• In 2014 komt er een nieuwe Sims, yay! Ik ben echt zo verslaafd aan dat spel, haha. Al weet ik niet wat ik moet denken van de 'cartoon-style.'

    Gameplay:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WjPPjU8OARg#t=342

    Arrival trailer:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WLmN1D1P2RI#t=128

    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 12:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Requille schreef:
    (...)

    Torrents <3

    Haha, exactly _O_


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nee, niks voor mij. Ik haakte sowieso al af bij sims 3. Sims 1 en 2 blijven voor mij het beste. Vooral 2. Het is realistisch, maar niet té, zoals sims 3 is. En wat ik van Sims 4 zie, het ziet er niet echt mooi uit :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De Sims 4 geeft me nu niet echt bepaald het gevoel dat het een verbetering is op de Sims 3. Nee, ik denk niet dat ik hier mijn geld ga aan uitgeven.


    Take me to wonderland

    Ik zie niet veel verandering, eerlijk gezegd. Ik houd het bij Sims 2 en Sims 3.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben enorme fan van Sims 2. Deze lijkt me wel leuk. Kans dat ik het ga kopen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ongelofelijk hoe ze schaamteloos blijven cashen en gewoon weer met uitbreidingen komen straks. Sims 3 viel me al zwaar tegen, dus hier ga ik me niet eens aan wagen. Jammer, Sims 2 was geweldig.


    ars moriendi

    I KNOW OMG OMGGGGG

    HARDCORE SIMS FAN HERE !!!

    OMG
    OMGGG FANGIRLINNGGGGG

    EYE LUV SIMS ZO MATS !!!!!! LOLZ

    OKAY SERIOUSLY, I CAN'T WAIT!!!!!


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Het enige voordeel is dat je nu geen aparte sliders hoeft te downloaden, maar ik vind het 'make a sim' gedeelte een beetje tegenvallen. De graphics zien er apart uit, maar de acties lijken realistischer en dat is toch wel een pluspunt.
    Als hij beschikbaar is zal ik hem wel downloaden(pirate)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik vind het leuk eruitzien!

    Gelukkig komt het ook op de X-box uit (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    TacoBell schreef:
    I KNOW OMG OMGGGGG

    HARDCORE SIMS FAN HERE !!!

    OMG
    OMGGG FANGIRLINNGGGGG

    EYE LUV SIMS ZO MATS !!!!!! LOLZ

    OKAY SERIOUSLY, I CAN'T WAIT!!!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vind die loopjes en emoties echt heel gaaf! En hoe je het huis in kan richten ook en de sims kan je ook beter maken zoals je wilt. Ziet er awesome uit! Spreekt me meer aan dan drie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    TacoBell schreef:
    I KNOW OMG OMGGGGG

    HARDCORE SIMS FAN HERE !!!

    OMG
    OMGGG FANGIRLINNGGGGG

    EYE LUV SIMS ZO MATS !!!!!! LOLZ

    OKAY SERIOUSLY, I CAN'T WAIT!!!!!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    + Als je nu eindelijk de lengte van iemands haar kan instellen ben ik nog blijer aangezien ik me daar in alle 3 de voorgangers van de sims 4 dood aan irriteer :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    + Als je nu eindelijk de lengte van iemands haar kan instellen ben ik nog blijer aangezien ik me daar in alle 3 de voorgangers van de sims 4 dood aan irriteer :'D


    Oooh, dat zal vet zijn :D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Weer een spel dat niet kan draaien op mijn laptop..


    26 - 02 - '16