• Ik heb zelf een paar story's die ik wil promoten en verder zoek ik ook nog leesvoer. Dus voldoet jouw verhaal aan deze voorwaarden? Post hem dan hier neer en ik zal even een kijkje nemen! Ik neem wel alleen nooit abo's, dus als je mij als lezeres krijgt, dan zul je het moeten doen met een bladwijzer.

    Verhalen die ik lees:
    - Tokio Hotel [geen twincest]
    - Louis Tomlinson [geen badboy verhalen of bromance of iemand anders van de band, echt even alleen Louis]
    - Justin Bieber [geen badboy verhalen]
    - Harry Potter [Ik lees vrijwel alles: Harry, Ron, Draco, Lucius, Snape, noem maar op]
    - Twilight
    - The Vampire Diaries
    - The Lord of The Rings
    - Onbekende personen [Alleen komedie of vampieren]

    Verhalen die ik beslist niet lees:
    - Bromances of slash
    - The Hunger Games
    - Teen Wolf
    - Supernatural
    - Onbekende personen [Ik lees alleen komedie of vampieren]

    Voorwaarden die ik stel aan een verhaal:
    - ABN geschreven
    - Niet elk hoofdstuk een andere point of view (pov)
    - Lange hoofdstukken (minimaal 600 woorden)
    - Geen felle kleuren of telkens een ander lettertype
    - Er moet echt actief aan worden geschreven, ik wil niet graag lang op een hoofdstuk wachten.

    Mijn eigen verhalen:

    Love Bites • The Vampire Diaries


    Hanna Lewis vertrekt voor een begrafenis naar Mystic Falls. Haar oma is plotseling overleden en omdat die haar grootste periode van haar leven heeft doorgebracht in Mystic Falls, besluiten ze allemaal om de ceremonie daar te houden. In Mystic Falls heeft Hanna het erg zwaar, ze kan het verlies van haar oma maar amper accepteren en ze voelt zich meer alleen dan ooit tevoren. Gelukkig is daar Matt, een jongeman die de toezicht houdt over de bar van de Mystic Grill. Hij ziet dat het slecht met haar gaat en ondanks dat hij sprakeloos is van haar schoonheid, weet hij zichzelf er toe te zetten om haar te verzorgen en in de gaten te houden. Door Matt lijkt Hanna eindelijk weer wat plezier in haar leven te krijgen maar dan staan de volgende obstakels al weer in de weg. Hanna krijgt te horen hoe haar oma is overleden, en Hanna ontdekt iets gruwelijks over zichzelf.


    • Gebaseerd op de boekenreeks en televisieserie "The Vampire Diaries" echter kan ik wel matig tot sterk afwijken van de originele verhaallijnen. Voor de meeste personages gaan de rechten naar de makers van deze boekenreeks en televisieserie.
    • Een verhaal dat compleet in het Nederlands geschreven zal zijn.
    • Ik heb geen schema wat betreft het schrijven. Er bestaat een mogelijkheid dat ik elke dag een hoofdstuk plaats maar er zullen ook periodes zijn waarbij ik dit niet doe en dan zullen er zelden hoofdstukken komen, maar uiteraard blijft dit wel een actief verhaal.





    Cruella


    Cruella de Vil is een bekend personage uit het boek van Dodie Smith. Een slechterik, zoals ze bekend staat bij Disney. Maar elke slechterik heeft een goede kant in zich, zo ook Cruella. Deze jonge vrouw, die een grote voorliefde heeft voor bont, is minder erg dan iedereen denkt. In dit verhaal zie je daarom ook één van de grootste slechteriken van Disney, maar dan van een heel ander perspectief. Een Cruella die alles behalve de versies van het boek of de film is.


    • Een verhaal dat compleet in het Nederlands geschreven zal zijn.
    • Ik heb geen schema wat betreft het schrijven. Er bestaat een mogelijkheid dat ik elke dag een hoofdstuk plaats maar er zullen ook periodes zijn waarbij ik dit niet doe en dan zullen er zelden hoofdstukken komen, maar uiteraard blijft dit wel een actief verhaal.
    • De hoofdpersoon van dit verhaal is Cruella de Vil en de rechten voor dit personage behoren toe aan Dodie Smith en Walt Disney Productions, alleen is ditzelfde personage heel anders in mijn verhaal dan het personage uit het boek en de film.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 21:36 ]


    Chaos is a ladder.

    lees je ook Avenger verhalen? :)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Ik ben sindskort aan een HP fanfic begonnen die ik diep uit mijn geheugen gegraafd heb. (: Het wordt zeker een láng verhaal, meeste hoofdstukken die ik klaar heb maar nog niet geactiveerd heb zijn hoofdstukken met 600 en soms wel 800+ woorden. Ik schrijf nu iedere dag, soms wel meerdere hoofdstukken op een dag en ik hoop op wat abo's die me kunnen steunen, wijzen op fouten en het natuurlijk leuk vinden, hehe. c:

    There's no way out, the only way is going right through.
    Get your thoughts in line, abandon your fears...
    As you have to sacrifice your honesty and feel guilty in return.
    This is how you can be family.




    De gezusters Caxton, gewoon twee puurbloed heksen die met hun sociale vaardigheden zich heel doodnormaal kunnen mengen tussen de andere in Hogwarts. De speciale band tussen Amore en Charlotte is simpel met het blote oog te zien, ondanks je eerst langs Amore's overbezorgde persoonlijkheid heen moet kijken. Maar hun vredige schooltijd wordt vij snel geteisterd als hun grootste geheim binnen de familie op de proef wordt gesteld bij het zien en bevriend raken met Harry James Potter; hopend dat de gelijkenis niet te groot is. Docenten worden waakzaam en oplettend op het duo, verward en onzeker over feit dat deze twee meisjes misschien de dochters zouden kunnen zijn van Liza Potter, de ietswat oudere zus van de bekende James Potter die zijn leven verloor dankzij de komst van The Dark Lord. Het was voor de gehele magische wereld onbekend wat en hoe het was afgelopen met zijn zuster. Het was wel duidelijk dat geen één Potter veilig zou zijn.
    De zusjes leven met het geheim en gevaar als het geheim uitkomt. De leugens stappelen zich op, ieder jaar weer en Amore's familiegevoel is het grootste gevaar van allen.



    The never unsolved, unwritten story of my OC.
    Officieel begonnen door RPG's in 2009
    Alleen Amore Holly Caxton aka Potter is van mij.
    Charlotte en alle andere OC's zijn van oude vrienden van mij waarmee ik RPG'de als Amore.
    Alle feiten & gebeurtenissen zijn zoals ze origineel verlopen zijn.
    Zal afwijken van de originele boeken en films

    link

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 9:51 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Mijn verhaal lees je al haha. Maar toch:


    Beschrijving
    Macy Gilbert was fascinerend. Ze was onweerstaanbaar mooi en had een elegantie die werkelijk iedereen versteld deed staan. Toch was ze altijd al een buitenbeentje geweest. Vele verhuizingen volgden, waarbij ze na de dood van haar ouders ook nog eens terecht kwam in Mystic Falls. Vanaf toen veranderde alles. Macy had nooit gedacht dat ze iets speciaals had. Ze trok hiermee verschillende mensen aan – waarvan ook mensen die eigenlijk helemaal niet menselijk bleken te zijn. Vele geheimen moesten bewaard blijven, en vele gevaren moesten uitgesloten worden. Het werd een spel van leven en dood, waarbij de liefde een grotere rol speelde dan ze ooit voor ogen had gehouden.


    [url=http://www.quizlet.nl/stories/84787/the-scent-of-




    blood/]The Scent of blood[/url]
    Geïnspireerd op The Vampire Diaries
    Fantasy, Thriller en Romantiek
    Nederlands geschreven
    Geschreven door xMythology


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.



    Vijf jonge mensen die op een toverschool zitten/zaten, worden op een dag wakker in een middeleeuwse taverne. Wanneer ze dit vreemde gebouw verlaten, ontdekken ze dat ze zich in de piratenstad Singapore bevinden.
    Hoe zijn ze hier gekomen? Dat is de vraag die allereerst hun aandacht opeist. Echter, de gevaarlijke omgeving waarin ze zich bevinden, verandert de vraag al snel in: Hoe komen we weer terug?
    De vijf leerlingen zijn op elkaar aangewezen, terwijl ze nooit een vriendschappelijke band hebben gehad. Kunnen ze elkaar vertrouwen en tezamen een weg vinden om terug te keren naar hun geliefde toverschool? Wil iedereen wel terug?
    Al gauw ontdekken ze dat een van hen een schatkaart in bezit heeft; een rol perkament die veel strijd teweegbrengt. Laten ze zich tot een avontuurlijke reis verlokken of blijven ze kniezend zitten wachten op een wonderbaarlijke terugkeer?
    Uiteindelijk meert iedereen op de Zeeduivel aan, ieder om eigen redenen: een onstilbare honger naar goud, een avontuurlijk vooruitzicht, de angst om alleen achter te blijven, de aantrekkelijke dochter van de kapitein… samen slaan ze de handen ineen en trotseren de woeste golven. Kunnen ze zich weerbaar opstellen tegenover de barbaarse piraten of worden ze als lafaards bejegend en over boord gekieperd?

    I stand here alone on the bow of the ship
    Counting the hours 'til I die
    Abandoned to fate with no chance of return
    I raise up my fist to the sky
    But know that these days were the best of our lives
    And nothing can take that away
    So when we are dead we will all meet again
    And fight to the end of our days

    - HP fanfictie
    - Avontuur, romantiek
    - Hoofdrollen: Cho, Matthias, Draco, Lindsay en George.

    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daybreak Revelation

    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    mijn TH story... hij is niet heel goed maar misschien het proberen waard



    Dit is zelf mijn favo story ^^ Daar krijg je zeker geen spijt van!!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 21:41 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Stand Alones || HP

    Enkele one shotjes die ik een aantal jaar geleden heb geschreven en waarvan ik dacht 'och waarom smijt ik ze niet op het internet?'
    Er zit echt vanalles tussen, een one shot met Hermelien in de hoofdrol, eentje met de Marauders, een andere met Tops en Lupos,
    de meesten zijn gecreëerd om een lach op het gezicht van de lezer te toveren, maar die over Tops en Lupos is iets serieuzer,
    anyway veel leesplezier :)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik heb de link zo niet maar ik heb een HEEEELE MOOIE Louis story geschreven, hij heet Darkness Is All I See. Zie maar op me profiel (A)

    Hij gaat over Louis die depressief wordt nadat Eleanor hem heeft verlaten, en een zelfmoordpoging doet. Of dat hem ook lukt, lees je dan wel.... Hope you like it!! (flower)

    Het is niet Louis Tomlinson als hoofdpersonage, maar hij komt wel vaak in het verhaal voor





    Mijn inleiding is niet zo goed, dus hier is de proloog:
    I don't like you. I hate you.
    I am not attracted to you. Or yes, maybe I am. No, did I said that? I am not attracted to you. Why did I even think that? Okay I really should stop having weird conversations with myself. But there is one thing I am really sure about. I am not a toy, you can't use me and then throw me away when you're bored.
    This is who I am. I am just me and you can't change that.
    ~Eliza Smith

    -Niall Horan
    -Eliza Smith
    -One Direction bestaat niet
    -Soms 16+
    -Ik-persoon (Eliza)
    -Nederlands geschreven
    -Nederlands gesproken


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    The unsightly things of being differently


    Aylin voelt zich haar hele leven al anders dan haar familie en de mensen met wie ze om gaat. Wanneer ze naar de middelbare school gaat komt ze daar door in de problemen. Haar ouders begrijpen waarom ze zich afzondert. Caner begrijpt haar en samen proberen ze het te reden. Niet alleen thuis, maar ook op school en online.



    The first day, when I saw your face,
    I knew you were special.
    Even when I was giving up all the faith.
    You gave me strength.

    I don't know how you did it,
    but it helped.
    It made me feel human again.
    Like you freed me from my curse.




    The unsightly things of being differently

    You're not sorry • Draco Malfoy

    Faces holding the same shape and look, but still different. Changed.

    I can hardly tell which smile says, "I’m here for you" and which says, "I’m going to enjoy screwing you over."

    Who was to be trusted? Who was a friend? Who was an enemy? I no longer knew.

    Empty words hung in the cool wind, blown away in it’s breeze. Sitting with the dead, who was to say I wasn’t next?

    "Friends" wielded blades behind their backs waiting to strike me down. So I’ll ask again, who was to be trusted?

    At any time, anyone can stab me in the back. Scary right? So true, and it’s terrifying.

    The only person who knows everything about you and there’s no chance of them screwing you over is yourself.

    While others contemplate sharing your secrets to destroy you, you stay loyal to yourself.

    You’re all you have. Once that knife pierces your skin, you become your own savior.

    No one else it to be trusted after that. No one.









    'Why do nice people choose the wrong people to love?'
    'Because we accept the love we think we deserve.'
    'Can we make them know they deserve more?'
    'We can try.'






    'Why do I and everyone I love pick people who treat us like we're nothing?'
    'Cause we accept the love we think we deserve.'


    Beschrijving:

    Wanneer Audrey dan eindelijk 16 wordt, krijg ze plots een onbekende brief binnen van een school genaamd Hogwarts. Zo blijkt dat Audrey dus een volbloed heks is. Maar hoe is dat mogelijk? Haar beide ouders zijn dreuzels.
    Audrey komt er achter dat Heleen & Avan Mccloud niet haar echte ouders zijn, maar haar peetouders. Haar echte ouders zijn Lacy & Daniel Winchester.
    Toen Audrey nog maar heel klein was zijn haar biologische ouders vermoord door Death Eaters. Dit, omdat haar moeder geen gewone heks was. Nee, haar moeder bezat krachten die zelfs voor een heks buitengewoon waren.
    Audrey heeft deze krachten geërfd en dit moet strikt geheim blijven. Deze krachten bezitten zoveel macht dat wanneer ze in de verkeerde handen terecht komen, er vreselijke dingen kunnen gebeuren.
    Lord Voldemort is dan ook de laatste persoon op deze wereld die dit te weten mag komen. Audrey haar werkelijke identiteit mag dan ook in geen enkel geval boven water komen, zelfs niet voor het ministerie, en haar moeder heeft er ook alles aan gedaan om dit zo te houden.


    "We accept the love we think we deserve."

    Carrie × One Direction




    She takes revenge. Not only him, but to everyone. She does things she has never done before. She goes for it. You would never dare to bully her. She takes revenge. Look out .. she is behind you. She's gonna get you. Without you touching it does hurt you. She pushes you away or lift you up. But you can't feel her. She love your pain. You know her name.




    `Niall, I can make things move.`
    `Yes I know. I can do that too.`
    `No you do not understand.`
    `So what do you mean?`
    `I can make things move without touching them.`
    `...`




    × Written/Spoken in dutch.
    × One Direction bestaat niet!
    × Writter; Memorie
    × Co- Auteur -


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Once Upon A Time... | Niall Horan &'Ariana Grande


    Have you ever smelled the scent of dried blood?
    Maybe is 'no' your answer, maybe 'yes'.
    But I think the best answer you can give me is: I don't know.
    Because you probably don't.
    I don't know what your answer will be but I did, and you really don't want to smell it.
    It's horrible. An terrific smell of just blood.
    I was thinking that it was the end of the world, or just the end of that one who let the smell go around the place where I was.
    You're not able to know what I mean and you will never know, but all what I wanted was a happily ever after: a happy ending story.
    It won't be. All what I want will never happen, it's like the world hates me, like everything what I love will be destroyed.
    We will ever know how it ends, but not now. Maybe is it during till the end of my life, maybe till tomorrow but not now.
    I want to know what my end is. The end of everything about where you don't know about, only I do.
    So I will tell you my story.
    And I will start right now: Once upon a time...


    ~ ft. Ariana Grande
    ~ ft. Niall Horan
    ~ The guys from 1D consist
    ~ 1D doesn't
    ~ Started: 1'11'13
    ~ Dutch written
    ~ Dutch spoken
    ~ You should be able to stand with blood
    ~ Lugubrious
    ~ It can happen


    'Be yourself, cause everyone else is already taken.'

    Indien je geïnteresseerd zou zijn, ik heb een Stand Alone over Bill Kaulitz.
    Het is kort maar krachtig! :D


    Ich brauch dich zum atmen, Berlin