geen idee wie de man zou moeten zijn, en misschien is het wel Jake, maar hij is niet degene die ze vanuit de lair bekeek. Maar aangezien Jake geen pakken of colberts draagt, kom je weer terug bij Ezra, die nog niet eens in Rosewood woonde toen Ali vermist raakte, net als Caleb overigens. Als je dan verder gaat kijken wie een reden heeft om Ali bang te maken, én pakken draagt, dan denk ik persoonlijk aan Byron, maar ik geloof dan weer niet dat hij dit hele gedoe uitdenkt. Iemand anders een idee, die niet Jake is wie het zou kunnen zijn? De enige jongen die dan namelijk in mijn gedachten overblijft is Toby, maar dat lijkt me heel sterk. Zie ik iemand over het hoofd?


    Maar wie bekeek ze dan vanuit de Lair? ;o Dat is mijn vraag. Want Ezra kwam van buiten naar binnen..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    OMG

    Ik kijk net op de Wikia, en daar staat dat Ali Ezra kende, als de 'beach hottie'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Requille schreef:
    (...)

    Uhu, vooral omdat 'ie moe was toen 'ie met Aria voor 't laatst had afgesproken en zich direct bedreigt voelde door Ezra toen 'ie ook maar in de buurt kwam van Aria. Of zo kwam 't bij mij over.. Maar het irriteerd me dat mensen er meteen vanuit gaan dat Ezra ''A'' is en dat overal op internet zo neerzetten van, ja dit is er laten zien. Just na alles wat er Ezra gebeurd is, zie ik zijn motief niet..

    Ja, dat viel me ook op. Hoe wist hij dat Ezra nogsteeds contact zocht met Aria. Misschien dat ze dat verteld heeft maar iig niet dat ik weet, kan ik gemist hebben.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bonafonte schreef:
    OMG
    Ik kijk net op de Wikia, en daar staat dat Ali Ezra kende, als de 'beach hottie'


    Dat bedoel ik dus, dat hebben mensen er nu al van gemaakt. Ze maakte van CeCe ook de ''Bad Redcoat'' dat heb ik zelfs net verwijderd, want dat klopt niet.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik dus, dat hebben mensen er nu al van gemaakt. Ze maakte van CeCe ook de ''Bad Redcoat'' dat heb ik zelfs net verwijderd, want dat klopt niet.


    Ik geloof nooit dat Ezra A is. Echt niet.
    Hij gaat toch nooit zijn eigen relatie bedreigen om zo in de bak te komen?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 11:11 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Ik geloof nooit dat Ezra A is. Echt niet.
    Hij gaat toch nooit zijn eigen relatie bedreigen om zo in de bak te komen?


    True. En als hij A is, waarom doet 'ie dan niet hetzelfde bij Maggie na wat die hem geflikt heeft? :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    True. En als hij A is, waarom doet 'ie dan niet hetzelfde bij Maggie na wat die hem geflikt heeft? :')


    Ik heb net een post gelezen die hem wel vrij schuldig maakt...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Ik heb net een post gelezen die hem wel vrij schuldig maakt...


    Kijken die post? Ik wil het echt niet geloven. D:
    En nu duurt het nog zo lang tot de volgende episode...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hoe dan ook, ik ben na de summer finale duidelijk de weg kwijt. xd
    Ik ga nu rustig naar achteren zitten totdat we weer kunnen verder kijken.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    I'M SOOOO FUCKING SHOCKED HOLY FUCK HOLY SHIT HOLY

    Emily in die doos? Ik moest bijna janken man! En ik was zo van: A een vent? haha, wie dan, Ezra? HOLY FUCKING SHIT BIGGEST REVEAL EVER? BIGSSEGST REVEALS ALI IS ALIVE, Cece is redcoat!! (wat ik al verwachtte), Mona leeft nog en het was zooooo spannend en Grunwald trok Ali uit de grond! Hoe te fuck, WHAT THE FUCK IS EZRA'S MOTIEF? Waarom?! D: Omg, ik moet even bijkomen jongens :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kan niet wachten tot halloween. Srsly. Twee uur. I need it.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik geloof van geen kanten dat Ezra A is. Echt absoluut niet. En Cece die red coat is, is niet bepaald een shocker hehe. Ook ben ik nog niet overtuigd dat Ali echt leeft maar ok.

    Ok ik heb 'm gezien haha. NU wachten tot oktober!