• Welkom LotR-fans!
    Er waren nog geen topics over LotR en het leekt me wel leuk om een plek te hebben
    waar je met z'n allen kan praten over dit geweldige onderwerp! Ook zijn stories,
    quizzen en alle andere gerelateerde dingen welkom in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 17:12 ]

    :3

    Draculea schreef:

    :3


    O my gosh, Awesooome!


    Stenenlikker

    Hier is nog een fan. ^^

    Ik heb de evenstar (al is die te krap om me nek D: ) en the one ring- die ik heel trouw draag. ^^
    Mijn favo personages... lastig omdat ze allemaal wel wat hebben, maar vooral Pippin, Aragorn & Faramir. Hoewel Gimli heerlijke humor heeft en ik Eowyn ook een heel stoer wijf vind. ^^ En Sam is ook een held, ik had Frodo al tien keer van een klif geduwd.

    En uit de hobbit is Thorin mijn held. ^^ Hoewel Bilbo ook een stuk leuker is dan tijdens LOTR en ik Smeagol ook graag zou knuffelen om zijn enthousiasme bij de raadsels. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil mij graag aanmelden. De naam is Kim.

    Mijn favoriete personage uit LotR is Legolas, gewoon omdat hij een elf is en omdat hij aan boogschieten doet. Verder vind ik Frodo ook leuk.
    Ik geef mijn voorkeur aan the Hobbit. Daaruit zijn mijn favoriete personages Bilbo en Kili. Bilbo omdat hij zo'n leuke Hobbit is en Kili omdat hij én een dwerg is én een boog als wapen heeft.
    Ik heb nou eenmaal een zwak voor boogschietende personages.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."



    Ik verveelde me tijdens Frans (mijn hersenen waren te gaar, vandaar dat ook sommige dingen niet kloppen), dus ging ik maar tekenen :Y) En ik heb een grote zwak voor de elfen uit de second age. Hun wapenrusting is echt zo alskdjfhfgh


    Stenenlikker

    Gawain schreef:



    Ik verveelde me tijdens Frans (mijn hersenen waren te gaar, vandaar dat ook sommige dingen niet kloppen), dus ging ik maar tekenen :Y) En ik heb een grote zwak voor de elfen uit de second age. Hun wapenrusting is echt zo alskdjfhfgh

    Nice! :Y)

    Alphadi is Delancy geworden. :3


    •*• Lululu •*•

    Davies is nu Cavanagh. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ABBA is nu Ludovico


    Deep inside, I've never felt alive

    Draculea schreef:
    (...)
    Nice! :Y)


    Thanks ^^

    Ik ben van plan er een betere versie van te maken met voorbeelden ernaast :')
    En dan ga ik die tekening denk ik op een van mijn boekenkaften plakken. Nu nog een folie ofzo vinden om de tekeningen te beschermen.


    Stenenlikker

    Count me in!
    Ik ben Marleen en mijn favoriete personage is Boromir. Ehh... wat willen jullie nog meer weten? Nou ja, ik ga genieten van al deze gifs en plaatjes hier!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Waarom wist ik hier niets van? ;o

    Count me in!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Waarom wist ik hier niets van? ;o

    Count me in!

    Dat vraag ik me nu ook wel af, gezien je naam. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Dat vraag ik me nu ook wel af, gezien je naam. :'D


    Haha, dit is serieus de eerste keer dat ik het zie :'D
    Super trouwens, dat het bestaat ^^ en mijn naam is Bes, die mag er bij alsjeblieft (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien