• Welkom LotR-fans!
    Er waren nog geen topics over LotR en het leekt me wel leuk om een plek te hebben
    waar je met z'n allen kan praten over dit geweldige onderwerp! Ook zijn stories,
    quizzen en alle andere gerelateerde dingen welkom in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 17:12 ]

    Gawain schreef:
    (...)

    Die scene is idd echt very sad. I almost cried...

    I cried. :'D
    Ik huil niet zo heel snel... maar soms.. meh, is het zo sad.

    Ja ja ja!
    't Is alleen dat ik nu vrij weinig meer op Q kom, dus ik weet niet of het zin heeft om mij op de lijst te zetten...
    Ik heet Sofie btw. :Y) misschien wist je dat al?


    Deep inside, I've never felt alive

    Draculea schreef:


    Die scene, omfg. Way to gooo, Aragorn.


    Caution first, always.

    ABBA schreef:
    Ja ja ja!
    't Is alleen dat ik nu vrij weinig meer op Q kom, dus ik weet niet of het zin heeft om mij op de lijst te zetten...
    Ik heet Sofie btw. :Y) misschien wist je dat al?

    Ah dat geeft niet hoor! ^^

    Klinkt het trouwens 'dom' als ik zeg dat ik geen zin meer heb om de Hobbit te lezen, omdat ik In de Ban van de Ring al gelezen heb?

    Ben ik trouwens (samen met mijn zus) de enige die boek vijf overslaat, van In de Ban van de Ring? Beklimming van de Doemberg


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb The Hobbit net trouwens voor de elfde keer afgekeken (7 keer in de bios, 1 keer op de boot van Newcastle - IJmuiden, en drie keer thuis :l) en man, ik heb op het eind altijd 43539 stukken waarbij ik jank :') TH kijken is vermoeieeend.


    Caution first, always.

    Draculea schreef:



    Hehe, die is ook echt geniaal :')
    Waar vind je trouwens die gif series? Tumblr?


    Stenenlikker

    Hell yeah!


    Stenenlikker

    ABBA schreef:
    Klinkt het trouwens 'dom' als ik zeg dat ik geen zin meer heb om de Hobbit te lezen, omdat ik In de Ban van de Ring al gelezen heb?

    Ben ik trouwens (samen met mijn zus) de enige die boek vijf overslaat, van In de Ban van de Ring? Beklimming van de Doemberg

    Ik kan me wel voorstellen hoor. De Hobbit is trouwens ook een heel stuk 'simpeler' geschreven dan LotR vind ik. Ofja... ik weet zo even niet hoe ik het moet verwoorden.

    Gawain schreef:
    (...)

    Hehe, die is ook echt geniaal :')
    Waar vind je trouwens die gif series? Tumblr?

    Yush!


    Stenenlikker

    Ik bedenk me nu dat ik nog steeds the children of Hurin moet lezen...
    Ben ik blij dat een vriendin van mij m bij haar thuis in het nederlands heeft. Tolkien lees ik toch liever in het nederlands, gezien ik the Silmarillion in NL al moeilijk genoeg vond...


    Stenenlikker

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik kan me wel voorstellen hoor. De Hobbit is trouwens ook een heel stuk 'simpeler' geschreven dan LotR vind ik. Ofja... ik weet zo even niet hoe ik het moet verwoorden.

    Nou, ons mam wil IdBvdR (ik schrijf toch de Nederlandse versie op, omdat ik 'm niet in het EN heb gelezen ;P) niet meer lezen, omdat ze de Hobbit wel gelezen had en die vond ze zó langdradig. En de films kan ze twintig keer kijken x'D


    Deep inside, I've never felt alive