• In 2014 komt er een nieuwe Sims, yay! Ik ben echt zo verslaafd aan dat spel, haha. Al weet ik niet wat ik moet denken van de 'cartoon-style.'

    Gameplay:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WjPPjU8OARg#t=342

    Arrival trailer:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WLmN1D1P2RI#t=128

    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 12:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cult schreef:
    Ik vind het toch uitgemolken. Dat de Sims geen perfecte graphics had, maakte het leuk. Althans, dat vind ik.


    Dat vind ik dus ook :p
    Ik heb sims 1 en alle uitbreiding (abracadabra is zo grappig, mensen in padden veranderen, magie duels en spooky achtbaantjes ahaha) en sims 2 + nachtleven. Voor sims 2 downloadde ik wel altijd kleding en kapsels, want die standaard dingen vond ik ten eerste slecht en ten tweede had je weinig keus.
    Sims 3 heb ik ook een tijdje gehad, maar die graphics.. Ze probeerden het veel te realistisch te maken, wat nog mislukte ook. Zo leuk vond ik hem helemaal niet :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Dat vind ik dus ook :p
    Ik heb sims 1 en alle uitbreiding (abracadabra is zo grappig, mensen in padden veranderen, magie duels en spooky achtbaantjes ahaha) en sims 2 + nachtleven. Voor sims 2 downloadde ik wel altijd kleding en kapsels, want die standaard dingen vond ik ten eerste slecht en ten tweede had je weinig keus.
    Sims 3 heb ik ook een tijdje gehad, maar die graphics.. Ze probeerden het veel te realistisch te maken, wat nog mislukte ook. Zo leuk vond ik hem helemaal niet :l


    Indeed. Sims 1 was nog het aller leukst.


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Indeed. Sims 1 was nog het aller leukst.


    Haha stiekem wel, ik had altijd een skelet als kindermeisje :a Zo mooi. Alleen jammer dat je dus zo weinig kleding en kapsels had, mijn personages leken altijd op mekaar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha stiekem wel, ik had altijd een skelet als kindermeisje :a Zo mooi. Alleen jammer dat je dus zo weinig kleding en kapsels had, mijn personages leken altijd op mekaar.


    Ik ging ook wel eens een boerderij maken met een kamer waarin alle magie dingen stonden.


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Ik ging ook wel eens een boerderij maken met een kamer waarin alle magie dingen stonden.


    Jaaa! Ooh, de nostalgie. Ik hoop dat er nog een keer een magie uitbreiding komt. Sims 2 nachtleven is ook leuk vanwege de heksen en weerwolven, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    I'm dying, ik wil dat hij nu al uit is ^^


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hoe duur denken jullie dat ie is als ie uitkomt?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Hoe duur denken jullie dat ie is als ie uitkomt?

    Je kan hem al reserveren, hij kost 60 euro limited edition, en voor de rest wordt hij alleen maar duurder.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Pattini schreef:
    (...)
    Je kan hem al reserveren, hij kost 60 euro limited edition, en voor de rest wordt hij alleen maar duurder.


    Wat is er zo bijzonder aan de limited edition? En wordt hij daarna niet juist goedkoper?
    Ik heb de sims 2 nog voor 20 euro gekocht geloof ik, omdat hij toen alweer een tijdje uit was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Wat is er zo bijzonder aan de limited edition? En wordt hij daarna niet juist goedkoper?
    Ik heb de sims 2 nog voor 20 euro gekocht geloof ik, omdat hij toen alweer een tijdje uit was.

    Natuurlijk wordt hij na een tijdje goedkoper, en bij limited edition zitten meestal wat extra spulletjes die je dan bij het spel weer kunt downloaden. Ik zelf vind het echt geweldig als ik de limited edition krijg omdat ik echt zo een iemand ben die dat soort dingen spaart en als eerste naar de winkel rent, maar je zou natuurlijk ook kunnen wachten en dan is er volgensmij (?) vast wel de gewone sims 4 en die is dan geen 60 euro. Gok 30/40.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Pattini schreef:
    (...)
    Natuurlijk wordt hij na een tijdje goedkoper, en bij limited edition zitten meestal wat extra spulletjes die je dan bij het spel weer kunt downloaden. Ik zelf vind het echt geweldig als ik de limited edition krijg omdat ik echt zo een iemand ben die dat soort dingen spaart en als eerste naar de winkel rent, maar je zou natuurlijk ook kunnen wachten en dan is er volgensmij (?) vast wel de gewone sims 4 en die is dan geen 60 euro. Gok 30/40.


    40 is te doen, ondanks dat ik tegen die tijd blut ben. Heb nog 5 verjaardagen dit jaar en twee keer surprises met Sinterklaas, pff :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    40 is te doen, ondanks dat ik tegen die tijd blut ben. Heb nog 5 verjaardagen dit jaar en twee keer surprises met Sinterklaas, pff :p

    Hahaha ik voel je, dat is altijd zo moeilijk je kunt moeilijk zonder cadeautje aankomen :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ziet er op zich erg goed uit, maar ik ben zelf erg gewend geraakt aan the Sims 3.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Weet iemand wanneer de sims 4 precies uitkomt? Want op bol.com zijn de premium versie en de limited edition 1 april 2014 en de normale staat 31 december 2013?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Nah, ik zie wel of ik hem koop. Ik blijf denk ik gewoon bij Zoo tycoon.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.